Dit denkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je daar echt aangeschoten van worden?
Gek genoeg smaakt het nog wel oké. Doet me een beetje denken aan mijn jeugd. Toen was het heel normaal als je breezers dronk.quote:
quote:
Pax gaat nu een half uur zwijgen en straks lezen we een heel boek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt he, hij spaart ze gewoon een half uurtje op
Of terugkomt van vakantiequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vooral als ik net wat patatjes of een eitje op hebDan heb ik enorm zin in een koud glas melk
Dat is nooit goed geweest en dan zal het ook niet zijnquote:
Hoi. Volgens mij ken ik jou nog niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb van de week een grote fles breezer gehaald, voor het eerst in jaren.
Gewoon, helemaal loesoe en beetje aangeschoten worden tog![]()
Awesomequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax gaat nu een half uur zwijgen en straks lezen we een heel boek.
Ik vond Breezers heel vroeger wel lekker, toen ik 13 was. Maar dat was eigenlijk al vrij snel voorbij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit denken
[..]
Gek genoeg smaakt het nog wel oké. Doet me een beetje denken aan mijn jeugd. Toen was het heel normaal als je breezers dronk.
Je kan overal aangeschoten van worden, moet van Flugel ook nog wel lukken met de nodige hoeveelheidquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit denken
[..]
Gek genoeg smaakt het nog wel oké. Doet me een beetje denken aan mijn jeugd. Toen was het heel normaal als je breezers dronk.
Het is nogal bijzonder dat jij jezelf onder 'mensen' schaart, aangezien jij geen mens bent, maar een monster.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is nooit goed geweest en dan zal het ook niet zijn
Jij bent namelijk zo met jezelf bezig dat een ieder ander op de achtergrond verdwijnt en ik kan je vertellen dat mensen dat als zeer storend ervaren
quote:
Ik was vandaag ook even andere dingen aan het doen. Dat ik sherlockte vond ik een gesprek over mij. Al waren die over mij over het algemeen liefdevol.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was even aan het curvefeveren en dan krijg je dit soort quotes
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo nu en dan, als ik mee kan posten.
Haha jij zei ook komen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je mij vertellen waarom je wilt komen?
Waarom zou dat niet kunnen dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo nu en dan, als ik mee kan posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |