quote:
Nou en.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
fylax heeft al een chick jij spelbreker
de wijn van de FHF actie is inmiddels binnen trouwens
Whyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
Ik werd gister helemaal emotioneel van Brugklas
Had er weer een chick een eerste menstruatie?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
Ik werd gister helemaal emotioneel van Brugklas
Dit heb ik vandaag gedaan bij de skattige Paxjequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
koetsjieeekoetsjieeee *knijpt in wangetjes*
Nee kankerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had er weer een chick een eerste menstruatie?
Ik ga een flesje meenemen naar Etsu, dan kan je het zelf proeven.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat mooi dat je wijn binnen is! Ik hoop dat het je smaakt![]()
Is hij zo babyface?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit heb ik vandaag gedaan bij de skattige Paxje
Nee grapje, was echt zo slechtquote:
Ik heb dit ook gedaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit heb ik vandaag gedaan bij de skattige Paxje
Dus ze komen wellicht. Nais.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga een flesje meenemen naar Etsu, dan kan je het zelf proeven.
Moirapoly bleek ook geïnteresseerd in lasagne alhoewel ze misschien allebei moesten werken, dat was niet helemaal duidelijk.
Ja, dat is zo.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het gaat zoals het gaat tochVoel jij je al beter?
Snap dat het zuur is idd... mijn broer is er ook doorgekomen dus jij ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
Ja hoor, ik heb gesolliciteerd bij de Ikea en hoop daar aangenomen te worden zodat ik weer gewoon een planning kan maken. Voor de rest probeer ik realistisch te denken dat een studieschuld van 5000 euro eigenlijk niks voorstelt en dat dat ook wel 'normaal' is, al blijft het niet leuk. Echt erg is het ook niet. En dat gaat wel prima. Verder zal het altijd zuur en balen blijven natuurlijk. Lief dat je 't vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |