Het staat genoteerd in mijn agenda.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan noteer ik dinsdag in mijn agenda.
Let wel: ik heb maar een kleine schaal voor 2 personen, dus we zullen de lasagne moeten delen en ik zal nog wat extra's gerechten kopen waardoor je voldoende vitaminen en mineralen binnenkrijgt.
Tijdstip en adres volgen.
Hartstikke fijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het staat genoteerd in mijn agenda.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij kunnen wel diepgaande seksuele gespreken over de DM voeren hoor
Hoe diep?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We kunnen onze drang tot een trio gerust in het openbaar besprekenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik niet. Waar wil je het over hebben?
Wie niet. Doe ik ook wel eens met Moira.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eigenlijk gek dat ik het nog vraag.quote:
Pak een fles wijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.Maar ik verveel me een beetje.
Ik vind het nog te vroeg om naar bed te gaan, want ik heb weekend.
Ik heb een cakeblik? Werkt perfectquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan noteer ik dinsdag in mijn agenda.
Let wel: ik heb maar een kleine schaal voor 2 personen, dus we zullen de lasagne moeten delen en ik zal nog wat extra's gerechten kopen waardoor je voldoende vitaminen en mineralen binnenkrijgt.
Tijdstip en adres volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |