almelo groningenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
reistijd van wat? stadskanaal naar groningen?
Hoi Johannes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Ess![]()
Kom je ook naar de Groningen Etsu Lasagne meet? Ama is wat bezwaard omdat ze de enige chick is.
Binnenkort stuur je maar een adres.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik woon in die hoerenstraat achter de vismarkt, om de hoek bij de surinamer.
Moet goed komen, moet ik die blik meenemen? Ach doe het sowieso wel. Kleine moeitequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wijn is altijd goed.![]()
Als Pax voor sixpack bier zorgt en Ama voor stokbrood met knoflookboter, zorg ik voor lasagne en salade en is het wat mij betreft prima.
Ik sherlockte op essquote:
Misschien helpt het als ik zeg dat Paxje en ik er ook zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Johannes.
Groningen is helaas wat ver weg.
En in Lasagne zit meestal tomaat
Wij zijn hele spontane jongens, als ik het Etsu zou vragen zat hij over een kwartier met mij in de pintelier.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht dit doen we over een maand ofzoJeetje haha, zo snel ook lol. Ach wel spontaan
Wehehequote:
Maar mannen en vrouwen zijn in dat opzicht niet te vergelijken denk ik. Ik heb het maar één keer meegemaakt dat een man gelijk weer door kon.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat het heel gevoelig wordt heb ik ook, maar heb daarna ook geen zin meer. Kan lastig zijn tijdens een goede neukpartij waarbij het vrouwtje nog even door wil gaanTHC maakt dat voor mij niet anders.
Nee, laat dat maar zitten. Anders vertraagt het eten voor de resterende 2.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet goed komen, moet ik die blik meenemen? Ach doe het sowieso wel. Kleine moeiteMocht ik nu geen geld hebben dan maak ik het later over, is dat goed?
Neem sowieso brood & kruidenboter mee!
Een lasagne is standaard met tomaat. Je kan er wel eentje maken met roomsaus, maarja...quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien helpt het als ik zeg dat Paxje en ik er ook zijn.
Of in de Lasagne van Etsu tomaat zit, dat weet ik niet, en ik weet ook niet of hij zijn geheime recept wil onthullen.
Club 24, masterrace. Delfse werelddominatie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wehehe
Maar Johannes heeft gelijk, ik ben een jaartje te jong.
24 ben je?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wehehe
Maar Johannes heeft gelijk, ik ben een jaartje te jong.
Ik wil en mag hierover niets verklappen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien helpt het als ik zeg dat Paxje en ik er ook zijn.
Of in de Lasagne van Etsu tomaat zit, dat weet ik niet, en ik weet ook niet of hij zijn geheime recept wil onthullen.
ooohw, ik denk er ook over naquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja he
als je me uitnodigt denk ik er over na
Sowieso.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij zijn hele spontane jongens, als ik het Etsu zou vragen zat hij over een kwartier met mij in de pintelier.
Jezus, ben je daadwerkelijk zo lui?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:17 schreef Paxcon het volgende:
Etsu regel jij dat bier dan maak ik het wel over
dan kan het in de koelkast
Dat ja inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Club 24, masterrace. Delfse werelddominatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |