Grunn?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben al jaren voor PEC maar draag verschillende clubs een warm hart toe
Ik heb een ovenschaal waar je met 6 man uit kan eten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wat voor lasagne.
Het punt is dat ik een ovenschaal heb waarin lasagne in kan. Eigenlijk is dit bedoeld voor 2 personen als volledige maaltijd, maar aangezien we met z'n vieren zijn, dan moet het in vieren worden gedeeld en eten we wat salade oid erbij. Maar als er een vijfde bijkomt, betekent het dat jullie (en ik) nog meer van mijn heerlijke lasagne moeten afstaan en meer salade moeten eten als konijnen.
Hoofdrekenen op het HBO, daar kan je je toch geen buil aan vallen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat kan altijd, al betwijfel ik of dat ook de juiste aandacht zal trekken
Nick van der Velden. Voetballer te Groningen en Johannes zijn fysieke, aardse god.quote:
Houd stand. Ik steun je onvoorwaardelijk. Ik laat je niet hersenspoelen zelfs niet door Johannes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik 'toegeef' dat ik dan voor nickgod fan wordt uitgemaakt
[..]
Ik ben benieuwd
Ah zoquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja komt omdat groot deel van mijn familie voor Feyenoord is.
Nee, geen soja. Gewone koemelk, maar dan lactosevrij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Toch niet dat spul op sojabasis? Mijn ex heeft astma en had dat soms ook, ranzig
Is dat Strootman ofzo?quote:
Breng hem even langs?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een ovenschaal waar je met 6 man uit kan eten.
En stokbrood met knoflookboter ofcourse.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhHier had ik even niet aangedacht. Goed punt wel
Maar jij komt niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een ovenschaal waar je met 6 man uit kan eten.
Ik kan ook wel eigen eten meebrengen hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
En stokbrood met knoflookboter ofcourse.![]()
Al vermoed ik dat Paxcon meer van je stokbrood gaat eten aangezien hij mijn eten haat.
Oh.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nick van der Velden. Voetballer te Groningen en Johannes zijn fysieke, aardse god.
En op veel vlakken heeft hij daar ook gewoon een punt mee.
[..]
Houd stand. Ik steun je onvoorwaardelijk. Ik laat je niet hersenspoelen zelfs niet door Johannes.
Wow. Pijnlijk.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Strootgod niet herkennen
Je hebt nog veel te leren
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh.
Hier blijkt maar weer eens te meer dat ik buiten het WK en EK om geen voetbal volg.![]()
Vissticksquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel eigen eten meebrengen hoor
Ik vind zeilen eigenlijk gay.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké. Ik hou ook van puzzelboekjes, niet zo van zeilen.
Leuke club die met passie speelt. Beetje het lokale zonder de identiteit te verliezen. Gaan dit seizoen potten breken in Europa.quote:
Zeg gerust wat over Nick, zo lang het maar redelijk is en niet beneden de gordel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eng is hij he. Ik durf ook bijna niks meer over Nick te zeggen bang om weer een misstap te maken
Brood met kruidenboterquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
En stokbrood met knoflookboter ofcourse.![]()
Al vermoed ik dat Paxcon meer van je stokbrood gaat eten aangezien hij mijn eten haat.
Koel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, geen soja. Gewone koemelk, maar dan lactosevrij.
Ik ben niet uitgenodigd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |