je wilde zelfs naar mij komenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, had ik jou uitgenodigd?ik weet t niet meer
Ja sowieso, niks zo lekker als een glas ijskoude Nederlandse melkquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Nick
[ afbeelding ]
Wat denk je hier van?
Ik ga morgen een kast kopen bij de Ikea.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is het onderwerp niet iets wat mij interesseert oid.
[..]![]()
Ik ben opgevoed als Feyenoord supporter. Heb ook een sjaal en alles. En ik ga meestal vaker naar Feyenoord wedstrijden dan naar AZquote:
Goed bezigquote:
Als het onderwerp me niet interesseert kan ik altijd Nickgod of Albagodin het topic ingooien, maar niet iedereen is zo natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is het onderwerp niet iets wat mij interesseert oid.
[..]![]()
Wat voor?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga morgen een kast kopen bij de Ikea.
Wheheheh, joint heb ik dan weer geen ervaring meequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sowieso, niks zo lekker als een glas ijskoude Nederlandse melkBeste wat er zo'n beetje is als je terugkomt van vakantie. En in mijn geval komt daar joint bij. Joint & glas melk, tering wat een thuiskomst na vakantie
Waar komt de liefde voor AZ dan vandaan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed als Feyenoord supporter. Heb ook een sjaal en alles. En ik ga meestal vaker naar Feyenoord wedstrijden dan naar AZ![]()
Ik voel me opdringerig dan, en straks negeren de users mij, en heeft het nog niet geholpenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het onderwerp me niet interesseert kan ik altijd Nickgod of Albagodin het topic ingooien, maar niet iedereen is zo natuurlijk.
Eng is hij he. Ik durf ook bijna niks meer over Nick te zeggen bang om weer een misstap te makenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet hier nog een goede mening over vormen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |