Lijkt me gezellig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je mij vertellen waarom je wilt komen?
Watquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is nogal bijzonder dat jij jezelf onder 'mensen' schaart, aangezien jij geen mens bent, maar een monster.
Ja maar Holman staat er op, Pelle. Moisander.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn plan je te overtuigen van de kwaliteiten van Nickgod zo voorspoedig verloopt
JAAAAAquote:
Hoi, ik ben Mono en ik hou van puzzelboekjes en zeilenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi. Volgens mij ken ik jou nog niet.
Ik ben ess.
JIJ SNAPT HET!quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
JAAAAA
Nederlandse melk![]()
Direct uit de koelkast, helemaal ijskoudNiet van een buffet waar het lauw staat te worden
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
KLAAR
KOMEN
hihihihhiihhiih.
Zo, dit hebben we ook weer gehad.
quote:
Als ik jou was zou ik me gezegend voelen. Ik word zo nu en dan volledig afgezeken door een bepaalde user. Anderen zijn dan wel weer erg liefquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook even andere dingen aan het doen. Dat ik sherlockte vond ik een gesprek over mij. Al waren die over mij over het algemeen liefdevol.
En Nickquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar Holman staat er op, Pelle. Moisander.
oh, had ik jou uitgenodigd?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vorig jaar housewarminhg zou ik azl komen
Dan is het onderwerp niet iets wat mij interesseert oid.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen dan?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |