Stats die ik je heb gestuurd naar wens?quote:
Heb je überhaupt een hekel aan iemand?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef bondage het volgende:
Wat deed je trouwens denken dat ik een hekel aan je zou hebben?
Iedereen heeft wel een hekel aan iemandquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je überhaupt een hekel aan iemand?
Oja, had wel gezien, maar moest vanmorgen snel weer weg.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Stats die ik je heb gestuurd naar wens?
welke statsquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Stats die ik je heb gestuurd naar wens?
Er zijn mensen op het forum die ik niet mag, echter vind ik hekel een groot woord. Jucyhil kan ik bijvoorbeeld niet uitstaan omdat hij vaak loopt te trollen in topics/nieuwsberichten welke over drugs gaan. Hij heeft daar blijkbaar nogal een hekel aan maar loopt vervolgens wel te verkondigen hoeveel alcohol hij wekelijks consumeert.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat kun je dat netjes verwoordenquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Er zijn mensen op het forum die ik niet mag, echter vind ik hekel een groot woord. Jucyhil kan ik bijvoorbeeld niet uitstaan omdat hij vaak loopt te trollen in topics/nieuwsberichten welke over drugs gaan. Hij heeft daar blijkbaar nogal een hekel aan maar loopt vervolgens wel te verkondigen hoeveel alcohol hij wekelijks consumeert.
Ik haat iedereen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:'' die racisme-idioten hebben gewoon gelijk gekregen over de sinterklaasoptocht...''
Het zit al in het dagcijfersscriptje, echter kan het over maximaal een jaar. Die index gaat ook maar 3 jaar terug dus dat zou in jou geval niet voldoende zijn. Ik heb de query voor jouw stats direct op de database uitgevoerd waar voor 5 jaar aan data in staat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja, had wel gezien, maar moest vanmorgen snel weer weg.![]()
Jep, is helemaal goed.Dankje!
Kan je dat niet in dat scriptje voor dagcijfers verwerken ofzo? Lijkt me irritant om het telkens aan je vragen![]()
Omdat ik nog steeds geen mod ben
neequote:Op donderdag 3 juli 2014 13:08 schreef Fylax het volgende:
Mag het volgende topic wel een leuke TT hebben aub?
Held.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Het zit al in het dagcijfersscriptje, echter kan het over maximaal een jaar. Die index gaat ook maar 3 jaar terug dus dat zou in jou geval niet voldoende zijn. Ik heb de query voor jouw stats direct op de database uitgevoerd waar voor 5 jaar aan data in staat.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:08 schreef Fylax het volgende:
Mag het volgende topic wel een leuke TT hebben aub?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |