SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:08 schreef Fylax het volgende:
Mag het volgende topic wel een leuke TT hebben aub?
quote:
en bedankt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
kutetsu wou fylax belachelijk maken in de tt
Je denkt zeker jonger?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:10 schreef Amarantha het volgende:
Maar hoe oud ben je echt? Ik geloof er niks van dat je 14 bent
Fylax is dan wel jong en een kutuser, maar ergens is die ook wel schattig dat hij niet belachelijk gemaakt hoeft te worden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
kutetsu wou fylax belachelijk maken in de tt
Dankjewelquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fylax is dan wel jong en een kutuser, maar ergens is die ook wel schattig dat hij niet belachelijk gemaakt hoeft te worden.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:11 schreef Fok-it het volgende:
Loop die 14-jarige toch niet zo te jennen joh
flauwquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fylax is dan wel jong en een kutuser, maar ergens is die ook wel schattig dat hij niet belachelijk gemaakt hoeft te worden.
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_graphquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Held.![]()
Maar waar staat dat dan? Ik zie het niet.
he bahquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik probeer in z'n gaatje te komen, snap dat dan.![]()
Nooit gezien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:12 schreef bondage het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_graph
De tijden dat je nog 13 wasquote:
quote:
Ik heb ook nooit gezegd dat ik mijn veroveringen niet met LR zou delen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan ben je wel erg zelfzuchtig zeg. LR smacht naar een chick maar zolang jij op jacht bent gaat dat niet lukken.
Dat bedoel ik niet eens zozeerquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]Je overal nog mee kunnen vermaken, nu is een computer en een smartphone alles wat je nog vermaakt
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
ik word alweer 19 eind van de zomer
bijna oud genoeg voor etsu![]()
Bahquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk nietHeb het liefst iemand tussen de 25 en 35
Voldoet Essquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Oh he tegenvaller *loopt weg*quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien Paxcon wel meedoen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Dan ga ik mijn kontje wel verkopen achter het station.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ook wijs? Of heb je dat nog niet kunnen beoordelen?
Ess is een schatjequote:Op donderdag 3 juli 2014 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voldoet Essdaar aan dan? Monitor schijnt haar wel te mogen.
Ess is ook een jaartje te jongquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Ess is een schatje, ik heb echter geen idee wat haar leeftijd is. Maar dat van Monitor is meer als grapje bedoeld
Het schijnt dat Ess veel tijd doorbrengt achter haar Monitor, dus misschien bloeit er wat op.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Ess is een schatje, ik heb echter geen idee wat haar leeftijd is. Maar dat van Monitor is meer als grapje bedoeld
24, nogwatquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ess veel tijd doorbrengt achter haar Monitor, dus misschien bloeit er wat op.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:19 schreef bondage het volgende:
[..]
24, nogwatMaar 24 kan ook nog wel hoor, je bent sowieso een tof persoon
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ess veel tijd doorbrengt achter haar Monitor, dus misschien bloeit er wat op.
Ik zie niks.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:12 schreef bondage het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_graph
Ah, je hebt een natte droom gehad. Kan gebeurenquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:20 schreef Elan het volgende:
Hoi
Gedroomd dat Etsu me wilde verkrachten op een openbaar toilet
Badend in het zweet en wellicht andere lichaamssappen wakker geworden
Ik heb gedroomd dat Etsu dat wilde doen in de Pintelier te Groningen maar waarschijnlijk was dat geen droom.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:20 schreef Elan het volgende:
Hoi
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:20 schreef Elan het volgende:
Hoi
Leuk, voor wat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aww yeah, morgen op gesprek komen bij sollicitatie
Hoi
Klopt, je moet daarvoor ingelogd zijn en je kunt alleen op je eigen naam zoeken. Onderaan de pagina staat hoe je dat kunt doen.quote:
Het is een vastbijtertje hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat Etsu dat wilde doen in de Pintelier te Groningen maar waarschijnlijk was dat geen droom.
Hoi
Kwam Pax ook in beeld of niet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd dat Etsu dat wilde doen in de Pintelier te Groningen maar waarschijnlijk was dat geen droom.
Ik heb mezelf al een keer geactiveerd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, je moet daarvoor ingelogd zijn en je kunt alleen op je eigen naam zoeken. Onderaan de pagina staat hoe je dat kunt doen.
Dan zou je in ieder geval op je eigen naam moeten kunnen zoeken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al een keer geactiveerd.
Precies niet bezig blijven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al een keer geactiveerd.
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef Etsu het volgende:
Voor als iemand erin is geïnteresseerd:
Persoonlijke dagrecord was:
807 op 2011-06-15.
Ze zeggen dat ik niet ben ingelogd, mss heb ik mezelf op een ander IP adres geactiveerd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan zou je in ieder geval op je eigen naam moeten kunnen zoeken.
Geen tijd voor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:25 schreef Elan het volgende:
Als je nou eens het record zou verbreken Etsoetje
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:25 schreef Elan het volgende:
Als je nou eens het record zou verbreken Etsoetje
22 masterracequote:Op donderdag 3 juli 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
24 masterrace
Muto, Fok-it, EssnHills, jij en natuurlijk ikzelf.
Moet je ff opnieuw inloggen, als je wachtwoord kwijt bent monitor ff nieuwe DM sturen om deze te resetten. Heeft niets met IP te maken, daar kijkt het script niet naar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik niet ben ingelogd, mss heb ik mezelf op een ander IP adres geactiveerd.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
24 masterrace
Muto, Fok-it, EssnHills, jij en natuurlijk ikzelf.
ww weet ik inderdaad niet meer, heb Monitor een berichtje gestuurd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je ff opnieuw inloggen, als je wachtwoord kwijt bent monitor ff nieuwe DM sturen om deze te resetten. Heeft niets met IP te maken, daar kijkt het script niet naar.
GC / Dagcijfers #218quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef Etsu het volgende:
Voor als iemand erin is geïnteresseerd:
Persoonlijke dagrecord was:
807 op 2011-06-15.
Bondage kan allesquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
Bondage is het ook mogelijk om te zien op welke dag ik het meest gepost heb in mijn gehele FOK! carrière?
Daar hadden we het over, lulhannes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
Bondage is het ook mogelijk om te zien op welke dag ik het meest gepost heb in mijn gehele FOK! carrière?
Daar moet ik ff een query op draaien. Ik ben momenteel aan het werk en kan het op dit moment niet uitdraaien. Stuur me anders even een dm als reminderquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en jij heet geen bondage dus bekkie
oh heeft geen haast hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar moet ik ff een query op draaien. Ik ben momenteel aan het werk en kan het op dit moment niet uitdraaien. Stuur me anders even een dm als reminder
quote:
Dat snap ik. Echter bestaat de kans dat ik het vanavond alweer vergeten benquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh heeft geen haast hoor
is gewoon nieuwsgierigheid verder
Onmogelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Soms krijg ik het vermoeden dat Monitor en Bondage een en hetzelfde account zijn maar dit soort speculaties durf ik niet uit te spreken tot ik meer zekerheid heb.
Het spijt me dat ik te snel heb geoordeeldquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik mijn veroveringen niet met LR zou delen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
The_Terminatorquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was toch nog een derde account?
Klopt, echter gebruik ik die niet meer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was toch nog een derde account?
Vertel.quote:
Wanneer niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef Etsu het volgende:
We zijn gewoon een grote liefdesnest, want ik had van de week ook over Paxcon gedroomd.
Ik ging met de trein naar Groningen alwaar ik JV, Pax, Jessica Alba en een paar mooie dames ging meeten. Vervolgens kwam ik niet meer terug omdat ineens iedereen in Groningen een rare taal sprak en er geen treinen terugreden. En toen ging de wekker.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef Etsu het volgende:
We zijn gewoon een grote liefdesnest, want ik had van de week ook over Paxcon gedroomd.
Was je niet gewoon in Friesland?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ging met de trein naar Groningen alwaar ik JV, Pax, Jessica Alba en een paar mooie dames ging meeten. Vervolgens kwam ik niet meer terug omdat ineens iedereen in Groningen een rare taal sprak en er geen treinen terugreden. En toen ging de wekker.
Waarom ben je nog niet uitgelogd van dit forumquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het ging over dat jij blij was met je bekeuring.
Ik zie jou daar wel voor aan.
Feer ik mag morgen op gesprek komen.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer ik mag morgen op gesprek komen.
Ben zover nog niet geweest. Erg spannend.
popcorn.gifquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben je nog niet uitgelogd van dit forum
Alsof ik ooit bekeuringen krijgquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het ging over dat jij blij was met je bekeuring.
Ik zie jou daar wel voor aan.
Vreselijk dat.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer ik mag morgen op gesprek komen.
Ben zover nog niet geweest. Erg spannend.
Ook 4 nieuwe vacatures in mijn mail. 2 heb ik vorige maand al op gereageerd.quote:
Ik heb je lieve berichtjes over mij gelezen in een voorgaand topicquote:
Ja, wie niet waagt wie niet wint, wie niet neukt krijgt geen kindquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook 4 nieuwe vacatures in mijn mail. 2 heb ik vorige maand al op gereageerd.
Zal ik het nog eens doen?
En ik dan!quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb je lieve berichtjes over mij gelezen in een voorgaand topicDit is alsnog een reactie daarop
Niet te snel he? Zijn meerdere kandidaten uitgenodigd. Dus moet bewijzen dat ik het beste pas.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Vreselijk dat.
[..]
Ik zal de vlag voor je uithangen.
Geen probleem hoor. Je bent ook gewoon een schatje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb je lieve berichtjes over mij gelezen in een voorgaand topicDit is alsnog een reactie daarop
Ik ben optimistisch.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet te snel he? Zijn meerdere kandidaten uitgenodigd. Dus moet bewijzen dat ik het beste pas.
Dat is waar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, wie niet waagt wie niet wint, wie niet neukt krijgt geen kind
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
We gaan dan praten over mijn visie. Moeilijk wel. Hopelijk past die bij de school.
Wat voor soort school is het?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
We gaan dan praten over mijn visie. Moeilijk wel. Hopelijk past die bij de school.
Heel vaak herhalen dat je de waarden en normen wil terugbrengen. Balkenende is er groot mee gewordenquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
He'll blend right in.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Je bent ook gewoon een schatje.
Ook al bind je mensen vast met touwen.
Als het een school is met veel getinte jongens moet je niet over VOC of WIC mentaliteit beginnen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel vaak herhalen dat je de waarden en normen wil terugbrengen. Balkenende is er groot mee geworden
Weet ik wel. Maar het is niet echt een ''schattig'' iets.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:54 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
En klopt, al is dat natuurlijk uit liefdeSommige mensen, waaronder ik natuurlijk, vinden het fijn om vastgebonden en verwend te worden
Of juist wel. Ze werden tenminste wel echt aan het werk gezet en leerde gericht een vak waar ze nog een baan in konden vinden ook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het een school is met veel getinte jongens moet je niet over VOC of WIC mentaliteit beginnen.
Een gewone. TTO.quote:
Ik zal kijken, mijn lagomorphe vriend.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel vaak herhalen dat je de waarden en normen wil terugbrengen. Balkenende is er groot mee geworden
Dat moet wel goed komen dan, lijkt me.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een gewone. TTO.
[..]
Ik zal kijken, mijn lagomorphe vriend.
Ik kijk nu even op hun website of ik aanwijzingen voor goede steekwoorden kan vinden.
Ahumquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik wel. Maar het is niet echt een ''schattig'' iets.
Wat?quote:
Bondage en SM is niet hetzelfde hè.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij vindt SM niet schattig? [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Omdat ik veel lees.quote:
En wat als je nou roze kaarsvet gebruikt en een mooie rode roos met de doornen nog aan de steel?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef Fera het volgende:
En nee, SM hoort ook niet schattig te zijn.
Denk ik.
deze manquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als je nou roze kaarsvet gebruikt en een mooie rode roos met de doornen nog aan de steel?
Pertinente leugens.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef Etsu het volgende:
Via via heb ik gehoord dat Johannes over mij heeft geroddeld. Is dit waar?
Zlata ook?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alba mag mij best een paar speelse tikken geven
Dit is pertinent onwaar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef Etsu het volgende:
Via via heb ik gehoord dat Johannes over mij heeft geroddeld. Is dit waar?
Misschien als beiden een care bear pak aantrekken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als je nou roze kaarsvet gebruikt en een mooie rode roos met de doornen nog aan de steel?
Eens. Bondage kan wel deel uitmaken van een SM-spel maar is niet per se hetzelfde. De term BDSM voegt dit alles samen onder een enkele noemer maar eigenlijk zijn het allemaal losse elementen welke je kunt combineren. Ik ben zelf niet zo van de SM waar pijn bij komt kijken. Ik ben echt van het sensueel vastbinden en verwennenquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:00 schreef wietparkiet het volgende:
lijkt hier af en toe net de 2de van de middelbare
"ik hoorde dat die en die over mij hebben geroddeld omg"
Dat is niet schattig. Furries zijn het kwaad op aarde. Ze zetten WP en mijn LARP avonturen als ridder in het bos in een kwaad daglicht.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien als beiden een care bear pak aantrekken.
Heb wel stiekem een liefdesbriefje opgehangen op het kluisje van Etsuquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:00 schreef wietparkiet het volgende:
lijkt hier af en toe net de 2de van de middelbare
"ik hoorde dat die en die over mij hebben geroddeld omg"
Hoeven geen furries te zijn:quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is niet schattig. Furries zijn het kwaad op aarde. Ze zetten WP en mijn LARP avonturen als ridder in het bos in kwaad daglicht.
Exact wat ik bedoelde, maar dan beter verwoord.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens. Bondage kan wel deel uitmaken van een SM-spel maar is niet per se hetzelfde. De term BDSM voegt dit alles samen onder een enkele noemer maar eigenlijk zijn het allemaal losse elementen welke je kunt combineren. Ik ben zelf niet zo van de SM waar pijn bij komt kijken. Ik ben echt van het sensueel vastbinden en verwennen
Ik hou snel opquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:11 schreef Toto69 het volgende:
Je weet dat dit weer een lange discussie wordt hè Pax?
Prima, ben nu officieel penningmeester.quote:
Okay.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prima, ben nu officieel penningmeester.
Moet wel tig bestanden, ongeveer 50 bladzijdes in totaal, lezen.
Ga naar bed en zet Orange op.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:13 schreef Snowbells het volgende:
Hoofdpijnal de hele ochtend. Wil buiten zitten maar te warm en kan 't niet aan
Je bent zwanger.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:13 schreef Snowbells het volgende:
Hoofdpijnal de hele ochtend. Wil buiten zitten maar te warm en kan 't niet aan
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:14 schreef Etsu het volgende:
En zojuist even naar de JoHo geweest, de plek waar Paxcon laatst ook was.
Ik voelde z'n lichaamsgeur nog hangen
Athene.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Als jullie alleen ergens naar toe zouden reizen voor 10 dagen, waar zouden jullie dan heen dan?
Ik zit te twijfelen tussen Tenerife en Praag. Heb nog wel een tijd om te beslissen maar wil toch alvast beetje rondkijken naar de mogelijkheden
Zit er dik in maar sinds ik weet dat ze mij niet als geschikte peetvader ziet kunnen die baby's van haar mij gestolen worden.quote:
Praagquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Als jullie alleen ergens naar toe zouden reizen voor 10 dagen, waar zouden jullie dan heen dan?
Ik zit te twijfelen tussen Tenerife en Praag. Heb nog wel een tijd om te beslissen maar wil toch alvast beetje rondkijken naar de mogelijkheden
Wat moet je in hemelsnaam in Tenerife?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Ja hoorrrr net zoals je geen knipperlichtrelatie hebt zeker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
nooit seks gehad met snow dus kan niet van mij zijn
Op Tenerife kun je de user Charmed Angel wel de groeten doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Veliko Tarnovoquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:15 schreef Amarantha het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoorrrr net zoals je geen knipperlichtrelatie hebt zeker.
[..]
Op Tenerife kun je de user Charmed Angel wel de groeten doen
Fucking goedkoop daar tochquote:
een beetje rokenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]rot op lr
[..]
Fucking goedkoop daar toch![]()
en binnen roken
Praag vind ik persoonlijk een hele mooie plekquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:15 schreef Amarantha het volgende:
stelen doe ik niet aanquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
een beetje roken
een beetje stelen
(c) jesper
Dit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Praag vind ik persoonlijk een hele mooie plek
Sorry het ging per ongeluk. Het was opnieuw mijn kat die deze vervelende combinatie van woorden bewerkstelligde door op mijn toetsenbord te springen.quote:
oh, geef hem dan maar wat minder voer vanavondquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry het ging per ongeluk. Het was opnieuw mijn kat die deze vervelende combinatie van woorden bewerkstelligde door op mijn toetsenbord te springen.
Had je al wa gehoord van die vacature waarover je teruggebeld zou worden of heb ik daar overheen gelezen?quote:
gesprekquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je al wa gehoord van die vacature waarover je teruggebeld zou worden of heb ik daar overheen gelezen?
VELIKO TARNOVO GODVERDOMME!quote:
Waarom Tenerife dan?quote:
Morgenochtend op gesprek komen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je al wa gehoord van die vacature waarover je teruggebeld zou worden of heb ik daar overheen gelezen?
Proberen in Flips haar broekje te komen.quote:
Tenerife zitten alleen maar paupers net als Benidormquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm Praag was goed bedoeldHet is wel goedkoper
noem je me nou dik?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgenochtend op gesprek komen.
Ben nu aan het schrijven wat mijn visie is. :S
[..]
Proberen in Flips haar broekje te komen.
Een zware taak.
Nicequote:Op donderdag 3 juli 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Proberen in Flips haar broekje te komen.
Een zware taak.
Nee geen Istanbul, dan praag en dan ga ik in een hostel. Lijkt me gezelligquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tenerife zitten alleen maar paupers net als Benidorm
Praag lijkt me veel leuker ja, of Istanbul?
Wat positiefquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom wil je alleen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee geen Istanbul, dan praag en dan ga ik in een hostel. Lijkt me gezellig
Gewoon nog effe lekker 24 uur in de trein zitten. Maar dat heb jij wel voor mij over.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom me gewoon opzoekenIs niet zo ver toch?
Nee.quote:
Ja.quote:
Istanbul mag ook. Kan ze de bus naar mij pakken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tenerife zitten alleen maar paupers net als Benidorm
Praag lijkt me veel leuker ja, of Istanbul?
Waarden en normen, VOC-mentaliteit. Geloof mij nou een keer. Van dat soort teksten smullen ze terugverlangende naar een CDA bolwerk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker wakkergehouden worden door krikkende en kotsende mensenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee geen Istanbul, dan praag en dan ga ik in een hostel. Lijkt me gezellig
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Nu wel. Chubby.
[..]
Ja.
Kreeg trouwens een mail over vacature tegenover jou. Zelfde als vorige maand.
#offendedquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Nu wel. Chubby.
[..]
Ja.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker wakkergehouden worden door krikkende en kotsende mensen
Heuj alleen snow en ik hebben het recht om wp te beledigenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Nu wel. Chubby.
[..]
Ja.
Nee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon nog effe lekker 24 uur in de trein zitten. Maar dat heb jij wel voor mij over.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Istanbul mag ook. Kan ze de bus naar mij pakken.
Jij bent niet meer mijn favoriete Facebook- en FOK!object.quote:
Zie hierboven.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij bent niet meer mijn favoriete Facebook- en FOK!object.
Top _ O_quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik dat eens wil ervaren + stukje zelfstandigheid
*quote:
Ik weet niet, ligt aan school/stage. Hoop Meivakantie..quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:30 schreef Flippiee het volgende:
Wanneer wil je gaan Ama?Misschien kunnen we elkaar 'tegenkomen'
Waarom niet deze zomer alquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet, ligt aan school/stage. Hoop Meivakantie..
quote:
Als allochtoon kan ik dit moeilijk zeggen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarden en normen, VOC-mentaliteit. Geloof mij nou een keer. Van dat soort teksten smullen ze terugverlangende naar een CDA bolwerk.
Ik ben chubby, ik mag dat.quote:
Ja. Nu ook nog deze ronde doorkomen.quote:
Tsssk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heuj alleen snow en ik hebben het recht om wp te beledigen
Je hebt Praag toegevoegd aan je lijstje stedentrips?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:30 schreef Flippiee het volgende:
Wanneer wil je gaan Ama?Misschien kunnen we elkaar 'tegenkomen'
Zonder de VOC had jij nooit bestaan Kaneel. Wees eens iets dankbaarder.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als allochtoon kan ik dit moeilijk zeggen.
[..]
Ik ben chubby, ik mag dat.
[..]
Ja. Nu ook nog deze ronde doorkomen.
[..]
Tsssk.
Antwoord nou gewoon je dm maar.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb littlerabbit toegevoegd aan mijn lijstje stedentrips
Ben ik al een paar keer in geweest. Goed vertoeven, wel heet daar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef wietparkiet het volgende:
Geen woorden maar daden. Wanneer zie ik je verschijnen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef wietparkiet het volgende:
Heb je toch ook niet nodig man. Vliegticket plus lokale uitgave = minder dan je in een week wegsmoort.quote:
Je bent in ieder geval een stap dichterbij dan gelijk een afwijzingquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Nu ook nog deze ronde doorkomen.
Ja sorrryquote:[..]
Tsssk.
Antwoord nou gewoon je dm maar.
Nog niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt Praag toegevoegd aan je lijstje stedentrips?
[..]
Zonder de VOC had jij nooit bestaan Kaneel. Wees eens iets dankbaarder.
Gewoon interrailen tot Rusland en dan de trans-Siberië Express nemen en dan pas backpacken in aziequote:Op donderdag 3 juli 2014 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet.Maar ama gaat op een compleet ander moment, dus wordt lastig.
dankje voor de tip, weet ik dat ik geen winterjas moet aantrekkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben ik al een paar keer in geweest. Goed vertoeven, wel heet daar.
prik maar een datum :$quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden. Wanneer zie ik je verschijnen?
Je bent zelf een trip
Regenjas is wel handig. Nat daar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dankje voor de tip, weet ik dat ik geen winterjas moet aantrekken
[..]
prik maar een datum :$
Gewoon.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon interrailen tot Rusland en dan de trans-Siberië Express nemen en dan pas backpacken in azie
Ja was ook grapje natuurlijkquote:
Dat is wel een vette onderneming. En die trans-Siberië Express wil ik zeker nog een keer doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon interrailen tot Rusland en dan de trans-Siberië Express nemen en dan pas backpacken in azie
Percentueel gezien heb je op het laatste meer kans.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel een vette onderneming. En die trans-Siberië Express wil ik zeker nog een keer doenWie weet, ooit. Als ik een sponsor heb of de loterij win of met C.Ronaldo trouw, of zo,
Je kan voor 1000 euro al wel ticket krijgen horquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel een vette onderneming. En die trans-Siberië Express wil ik zeker nog een keer doenWie weet, ooit. Als ik een sponsor heb of de loterij win of met C.Ronaldo trouw, of zo,
Zou wel een flinke extra reis worden in ieder geval. Vanuit Tunesië kom je niet zomaar in Praag.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet.Maar ama gaat op een compleet ander moment, dus wordt lastig.
Ik zou dat nooit helemaal alleen doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is jouw stedenbezoek. Een stad prikt toch geen datum voor zijn gast.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dankje voor de tip, weet ik dat ik geen winterjas moet aantrekken
[..]
prik maar een datum :$
Je bent zelf een loterijquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wel een flinke extra reis worden in ieder geval. Vanuit Tunesië kom je niet zomaar in Praag.
[..]
Ik zou dat nooit helemaal alleen doen.
[..]
Het is jouw stedenbezoek. Een stad prikt toch geen datum voor zijn gast.
[..]
Je bent zelf een loterij
Daarom kon de laatste optie ook wel in het rijtjequote:Op donderdag 3 juli 2014 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Percentueel gezien heb je op het laatste meer kans.
Jawohl, maar dan moet je eerst nog daarheen, enfin je begrijpt het wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan voor 1000 euro al wel ticket krijgen hor
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wel een flinke extra reis worden in ieder geval. Vanuit Tunesië kom je niet zomaar in Praag.
Nee daar lijkt het me iets te snel voor gaan vervelen inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik zou dat nooit helemaal alleen doen.
[..]
Het is jouw stedenbezoek. Een stad prikt toch geen datum voor zijn gast.
[..]
Je bent zelf een loterij
Getalenteerd mens ben je ook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo. Multiquoting op de mobiel. Ik ben bekaf.
Yes. Maar je moet ook niet alles in 1 keer willen doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom kon de laatste optie ook wel in het rijtje
[..]
Jawohl, maar dan moet je eerst nog daarheen, enfin je begrijpt het wel.
[..]. Het zou mij maar overkomen. Geen Griekenland maar Tunesië
wat een rare datum voor pasen en pinksterenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan vier ik al Pinksteren en Pasen met de familie.
Ik zou wel oprecht hardop moeten lachen voordat ik tot bezinning zou komen en je enigszins bezorgd zou vragen naar de hoe en watquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]. Het zou mij maar overkomen. Geen Griekenland maar Tunesië
naar ben je af toe ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou wel oprecht hardop moeten lachen voordat ik tot bezinning zou komen en je enigszins bezorgd zou vragen naar de hoe en wat
nee sinterjesperquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat een rare datum voor pasen en pinksteren
is 32 juli sint juttemis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |