Ze is vorige week weer van de wagen gevallen en ze is bang dat het haar triggert. Ik geef geen neuk en ga morgen gewoon bier drinken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moira zei dat ik morgen geen alcohol mee moest nemen, geloof jij dat nou?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik maak liever geen fysiek contact
dat ligt niet in mijn aard
3 minuten lopen van Groningen CS.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Daarom zei ik dus ook meestal geldDoelde stiekem er op nu even niet maar 12 eu moet te fiksen zijn
Is het moeilijk te vinden?
Eens. Na een joint voelt het zoveel beterquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik ook wel zonder drank.Gisteren gedaan na een joint. Dat is wel gruwelijk fijn.
Net als mijn ex.quote:
ahquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
volgens mij alleen ama, ik, etsu en jv
Ik wil ook wel wat geld meenemen, en eventueel een fles wijn, aangezien ik gisteren heb geprofiteerd van die 6 flessen wijn voor 4 euro actie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Passen de lasagneladeren erin dan?
Ik wil ook best salade erbij maken ofzo hoorEr kan maar ook 1 schaaldinges in mijn oven
Dat geld, misschien 3-4 euro ofzo. Ben niet moeilijk, dat weet Pax ook wel.![]()
Enige chickquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
volgens mij alleen ama, ik, etsu en jv
Ik wilde een fles cola en een zak chips meenemen, is dat te weinig?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze is vorige week weer van de wagen gevallen en ze is bang dat het haar triggert. Ik geef geen neuk en ga morgen gewoon bier drinken.
Keer gedaan na hasj. Was echt supersterk spul, ziek gewoon. Maar een ontzettend intens orgasme. Meerdere achter elkaar gewoon. Ik was daarna echt uitgeput.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens. Na een joint voelt het zoveel beter
godverquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef Etsu het volgende:
Waarom wil iedereen opeens komen? Ik heb een kleine eettafel waar per zijde maximaal een persoon kan zitten. En gezien Paxcons omvang, zal hij er twee nodig hebben dus we hebben zelfs een teveel
Ja! We hadden zo'n Knorr pakje en dat hele pakje (incl. vulling enz) hebben we opgemaakt in die ene cakeblikquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Passen de lasagneladeren erin dan?
Ik wil ook best salade erbij maken ofzo hoorEr kan maar ook 1 schaaldinges in mijn oven
Dat geld, misschien 3-4 euro ofzo. Ben niet moeilijk, dat weet Pax ook wel.![]()
Ik wil wel onder de tafel als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef Etsu het volgende:
Waarom wil iedereen opeens komen? Ik heb een kleine eettafel waar per zijde maximaal een persoon kan zitten. En gezien Paxcons omvang, zal hij er twee nodig hebben dus we hebben zelfs een teveel
Herkenbaar wel.quote:
Ik ben ook wel 2 zitplekken nodigquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef Etsu het volgende:
Wijn is altijd goed.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil ook wel wat geld meenemen, en eventueel een fles wijn, aangezien ik gisteren heb geprofiteerd van die 6 flessen wijn voor 4 euro actie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |