En dan een beetje sneu in mijn eentje gaan zuipen?quote:
Je bent van harte welkom hier in huize Pauper, maar ik denk dat Groningen niet in de buurt ligt voor jouquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan een beetje sneu in mijn eentje gaan zuipen?
Als ik nu ook een glaasje wijn pak en er een foto van maak zuipen we met zijn tweeën.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Aangezien ik jou voor aanzie om mij te vergeten, wil ik je bij deze verzoeken om dit niet te doen.quote:
Etsu wil mij niet hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welkom welkom, Etsu zal nu echt een grotere lasagne schaal nodig hebben.
Nee, helaas. Ik woon in Zuid-Gelderland.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom hier in huize Pauper, maar ik denk dat Groningen niet in de buurt ligt voor jou
Gezellig tochquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Twente.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik woon in Zuid-Gelderland.
Ik woon echt bij niemand in de buurt volgens mij.
Moira zei dat ik morgen geen alcohol mee moest nemen, geloof jij dat nou?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom hier in huize Pauper, maar ik denk dat Groningen niet in de buurt ligt voor jou
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aangezien ik jou voor aanzie om mij te vergeten, wil ik je bij deze verzoeken om dit niet te doen.
want hoeveel komen er?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]Denken dat ik zo met mensen omga
Als ik het zo hoor wordt het dus een fokmeet die zn omvang niet kent
Passen de lasagneladeren erin dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een cakeblik? Werkt perfectKan hem zo meenemen. Ik ga met de bus naar het station, hoop het vanaf daar te vinden
Wel karig dat ik volgende week erg krap zit qua geld dus hoop dat het lukt maar ik doe er alles aan
Komt wel goed
vertelquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]Denken dat ik zo met mensen omga
Als ik het zo hoor wordt het dus een fokmeet die zn omvang niet kent
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik nu ook een glaasje wijn pak en er een foto van maak zuipen we met zijn tweeën.
Kan ik ook wel zonder drank.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Gezellig tochKun je daarna met jezelf gaan spelen en slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |