In mijn vaste vriendengroep ben ik de enige chick.quote:
Zal ik een dildo meenmeen>quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wijn is altijd goed.![]()
Als Pax voor sixpack bier zorgt en Ama voor stokbrood met knoflook, zorg ik voor lasagne en salade en is het wat mij betreft prima.
Meerdere keren lukt me niet, volgens mij is dat voor mannen sowieso moeilijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Keer gedaan na hasj. Was echt supersterk spul, ziek gewoon. Maar een ontzettend intens orgasme. Meerdere achter elkaar gewoon. Ik was daarna echt uitgeput.Als een roos geslapen.
Oh op die manier. Ben je een goede invloed op die jongens?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
In mijn vaste vriendengroep ben ik de enige chick.Niet dat ik dat per se erg vind of zo.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Passen de lasagneladeren erin dan?
Ik wil ook best salade erbij maken ofzo hoorEr kan maar ook 1 schaaldinges in mijn oven
Dat geld, misschien 3-4 euro ofzo. Ben niet moeilijk, dat weet Pax ook wel.![]()
Ja, volgens mij ook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Meerdere keren lukt me niet, volgens mij is dat voor mannen sowieso moeilijk![]()
Maar tof
Zijn sowieso al goede jongens.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ben je een goede invloed op die jongens?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxje, tel nou een keer tot 10. Denk aan mijn bemiddelingen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voldoet Essdaar aan dan? Monitor schijnt haar wel te mogen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Ess is een schatje, ik heb echter geen idee wat haar leeftijd is. Maar dat van Monitor is meer als grapje bedoeld
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ess veel tijd doorbrengt achter haar Monitor, dus misschien bloeit er wat op.
quote:
Ja hoiquote:
jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
Johannes, Paxcon, Ama, is het goed wat ik voorstelde?
Johannes een fles wijn, Pax sixpack bier en Ama stokbrood met kruidenboter en ik voor lasagne en salade.
??!?!?!?!??!?!?1/1/ /!?1//wxsdkvn`sdhjcvdhjsbvdshv dv
Hey Essquote:
Dat het heel gevoelig wordt heb ik ook, maar heb daarna ook geen zin meer. Kan lastig zijn tijdens een goede neukpartij waarbij het vrouwtje nog even door wil gaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook.Maar mij lukt het normaal ook niet, omdat het daarna heel gevoelig wordt en zo. Dat je het bijna niet kan aanraken. Maar gek genoeg lukte dat toen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |