Lijkt me gezellig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je mij vertellen waarom je wilt komen?
Watquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is nogal bijzonder dat jij jezelf onder 'mensen' schaart, aangezien jij geen mens bent, maar een monster.
Ja maar Holman staat er op, Pelle. Moisander.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn plan je te overtuigen van de kwaliteiten van Nickgod zo voorspoedig verloopt
JAAAAAquote:
Hoi, ik ben Mono en ik hou van puzzelboekjes en zeilenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi. Volgens mij ken ik jou nog niet.
Ik ben ess.
JIJ SNAPT HET!quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
JAAAAA
Nederlandse melk![]()
Direct uit de koelkast, helemaal ijskoudNiet van een buffet waar het lauw staat te worden
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
KLAAR
KOMEN
hihihihhiihhiih.
Zo, dit hebben we ook weer gehad.
quote:
Als ik jou was zou ik me gezegend voelen. Ik word zo nu en dan volledig afgezeken door een bepaalde user. Anderen zijn dan wel weer erg liefquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook even andere dingen aan het doen. Dat ik sherlockte vond ik een gesprek over mij. Al waren die over mij over het algemeen liefdevol.
En Nickquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar Holman staat er op, Pelle. Moisander.
oh, had ik jou uitgenodigd?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vorig jaar housewarminhg zou ik azl komen
Dan is het onderwerp niet iets wat mij interesseert oid.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen dan?
quote:
Oh nou kudos danquote:
je wilde zelfs naar mij komenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, had ik jou uitgenodigd?ik weet t niet meer
Ja sowieso, niks zo lekker als een glas ijskoude Nederlandse melkquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Nick
[ afbeelding ]
Wat denk je hier van?
Ik ga morgen een kast kopen bij de Ikea.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is het onderwerp niet iets wat mij interesseert oid.
[..]![]()
Ik ben opgevoed als Feyenoord supporter. Heb ook een sjaal en alles. En ik ga meestal vaker naar Feyenoord wedstrijden dan naar AZquote:
Goed bezigquote:
Als het onderwerp me niet interesseert kan ik altijd Nickgod of Albagodin het topic ingooien, maar niet iedereen is zo natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is het onderwerp niet iets wat mij interesseert oid.
[..]![]()
Wat voor?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga morgen een kast kopen bij de Ikea.
Wheheheh, joint heb ik dan weer geen ervaring meequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sowieso, niks zo lekker als een glas ijskoude Nederlandse melkBeste wat er zo'n beetje is als je terugkomt van vakantie. En in mijn geval komt daar joint bij. Joint & glas melk, tering wat een thuiskomst na vakantie
Waar komt de liefde voor AZ dan vandaan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed als Feyenoord supporter. Heb ook een sjaal en alles. En ik ga meestal vaker naar Feyenoord wedstrijden dan naar AZ![]()
Ik voel me opdringerig dan, en straks negeren de users mij, en heeft het nog niet geholpenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het onderwerp me niet interesseert kan ik altijd Nickgod of Albagodin het topic ingooien, maar niet iedereen is zo natuurlijk.
Eng is hij he. Ik durf ook bijna niks meer over Nick te zeggen bang om weer een misstap te makenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet hier nog een goede mening over vormen
Nee één grote dramaquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef Paxcon het volgende:
Meet begint al dramatisch
dit zal wel niks worden
Zonder Toto wordt het toch niksquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef Paxcon het volgende:
Meet begint al dramatisch
dit zal wel niks worden
Een Expedit, ohnee, Kallax tegenwoordig (ja dat is hetzelfdequote:
Geen ideequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar komt de liefde voor AZ dan vandaan?
Kan je daar niet tegen?quote:
Gaat wel rap ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:44 schreef Amarantha het volgende:
Ok nu echt joint rollen, kan ik zeker straks 100 berichtjes teruglezen!
Als je je genegeerd voelt kun je altijd nog een anekdote vertellen. Ik weet toevallig dat je een paar bijzonder smeuïge anekdotes in huis hebt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik voel me opdringerig dan, en straks negeren de users mij, en heeft het nog niet geholpen
Klopt.quote:
Ik ben bang dat als ik 'toegeef' dat ik dan voor nickgod fan wordt uitgemaaktquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eng is hij he. Ik durf ook bijna niks meer over Nick te zeggen bang om weer een misstap te maken
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een Expedit, ohnee, Kallax tegenwoordig (ja dat is hetzelfde)
Even linkjes zoeken.
Wie is Nick?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eng is hij he. Ik durf ook bijna niks meer over Nick te zeggen bang om weer een misstap te maken
Dus je woont dichterbij Alkmaar dan Rotterdam, en toch meerFeyenoord-wedstrijden bezoekenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen ideeIk heb die liefde al een jaar of 10, en zal vast wel met support your local te maken of zo iets
s
Nee, niet doen! Net opgeschreven dat ik lasagne ga eten Dinsdag bij jouquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je je genegeerd voelt kun je altijd nog een anekdote vertellen. Ik weet toevallig dat je een paar bijzonder smeuïge anekdotes in huis hebt.
En wat voor lasagne.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wil gewoon lekkere lasagne eten, dat ga je hem toch niet ontzeggen?
Ik kan gewoon geen 3 (!) minuten even weg zonder een half uur bij te moeten lezenquote:
Toch niet dat spul op sojabasis? Mijn ex heeft astma en had dat soms ook, ranzigquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt.
Gelukkig is er lactosevrije melk.
Owja, dat is waar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, niet doen! Net opgeschreven dat ik lasagne ga eten Dinsdag bij jou
Ohquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wat voor lasagne.
Het punt is dat ik een ovenschaal heb waarin lasagne hierin. Eigenlijk is dit bedoeld voor 2 personen als volledige maaltijd, maar aangezien we met z'n vieren zijn, dan moet het in vieren worden gedeeld en eten we wat salade oid erbij. Maar als er een vijfde bijkomt, betekent het dat jullie (en ik) nog meer van mijn heerlijke lasagne moeten afstaan en meer salade moeten eten als konijnen.
Ja komt omdat groot deel van mijn familie voor Feyenoord is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je woont dichterbij Alkmaar dan Rotterdam, en toch meerFeyenoord-wedstrijden bezoeken
Oké. Ik hou ook van puzzelboekjes, niet zo van zeilen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Mono en ik hou van puzzelboekjes en zeilen
Grunn?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben al jaren voor PEC maar draag verschillende clubs een warm hart toe
Ik heb een ovenschaal waar je met 6 man uit kan eten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wat voor lasagne.
Het punt is dat ik een ovenschaal heb waarin lasagne in kan. Eigenlijk is dit bedoeld voor 2 personen als volledige maaltijd, maar aangezien we met z'n vieren zijn, dan moet het in vieren worden gedeeld en eten we wat salade oid erbij. Maar als er een vijfde bijkomt, betekent het dat jullie (en ik) nog meer van mijn heerlijke lasagne moeten afstaan en meer salade moeten eten als konijnen.
Hoofdrekenen op het HBO, daar kan je je toch geen buil aan vallen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat kan altijd, al betwijfel ik of dat ook de juiste aandacht zal trekken
Nick van der Velden. Voetballer te Groningen en Johannes zijn fysieke, aardse god.quote:
Houd stand. Ik steun je onvoorwaardelijk. Ik laat je niet hersenspoelen zelfs niet door Johannes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik 'toegeef' dat ik dan voor nickgod fan wordt uitgemaakt
[..]
Ik ben benieuwd
Ah zoquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja komt omdat groot deel van mijn familie voor Feyenoord is.
Nee, geen soja. Gewone koemelk, maar dan lactosevrij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Toch niet dat spul op sojabasis? Mijn ex heeft astma en had dat soms ook, ranzig
Is dat Strootman ofzo?quote:
Breng hem even langs?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een ovenschaal waar je met 6 man uit kan eten.
En stokbrood met knoflookboter ofcourse.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhHier had ik even niet aangedacht. Goed punt wel
Maar jij komt niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een ovenschaal waar je met 6 man uit kan eten.
Ik kan ook wel eigen eten meebrengen hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
En stokbrood met knoflookboter ofcourse.![]()
Al vermoed ik dat Paxcon meer van je stokbrood gaat eten aangezien hij mijn eten haat.
Oh.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nick van der Velden. Voetballer te Groningen en Johannes zijn fysieke, aardse god.
En op veel vlakken heeft hij daar ook gewoon een punt mee.
[..]
Houd stand. Ik steun je onvoorwaardelijk. Ik laat je niet hersenspoelen zelfs niet door Johannes.
Wow. Pijnlijk.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Strootgod niet herkennen
Je hebt nog veel te leren
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh.
Hier blijkt maar weer eens te meer dat ik buiten het WK en EK om geen voetbal volg.![]()
Vissticksquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel eigen eten meebrengen hoor
Ik vind zeilen eigenlijk gay.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké. Ik hou ook van puzzelboekjes, niet zo van zeilen.
Leuke club die met passie speelt. Beetje het lokale zonder de identiteit te verliezen. Gaan dit seizoen potten breken in Europa.quote:
Zeg gerust wat over Nick, zo lang het maar redelijk is en niet beneden de gordel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brood met kruidenboterquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
En stokbrood met knoflookboter ofcourse.![]()
Al vermoed ik dat Paxcon meer van je stokbrood gaat eten aangezien hij mijn eten haat.
Koel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, geen soja. Gewone koemelk, maar dan lactosevrij.
Ik ben niet uitgenodigd.quote:
Dat is lame zegquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel eigen eten meebrengen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |