Ze is vorige week weer van de wagen gevallen en ze is bang dat het haar triggert. Ik geef geen neuk en ga morgen gewoon bier drinken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moira zei dat ik morgen geen alcohol mee moest nemen, geloof jij dat nou?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik maak liever geen fysiek contact
dat ligt niet in mijn aard
3 minuten lopen van Groningen CS.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Daarom zei ik dus ook meestal geldDoelde stiekem er op nu even niet maar 12 eu moet te fiksen zijn
Is het moeilijk te vinden?
Eens. Na een joint voelt het zoveel beterquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik ook wel zonder drank.Gisteren gedaan na een joint. Dat is wel gruwelijk fijn.
Net als mijn ex.quote:
ahquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
volgens mij alleen ama, ik, etsu en jv
Ik wil ook wel wat geld meenemen, en eventueel een fles wijn, aangezien ik gisteren heb geprofiteerd van die 6 flessen wijn voor 4 euro actie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Passen de lasagneladeren erin dan?
Ik wil ook best salade erbij maken ofzo hoorEr kan maar ook 1 schaaldinges in mijn oven
Dat geld, misschien 3-4 euro ofzo. Ben niet moeilijk, dat weet Pax ook wel.![]()
Enige chickquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
volgens mij alleen ama, ik, etsu en jv
Ik wilde een fles cola en een zak chips meenemen, is dat te weinig?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze is vorige week weer van de wagen gevallen en ze is bang dat het haar triggert. Ik geef geen neuk en ga morgen gewoon bier drinken.
Keer gedaan na hasj. Was echt supersterk spul, ziek gewoon. Maar een ontzettend intens orgasme. Meerdere achter elkaar gewoon. Ik was daarna echt uitgeput.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens. Na een joint voelt het zoveel beter
godverquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef Etsu het volgende:
Waarom wil iedereen opeens komen? Ik heb een kleine eettafel waar per zijde maximaal een persoon kan zitten. En gezien Paxcons omvang, zal hij er twee nodig hebben dus we hebben zelfs een teveel
Ja! We hadden zo'n Knorr pakje en dat hele pakje (incl. vulling enz) hebben we opgemaakt in die ene cakeblikquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil ook best salade erbij maken ofzo hoorEr kan maar ook 1 schaaldinges in mijn oven
Dat geld, misschien 3-4 euro ofzo. Ben niet moeilijk, dat weet Pax ook wel.![]()
Ik wil wel onder de tafel als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef Etsu het volgende:
Waarom wil iedereen opeens komen? Ik heb een kleine eettafel waar per zijde maximaal een persoon kan zitten. En gezien Paxcons omvang, zal hij er twee nodig hebben dus we hebben zelfs een teveel
Herkenbaar wel.quote:
Ik ben ook wel 2 zitplekken nodigquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef Etsu het volgende:
Wijn is altijd goed.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil ook wel wat geld meenemen, en eventueel een fles wijn, aangezien ik gisteren heb geprofiteerd van die 6 flessen wijn voor 4 euro actie.
In mijn vaste vriendengroep ben ik de enige chick.quote:
Zal ik een dildo meenmeen>quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wijn is altijd goed.![]()
Als Pax voor sixpack bier zorgt en Ama voor stokbrood met knoflook, zorg ik voor lasagne en salade en is het wat mij betreft prima.
Meerdere keren lukt me niet, volgens mij is dat voor mannen sowieso moeilijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Keer gedaan na hasj. Was echt supersterk spul, ziek gewoon. Maar een ontzettend intens orgasme. Meerdere achter elkaar gewoon. Ik was daarna echt uitgeput.Als een roos geslapen.
Oh op die manier. Ben je een goede invloed op die jongens?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
In mijn vaste vriendengroep ben ik de enige chick.Niet dat ik dat per se erg vind of zo.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Meerdere keren lukt me niet, volgens mij is dat voor mannen sowieso moeilijk![]()
Maar tof
Zijn sowieso al goede jongens.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ben je een goede invloed op die jongens?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxje, tel nou een keer tot 10. Denk aan mijn bemiddelingen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voldoet Essdaar aan dan? Monitor schijnt haar wel te mogen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Ess is een schatje, ik heb echter geen idee wat haar leeftijd is. Maar dat van Monitor is meer als grapje bedoeld
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ess veel tijd doorbrengt achter haar Monitor, dus misschien bloeit er wat op.
quote:
Ja hoiquote:
jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
Johannes, Paxcon, Ama, is het goed wat ik voorstelde?
Johannes een fles wijn, Pax sixpack bier en Ama stokbrood met kruidenboter en ik voor lasagne en salade.
??!?!?!?!??!?!?1/1/ /!?1//wxsdkvn`sdhjcvdhjsbvdshv dv
Hey Essquote:
Dat het heel gevoelig wordt heb ik ook, maar heb daarna ook geen zin meer. Kan lastig zijn tijdens een goede neukpartij waarbij het vrouwtje nog even door wil gaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook.Maar mij lukt het normaal ook niet, omdat het daarna heel gevoelig wordt en zo. Dat je het bijna niet kan aanraken. Maar gek genoeg lukte dat toen wel.
almelo groningenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
reistijd van wat? stadskanaal naar groningen?
Hoi Johannes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Ess![]()
Kom je ook naar de Groningen Etsu Lasagne meet? Ama is wat bezwaard omdat ze de enige chick is.
Binnenkort stuur je maar een adres.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik woon in die hoerenstraat achter de vismarkt, om de hoek bij de surinamer.
Moet goed komen, moet ik die blik meenemen? Ach doe het sowieso wel. Kleine moeitequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wijn is altijd goed.![]()
Als Pax voor sixpack bier zorgt en Ama voor stokbrood met knoflookboter, zorg ik voor lasagne en salade en is het wat mij betreft prima.
Ik sherlockte op essquote:
Misschien helpt het als ik zeg dat Paxje en ik er ook zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Johannes.
Groningen is helaas wat ver weg.
En in Lasagne zit meestal tomaat
Wij zijn hele spontane jongens, als ik het Etsu zou vragen zat hij over een kwartier met mij in de pintelier.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht dit doen we over een maand ofzoJeetje haha, zo snel ook lol. Ach wel spontaan
Wehehequote:
Maar mannen en vrouwen zijn in dat opzicht niet te vergelijken denk ik. Ik heb het maar één keer meegemaakt dat een man gelijk weer door kon.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat het heel gevoelig wordt heb ik ook, maar heb daarna ook geen zin meer. Kan lastig zijn tijdens een goede neukpartij waarbij het vrouwtje nog even door wil gaanTHC maakt dat voor mij niet anders.
Nee, laat dat maar zitten. Anders vertraagt het eten voor de resterende 2.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet goed komen, moet ik die blik meenemen? Ach doe het sowieso wel. Kleine moeiteMocht ik nu geen geld hebben dan maak ik het later over, is dat goed?
Neem sowieso brood & kruidenboter mee!
Een lasagne is standaard met tomaat. Je kan er wel eentje maken met roomsaus, maarja...quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien helpt het als ik zeg dat Paxje en ik er ook zijn.
Of in de Lasagne van Etsu tomaat zit, dat weet ik niet, en ik weet ook niet of hij zijn geheime recept wil onthullen.
Club 24, masterrace. Delfse werelddominatie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wehehe
Maar Johannes heeft gelijk, ik ben een jaartje te jong.
24 ben je?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wehehe
Maar Johannes heeft gelijk, ik ben een jaartje te jong.
Ik wil en mag hierover niets verklappen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien helpt het als ik zeg dat Paxje en ik er ook zijn.
Of in de Lasagne van Etsu tomaat zit, dat weet ik niet, en ik weet ook niet of hij zijn geheime recept wil onthullen.
ooohw, ik denk er ook over naquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja he
als je me uitnodigt denk ik er over na
Sowieso.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij zijn hele spontane jongens, als ik het Etsu zou vragen zat hij over een kwartier met mij in de pintelier.
Jezus, ben je daadwerkelijk zo lui?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:17 schreef Paxcon het volgende:
Etsu regel jij dat bier dan maak ik het wel over
dan kan het in de koelkast
Dat ja inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Club 24, masterrace. Delfse werelddominatie.
Okquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, laat dat maar zitten. Anders vertraagt het eten voor de resterende 2.Maak wel wat salade bij.
En dat geld moeten we later maar over hebben, ik ben op dit moment niet helemaal nuchter aangezien ik nogal dronken ben omdat Paxcon ook aanwezig is, iets wat ik niet had verwacht.
Je kan de lasagne van Etsu moeilijk standaard noemen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een lasagne is standaard met tomaat. Je kan er wel eentje maken met roomsaus, maarja...
Dan zal ik de Lasagne meet helaas aan mij voorbij moeten laten gaan Etsu.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil en mag hierover niets verklappen.
Oh, neem dan maar een pakje/fles iets maar mee wat je drinktquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OkIk maak het in ieder geval wel over. *vraag Mono maar haha* Oh ik drink geen alcohol
Dat snap ikquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, neem dan maar een pakje/fles iets maar mee wat je drinktIk drink geen koolzuur dus vind het zonde om dat te gaan kopen
Zo vies.
Misschien moet je het club 1990 noemen, dan hoeft de naam niet elk jaar veranderd te worden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ja inderdaad.
En wonderbaarlijk genoeg verschuift dat ieder jaar weer een jaartje omhoog. Club 25 volgend jaar
Met 3/4 maanden speling he. Dat is onze rustperiode. Perfectie zijn eist immers ook zo zijn tol. Dat zijn de maanden waar de wereld mag voelen wat er aan ons gemist wordtquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ja inderdaad.
En wonderbaarlijk genoeg verschuift dat ieder jaar weer een jaartje omhoog. Club 25 volgend jaar
Ik vind dat veranderen juist wel spannend. Zo heb je ieder jaar toch weer wat subtiele vernieuwing.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je het club 1990 noemen, dan hoeft de naam niet elk jaar veranderd te worden.
Klopt, tussen hetzelfde geslacht is ook verschil. Is maar goed ook, zal anders een beetje saai worden als iedereen hetzelfde is/voeltquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar mannen en vrouwen zijn in dat opzicht niet te vergelijken denk ik. Ik heb het maar één keer meegemaakt dat een man gelijk weer door kon.
Preciesquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, tussen hetzelfde geslacht is ook verschil. Is maar goed ook, zal anders een beetje saai worden als iedereen hetzelfde is/voelt
En hoe oud is meneer de bondage dan?quote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, tussen hetzelfde geslacht is ook verschil. Is maar goed ook, zal anders een beetje saai worden als iedereen hetzelfde is/voelt
21quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hoe oud is meneer de bondage dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |