Wat?quote:
Bondage en SM is niet hetzelfde hè.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij vindt SM niet schattig? [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Omdat ik veel lees.quote:
En wat als je nou roze kaarsvet gebruikt en een mooie rode roos met de doornen nog aan de steel?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef Fera het volgende:
En nee, SM hoort ook niet schattig te zijn.
Denk ik.
deze manquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als je nou roze kaarsvet gebruikt en een mooie rode roos met de doornen nog aan de steel?
Pertinente leugens.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef Etsu het volgende:
Via via heb ik gehoord dat Johannes over mij heeft geroddeld. Is dit waar?
Zlata ook?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alba mag mij best een paar speelse tikken geven
Dit is pertinent onwaar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef Etsu het volgende:
Via via heb ik gehoord dat Johannes over mij heeft geroddeld. Is dit waar?
Misschien als beiden een care bear pak aantrekken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als je nou roze kaarsvet gebruikt en een mooie rode roos met de doornen nog aan de steel?
Eens. Bondage kan wel deel uitmaken van een SM-spel maar is niet per se hetzelfde. De term BDSM voegt dit alles samen onder een enkele noemer maar eigenlijk zijn het allemaal losse elementen welke je kunt combineren. Ik ben zelf niet zo van de SM waar pijn bij komt kijken. Ik ben echt van het sensueel vastbinden en verwennenquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:00 schreef wietparkiet het volgende:
lijkt hier af en toe net de 2de van de middelbare
"ik hoorde dat die en die over mij hebben geroddeld omg"
Dat is niet schattig. Furries zijn het kwaad op aarde. Ze zetten WP en mijn LARP avonturen als ridder in het bos in een kwaad daglicht.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien als beiden een care bear pak aantrekken.
Heb wel stiekem een liefdesbriefje opgehangen op het kluisje van Etsuquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:00 schreef wietparkiet het volgende:
lijkt hier af en toe net de 2de van de middelbare
"ik hoorde dat die en die over mij hebben geroddeld omg"
Hoeven geen furries te zijn:quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is niet schattig. Furries zijn het kwaad op aarde. Ze zetten WP en mijn LARP avonturen als ridder in het bos in kwaad daglicht.
Exact wat ik bedoelde, maar dan beter verwoord.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens. Bondage kan wel deel uitmaken van een SM-spel maar is niet per se hetzelfde. De term BDSM voegt dit alles samen onder een enkele noemer maar eigenlijk zijn het allemaal losse elementen welke je kunt combineren. Ik ben zelf niet zo van de SM waar pijn bij komt kijken. Ik ben echt van het sensueel vastbinden en verwennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |