SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascinationAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Vaker met of zonder krullen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:39 schreef wietparkiet het volgende:
wow ik ben een mongool
die heb ik nog nooit gehoord
Misschien ben ik niet monogaam.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes heeft het meisje van Mora al gehosseld, helaas ben ik haar naam vergeten. Dit betekent dat alles nu voor jou open ligt.
Ik doe er wel wat aanquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:40 schreef Etsu het volgende:
Ik ben zojuist voor mongool uitgemaaktPAXJE DOE ER WAT AAN
Johannes, jij mag ook wel even voor Paxje spelen nu. Ik ben zojuist door helemaalnaardemavo uitgemaakt voor mongool. Help me. Doe iets.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ben ik niet monogaam.
Ik kan niet pokeren, niet goed genoeg iigquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
whahahah toto ingehaald met toppas openen
Heb een note gezetquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes, jij mag ook wel even voor Paxje spelen nu. Ik ben zojuist door helemaalnaardemavo uitgemaakt voor mongool. Help me. Doe iets.
Jammerquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan niet pokeren, niet goed genoeg iig
Hihi.quote:
kanquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
online kaarten tellen in poker niet dan
ohquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Koop je niet zo bijzonder veel voor.
Als je moe bent moet je dat doen ja,quote:
Maar misschien moet ik gaan omdat het verstandig is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je moe bent moet je dat doen ja,
anders niet.
Life can be so simple
Heb je morgen wat te doen dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar misschien moet ik gaan omdat het verstandig is.
Jawel. Nog wat werk. Maar daar begin ik toch meestal pas na de middag mee.quote:
Chill tochquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel. Nog wat werk. Maar daar begin ik toch meestal pas na de middag mee.
Klopt kloptquote:
hoi baasquote:Op donderdag 3 juli 2014 02:12 schreef Monopoly het volgende:
Nu mag ik hier ook posten!
Tot 05.00 uur geen reet te doen. Beetje tv kijken en op FOK! rond hangen.
Lijkt me niet echt het meest interessante klusjequote:
Sorry, ik kan je niet horen door het geluid van backstagesletjes die aan mijn fallus zuigenquote:Op donderdag 3 juli 2014 02:36 schreef wietparkiet het volgende:
dj worden zodat iedereen je va noemt
Ja toch!quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Machinist worden zodat iedereen je "meester" noemt
zal je vriendin leuk vindenquote:Op donderdag 3 juli 2014 02:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je niet horen door het geluid van backstagesletjes die aan mijn fallus zuigen
Klopt. Heel veel lieve reacties over mijquote:
Ik ben nieuwsgierig wat mijn dagrecord is op gisteren na (denk positie 8, 244 berichtjes). Kun je dat zien?quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Heel veel lieve reacties over mij![]()
Etsu heeft zijn stats inmiddels, geen idee waarom hij denkt dat ik hem zou haten
Dan ben je wel erg zelfzuchtig zeg. LR smacht naar een chick maar zolang jij op jacht bent gaat dat niet lukken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ben ik niet monogaam.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word straks teruggebeld door een plek waar ik sollicitatie voor het verstuurd.
Spannend.
Ja ik ook.quote:
Vervelend wel, om zo te moeten wachten. Lekker naar je telefoon staren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Gisteren 2 oproepen van ze gemist omdat telefoon op lag te laden in de andere kamer.
Zag het gisteravond pas toen ik terugkwam van C_M. Ik herkende het netnummer als iets waar ik naar gestuurd had. Moest even moed verzamelen om te bellen, maar gedaan. Nu afwachten. Zo spannend.
Ik durf inderdaad niet eens naar de wc te gaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Vervelend wel, om zo te moeten wachten. Lekker naar je telefoon staren.
'We willen u graag uitnodigen voor een gesprek'quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf inderdaad niet eens naar de wc te gaan.
Zit ik te poepen als hij terugbelt.
Goede eerste indruk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:52 schreef supersof het volgende:
[..]
'We willen u graag uitnodigen voor een gesprek'
-plons-
quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:52 schreef supersof het volgende:
[..]
'We willen u graag uitnodigen voor een gesprek'
-plons-
quote:
hahaah ja preciesquote:
insiequote:
Alsof je daar wat anders hebquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:07 schreef supersof het volgende:
253 van de 296 verdachten zijn gewoon nederlands bij ons
Klein dorpje zeker?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:07 schreef supersof het volgende:
253 van de 296 verdachten zijn gewoon nederlands bij ons
best wel hoorquote:
weet nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een keer per dag zie je zeker een bruune.
ook relatief veel nederlanders voor een stadquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:09 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet
ben er nooit
ben altijd arnhem
Krijg alleen cijfers bij Nederland.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)achten-jouw-gemeente
Leuke site.
Kijken welk afkomst het geteisem in je gemeente heeft.
in vergelijking met nijmegen nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook relatief veel nederlanders voor een stad
53% in Arnhemquote:
huh echtquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
53% in Arnhem
57% in Nijmegen
Wel relatief meer Nederlanders verdacht in Arnhem
bij uitgaan wel waarquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:13 schreef supersof het volgende:
"ik ga liever naar nijmegen toe want in arnhem voel ik me niet veilig door al die buitenlander"![]()
Mijn ouders komen daar vandaan.quote:
kut hipstersquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:33 schreef supersof het volgende:
ik heb echt al zo vaak naar dit filmpje gekeken
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152497591084383
vind het echt een geweldig filmpjequote:
gewoon, vind het leuk hoe ze dansenquote:
Hipsters altijd terechte klachtquote:
en nuquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:42 schreef Fylax het volgende:
135
verdachten met herkomst Marokko van 12 jaar en ouder
4,978% van iedereen met herkomst Marokko is verdachte (5,0 keer zo veel als autochtonen)
7% van alle 1924 verdachten uit Nijmegen
Heel kut jongen, ik sta achter je. Maar niet bukken a.u.bquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:57 schreef Etsu het volgende:
Ik werd gisteren voor mongool uitgemaakt
Wat vinden jullie daarvan?
*bukt*quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heel kut jongen, ik sta achter je. Maar niet bukken a.u.b
t is watquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:57 schreef Etsu het volgende:
Ik werd gisteren voor mongool uitgemaakt
Wat vinden jullie daarvan?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
*bukt*
Alsof ik naar een 14 jarige ga luisteren
Johannes heeft al opgetreden en een note gezet, omdat jij zoals altijd lag te snurken en stinken in bed.quote:
Ik mag toch niet modden in KLB dus onterechte klachtquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes heeft al opgetreden en een note gezet, omdat jij zoals altijd lag te snurken en stinken in bed.
zeg het hemquote:
kun je het lijstje die in de OP staat even invullen svpquote:
goed bezigquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mn werk gemist. Moest 4 uur werken maar was na 2 uur al klaar.. toch voor 4 uur betaald krijgen
![]()
allang gedaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:16 schreef supersof het volgende:
[..]
kun je het lijstje die in de OP staat even invullen svp
ja ik was er niet dus doe maar nog een keerquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
allang gedaan
ben afgekeurd, geen politieke voorkeur
je kunt hetquote:
Naam - Nickquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik was er niet dus doe maar nog een keer
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mn werk gemist. Moest 4 uur werken maar was na 2 uur al klaar.. toch voor 4 uur betaald krijgen
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Naam - Nick
Leeftijd - Word op 8 juli 15
religie - Faith of the Seven
burgerlijke staat - Tienerrelatie
hoogst genoten opleiding - Ja weet ik veel wat dat is. Ik zit in 3VMBO-T
woonplaats/province - nijmegen
voetbalclub - geen
favoriete drankje - cola
favoriete film - Heb ik niet
lievelingsdier - Konijn
lievelingskleur - Blauw
politieke voorkeur - Geen idee
ik snap waarom ze je hebben afgekeurdquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Naam - Nick
Leeftijd - Word op 8 juli 15
religie - Faith of the Seven
burgerlijke staat - Tienerrelatie
hoogst genoten opleiding - Ja weet ik veel wat dat is. Ik zit in 3VMBO-T
woonplaats/province - nijmegen
voetbalclub - geen
favoriete drankje - cola
favoriete film - Heb ik niet
lievelingsdier - Konijn
lievelingskleur - Blauw
politieke voorkeur - Geen idee
Maakt niet uitquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik snap waarom ze je hebben afgekeurd
moet je niet naar school ofzoquote:
ga maar buiten spelenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee. Vanmorgen van 9 tot half 10 om proefwerken op te halen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vet lieve man ook. Super mega Haagse, met duiven en alles erbij
quote:
ik geef geen neuk om wat jij wel of niet doet snotjochquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
jou mag ik niet meer.
geen feestje meer voor jou bij mij thuis
okquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik geef geen neuk om wat jij wel of niet doet snotjoch
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stel me er een accent bij voor, maar dat wordt gelijk een Leids accent.
Koekuhruh, ohwe dakduif.
Aah hij is 14, hij moet nog lerenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat sulletje en 2x nadenken voordat hij iets post
Hahaha.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:24 schreef Crack_ het volgende:
Hellup, ik weet niet meer hoe je auto moet starten.
Contactsleutel omdraaien, koppeling induwen, schakelen naar 1 en dan handrem eraf?
Moet je de koppeling al induwen voordat je motor aanzet of niet?
ja en in 1 zettenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:24 schreef Crack_ het volgende:
Moet je de koppeling al induwen voordat je motor aanzet of niet?
Goed, dan had ikhet wel goed. Ik dacht al.. de motor gaat toch niet aan zonder koppeling ingedrukt te houdenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha.
Koppeling induwen, sleutel omdraaien, dan naar 1 en handrem er af.
Probeer het anders straks gewoon eens. Kijken wat er gebeurt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed, dan had ikhet wel goed. Ik dacht al.. de motor gaat toch niet aan zonder koppeling ingedrukt te houden![]()
![]()
Nee, dat is vet kutquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeer het anders straks gewoon eens. Kijken wat er gebeurt.
Leer je altijd wel van.
iemand die dingen automatisch vergeet is toch juist een zeefjequote:Op donderdag 3 juli 2014 11:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, maar dat gaat al automatisch denk ik
wat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iemand die dingen automatisch vergeten is toch juist een zeefje
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat is vet kut.
Maar ik ging er over na denken en ik kon me niet meer herinneren dat ik mn koppeling ingedrukt had dus toen ging ik twijfelen. Was net aan het fietsen en toen dacht ik daar aan want vanavond rijles.. Wist ineens ook niet meer of naar beneden met je richtaanwijzer nou naar links was of niet![]()
Spiegels vond ik wel lastig. Vooral omdat ik niet snel genoeg keek in het begin.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:30 schreef Crack_ het volgende:
We gingen vanavond spiegels doen en misschien achteruit rijden. Hoop dat we weer naar rustig stukje gaan want van verkeer raak ik in paniek
![]()
ik post toch niet chineesquote:
Haha, dat zal bij mij ook wel het geval zijn.. Ik stuur ook niet snel genoeg met inparkeren en allesquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet welke kant het op is, maar het gaat automatisch eigenlijk.
Dacht omhoog naar rechts, omlaag naar links.
[..]
Spiegels vond ik wel lastig. Vooral omdat ik niet snel genoeg keek in het begin.
Achteruit rijden is gewoon raar. :")
Dat snap ik, maar je vorige zin klopte gewoon nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik post toch niet chinees?
Jij vraagt hoe je een auto start
Dus ik maak een grapje van haha crack is een zeefje ze is het vergeten
heb nog wel een worst voor jequote:Op donderdag 3 juli 2014 11:33 schreef Fylax het volgende:
Ik heb best wel honger, maar ben te lui om eten te gaan zoeken.
hij klopt gewoon hoor?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je vorige zin klopte gewoon niet
"iemand die dingen automatisch vergeten is toch juist een zeefjequote:
De auto doorkrijgen gaat wel lekker snel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, dat zal bij mij ook wel het geval zijn.. Ik stuur ook niet snel genoeg met inparkeren en alles.
Alleen schakelen gaat wel aardig.. en sturen nu ook wel en remmen ook wel maar ik rem vééls te vroeg voor stoplichten en alles. Kan niet in schatten
dat staat er ook nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"iemand die dingen automatisch vergeten is toch juist een zeefje"
Nee
Precies, bah. Er zijn niet voor niets van die grijpers. :Squote:Op donderdag 3 juli 2014 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het zo goor als mensen broodjes bij de supermarkt met hun handen pakken
Pff, ik vond remmen echt kut. Nu nog welquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De auto doorkrijgen gaat wel lekker snel.
Maar remmen is ook in iedere auto anders. Ene remt sneller dan de ander.
ja idd, gewoon met je voeten pakkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het zo goor als mensen broodjes bij de supermarkt met hun handen pakken
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iemand die dingen automatisch vergeet is toch juist een zeefje
Daarom ben je aan het lessen, zodat een aantal van die dingen automatisch gaan en je meer dingen tegelijk kan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, ik vond remmen echt kut. Nu nog wel.
Zo gevoelig. Maar ik vind het vooral lastig om meerdere dingen tegelijk te moeten doen
. En dat het allemaal zo snel moet
Hoop hetquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom ben je aan het lessen, zodat een aantal van die dingen automatisch gaan en je meer dingen tegelijk kan.
Kijk maar over 5 lessen, dan denk je ineens niet meer na over sturen, schakelen en remmen.
Wacht nou eerst maar een aantal lessen afquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:40 schreef Crack_ het volgende:
Geen idee waarom ik dat denk want heb net twee lessen gehad![]()
![]()
Ik heb er nog 36 te gaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wacht nou eerst maar een aantal lessen af
Knappe meid die al goed kan rijden na 2 lessen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop het.
Maar ik ben meteen bang dat ik het niet kan. Geen idee waarom ik dat denk want heb net twee lessen gehad![]()
![]()
verleer je nooitquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil later ook gewoon automaat rijden. Hoe chill is dat zeg. Ben alleen bang dat je dat dan zo gewend bent dat je niet meer kunt schakelen ofzo
![]()
![]()
Nee maar kijk eens TV / Brugklas #5 Max begrijpt er niet veel van allemaal mensen die het wel leuk vindenquote:
Dus er is serieus een topic over die serie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar kijk eens TV / Brugklas #5 Max begrijpt er niet veel van allemaal mensen die het wel leuk vinden
Stats die ik je per PM heb gestuurd hebben deze vraag beantwoord?quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig wat mijn dagrecord is op gisteren na (denk positie 8, 244 berichtjes). Kun je dat zien?
Ja leuk om te zienquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Stats die ik je per PM heb gestuurd hebben deze vraag beantwoord?
quote:
teens like it bigquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:16 schreef Fylax het volgende:
Wie weet een leuke serie die ik kan kijken?
...quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
teens like it big
vooral seizoen 4 is leuk
game of bonesquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:16 schreef Fylax het volgende:
Wie weet een leuke serie die ik kan kijken?
tonight's girlfriend is ook goedquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
teens like it big
vooral seizoen 4 is leuk
Tering zegquote:
En The Gaytrix niet te vergetenquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Raiders of the lost arse
en de Bitanic
Wat een trauma om een naakte vrouw te zienquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:28 schreef Crack_ het volgende:
Shit, ik schrok. De huizen hier staan in een vierkantje en in dat vierkantje zitten de tuinen van mensen. Een zo'n tuintje heeft een huisje en het dak van dat huisje is een dakterras.. Mijn raam kijkt uit op dat pleintje met tuintjes en toen keek ik net naar buiten en zag ik bloot naakte vrouw liggen op dakterrasje. Kan iedereen zo bekijken
hahah crack heeft nu een stijve piemel waarschijnlijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een trauma om een naakte vrouw te zien
Nee sorry, Tchock is thuisquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahah crack heeft nu een stijve piemel waarschijnlijk
Na een tijdje is de humor van een grapje eraf snap jequote:Op donderdag 3 juli 2014 12:32 schreef wietparkiet het volgende:
hmm welke zal ik gaan kijken? planet of the babes of playmate of the apes?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na een tijdje is de humor van een grapje eraf snap je
Die moet ik oooooook zien. Apes dus.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:32 schreef wietparkiet het volgende:
hmm welke zal ik gaan kijken? planet of the babes of playmate of the apes?
zitten best grappige namen tussen thoquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na een tijdje is de humor van een grapje eraf snap je
Nee, planet of the apesquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt een slechte pornofilm zien?
Heb alleen deel 2 gezien, die is leuk. Aapjesquote:
Oh, ik alleen 1quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb alleen deel 2 gezien, die is leuk. Aapjes
tweedequote:Op donderdag 3 juli 2014 12:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke planet of the apes of dawn of the planet of the apes
Rise of the planet of the apes heet hij toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke planet of the apes of dawn of the planet of the apes
Heb wel ooit het origineel gezien. Van die slechte kostuums en alles. Was wel leuk.quote:
die eerste die andere heet dawnquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rise of the planet of the apes heet hij toch?
okquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je komen dan
breek je nek gek
Hahahaquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel ooit het origineel gezien. Van die slechte kostuums en alles. Was wel leuk.
WP WORDT WILDquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je komen dan
breek je nek gek
Wiltquote:
waar heb je het over? ;squote:Op donderdag 3 juli 2014 12:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wilt![]()
In GAM denken ze niet aan fatsoenlijk gebruik van de Nederlandse taal zeker
Kut heppiequote:
Likje op je linkerwang.quote:
huh?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:57 schreef wietparkiet het volgende:
heppie weet zijn modkrachten goed te misbruiken
Beter goed misbruiken dan slecht.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:57 schreef wietparkiet het volgende:
heppie weet zijn modkrachten goed te misbruiken
Stats die ik je heb gestuurd naar wens?quote:
Heb je überhaupt een hekel aan iemand?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef bondage het volgende:
Wat deed je trouwens denken dat ik een hekel aan je zou hebben?
Iedereen heeft wel een hekel aan iemandquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je überhaupt een hekel aan iemand?
Oja, had wel gezien, maar moest vanmorgen snel weer weg.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Stats die ik je heb gestuurd naar wens?
welke statsquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Stats die ik je heb gestuurd naar wens?
Er zijn mensen op het forum die ik niet mag, echter vind ik hekel een groot woord. Jucyhil kan ik bijvoorbeeld niet uitstaan omdat hij vaak loopt te trollen in topics/nieuwsberichten welke over drugs gaan. Hij heeft daar blijkbaar nogal een hekel aan maar loopt vervolgens wel te verkondigen hoeveel alcohol hij wekelijks consumeert.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat kun je dat netjes verwoordenquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Er zijn mensen op het forum die ik niet mag, echter vind ik hekel een groot woord. Jucyhil kan ik bijvoorbeeld niet uitstaan omdat hij vaak loopt te trollen in topics/nieuwsberichten welke over drugs gaan. Hij heeft daar blijkbaar nogal een hekel aan maar loopt vervolgens wel te verkondigen hoeveel alcohol hij wekelijks consumeert.
Ik haat iedereen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:'' die racisme-idioten hebben gewoon gelijk gekregen over de sinterklaasoptocht...''
Het zit al in het dagcijfersscriptje, echter kan het over maximaal een jaar. Die index gaat ook maar 3 jaar terug dus dat zou in jou geval niet voldoende zijn. Ik heb de query voor jouw stats direct op de database uitgevoerd waar voor 5 jaar aan data in staat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja, had wel gezien, maar moest vanmorgen snel weer weg.![]()
Jep, is helemaal goed.Dankje!
Kan je dat niet in dat scriptje voor dagcijfers verwerken ofzo? Lijkt me irritant om het telkens aan je vragen![]()
Omdat ik nog steeds geen mod ben
neequote:Op donderdag 3 juli 2014 13:08 schreef Fylax het volgende:
Mag het volgende topic wel een leuke TT hebben aub?
Held.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Het zit al in het dagcijfersscriptje, echter kan het over maximaal een jaar. Die index gaat ook maar 3 jaar terug dus dat zou in jou geval niet voldoende zijn. Ik heb de query voor jouw stats direct op de database uitgevoerd waar voor 5 jaar aan data in staat.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:08 schreef Fylax het volgende:
Mag het volgende topic wel een leuke TT hebben aub?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |