Nee één grote dramaquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef Paxcon het volgende:
Meet begint al dramatisch
dit zal wel niks worden
Zonder Toto wordt het toch niksquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef Paxcon het volgende:
Meet begint al dramatisch
dit zal wel niks worden
Een Expedit, ohnee, Kallax tegenwoordig (ja dat is hetzelfdequote:
Geen ideequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar komt de liefde voor AZ dan vandaan?
Kan je daar niet tegen?quote:
Gaat wel rap ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:44 schreef Amarantha het volgende:
Ok nu echt joint rollen, kan ik zeker straks 100 berichtjes teruglezen!
Als je je genegeerd voelt kun je altijd nog een anekdote vertellen. Ik weet toevallig dat je een paar bijzonder smeuïge anekdotes in huis hebt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik voel me opdringerig dan, en straks negeren de users mij, en heeft het nog niet geholpen
Klopt.quote:
Ik ben bang dat als ik 'toegeef' dat ik dan voor nickgod fan wordt uitgemaaktquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eng is hij he. Ik durf ook bijna niks meer over Nick te zeggen bang om weer een misstap te maken
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een Expedit, ohnee, Kallax tegenwoordig (ja dat is hetzelfde)
Even linkjes zoeken.
Wie is Nick?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eng is hij he. Ik durf ook bijna niks meer over Nick te zeggen bang om weer een misstap te maken
Dus je woont dichterbij Alkmaar dan Rotterdam, en toch meerFeyenoord-wedstrijden bezoekenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen ideeIk heb die liefde al een jaar of 10, en zal vast wel met support your local te maken of zo iets
s
Nee, niet doen! Net opgeschreven dat ik lasagne ga eten Dinsdag bij jouquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je je genegeerd voelt kun je altijd nog een anekdote vertellen. Ik weet toevallig dat je een paar bijzonder smeuïge anekdotes in huis hebt.
En wat voor lasagne.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wil gewoon lekkere lasagne eten, dat ga je hem toch niet ontzeggen?
Ik kan gewoon geen 3 (!) minuten even weg zonder een half uur bij te moeten lezenquote:
Toch niet dat spul op sojabasis? Mijn ex heeft astma en had dat soms ook, ranzigquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt.
Gelukkig is er lactosevrije melk.
Owja, dat is waar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, niet doen! Net opgeschreven dat ik lasagne ga eten Dinsdag bij jou
Ohquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wat voor lasagne.
Het punt is dat ik een ovenschaal heb waarin lasagne hierin. Eigenlijk is dit bedoeld voor 2 personen als volledige maaltijd, maar aangezien we met z'n vieren zijn, dan moet het in vieren worden gedeeld en eten we wat salade oid erbij. Maar als er een vijfde bijkomt, betekent het dat jullie (en ik) nog meer van mijn heerlijke lasagne moeten afstaan en meer salade moeten eten als konijnen.
Ja komt omdat groot deel van mijn familie voor Feyenoord is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je woont dichterbij Alkmaar dan Rotterdam, en toch meerFeyenoord-wedstrijden bezoeken
Oké. Ik hou ook van puzzelboekjes, niet zo van zeilen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Mono en ik hou van puzzelboekjes en zeilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |