SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascinationAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Vaker met of zonder krullen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:39 schreef wietparkiet het volgende:
wow ik ben een mongool
die heb ik nog nooit gehoord
Misschien ben ik niet monogaam.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes heeft het meisje van Mora al gehosseld, helaas ben ik haar naam vergeten. Dit betekent dat alles nu voor jou open ligt.
Ik doe er wel wat aanquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:40 schreef Etsu het volgende:
Ik ben zojuist voor mongool uitgemaaktPAXJE DOE ER WAT AAN
Johannes, jij mag ook wel even voor Paxje spelen nu. Ik ben zojuist door helemaalnaardemavo uitgemaakt voor mongool. Help me. Doe iets.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien ben ik niet monogaam.
Ik kan niet pokeren, niet goed genoeg iigquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
whahahah toto ingehaald met toppas openen
Heb een note gezetquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes, jij mag ook wel even voor Paxje spelen nu. Ik ben zojuist door helemaalnaardemavo uitgemaakt voor mongool. Help me. Doe iets.
Jammerquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan niet pokeren, niet goed genoeg iig
Hihi.quote:
kanquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
online kaarten tellen in poker niet dan
ohquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Koop je niet zo bijzonder veel voor.
Als je moe bent moet je dat doen ja,quote:
Maar misschien moet ik gaan omdat het verstandig is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je moe bent moet je dat doen ja,
anders niet.
Life can be so simple
Heb je morgen wat te doen dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar misschien moet ik gaan omdat het verstandig is.
Jawel. Nog wat werk. Maar daar begin ik toch meestal pas na de middag mee.quote:
Chill tochquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel. Nog wat werk. Maar daar begin ik toch meestal pas na de middag mee.
Klopt kloptquote:
hoi baasquote:Op donderdag 3 juli 2014 02:12 schreef Monopoly het volgende:
Nu mag ik hier ook posten!
Tot 05.00 uur geen reet te doen. Beetje tv kijken en op FOK! rond hangen.
Lijkt me niet echt het meest interessante klusjequote:
Sorry, ik kan je niet horen door het geluid van backstagesletjes die aan mijn fallus zuigenquote:Op donderdag 3 juli 2014 02:36 schreef wietparkiet het volgende:
dj worden zodat iedereen je va noemt
Ja toch!quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Machinist worden zodat iedereen je "meester" noemt
zal je vriendin leuk vindenquote:Op donderdag 3 juli 2014 02:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je niet horen door het geluid van backstagesletjes die aan mijn fallus zuigen
Klopt. Heel veel lieve reacties over mijquote:
Ik ben nieuwsgierig wat mijn dagrecord is op gisteren na (denk positie 8, 244 berichtjes). Kun je dat zien?quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Heel veel lieve reacties over mij![]()
Etsu heeft zijn stats inmiddels, geen idee waarom hij denkt dat ik hem zou haten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |