Praagquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Als jullie alleen ergens naar toe zouden reizen voor 10 dagen, waar zouden jullie dan heen dan?
Ik zit te twijfelen tussen Tenerife en Praag. Heb nog wel een tijd om te beslissen maar wil toch alvast beetje rondkijken naar de mogelijkheden
Wat moet je in hemelsnaam in Tenerife?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Als jullie alleen ergens naar toe zouden reizen voor 10 dagen, waar zouden jullie dan heen dan?
Ik zit te twijfelen tussen Tenerife en Praag. Heb nog wel een tijd om te beslissen maar wil toch alvast beetje rondkijken naar de mogelijkheden
Ja hoorrrr net zoals je geen knipperlichtrelatie hebt zeker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
nooit seks gehad met snow dus kan niet van mij zijn
Op Tenerife kun je de user Charmed Angel wel de groeten doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Veliko Tarnovoquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:15 schreef Amarantha het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoorrrr net zoals je geen knipperlichtrelatie hebt zeker.
[..]
Op Tenerife kun je de user Charmed Angel wel de groeten doen
Fucking goedkoop daar tochquote:
een beetje rokenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]rot op lr
[..]
Fucking goedkoop daar toch![]()
en binnen roken
Praag vind ik persoonlijk een hele mooie plekquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:15 schreef Amarantha het volgende:
stelen doe ik niet aanquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
een beetje roken
een beetje stelen
(c) jesper
Dit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Praag vind ik persoonlijk een hele mooie plek
Sorry het ging per ongeluk. Het was opnieuw mijn kat die deze vervelende combinatie van woorden bewerkstelligde door op mijn toetsenbord te springen.quote:
oh, geef hem dan maar wat minder voer vanavondquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry het ging per ongeluk. Het was opnieuw mijn kat die deze vervelende combinatie van woorden bewerkstelligde door op mijn toetsenbord te springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |