Iedereen die zegt een mannenrechten activist of feminist te zijn is doorgedraaid. Een humanist of mensenrechten activist is het enige standpunt dat logisch houdbaar is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hij/zij vergelijkt alle feministen met een handvol doorgedraaide hypocrieten. Hij/zij heeft al eerder bewezen niet logisch te kunnen redeneren.
En FOK! is representatief voor alle feministen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dan heb je het nog nooit op fok gehad over dit onderwerp.
Ik praat het ook niet goed hoor, maar als het professioneel gebeurt levert een besnijdenis bij jongens weinig problemen op en zelfs voordelen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Onder de noemer ik ben vroeger door mijn ouders geslagen en ik ben ook normaal geworden. Jij hebt het gedaan om een medische reden. Bij baby's is die er vrijwel nooit. Jij hebt er niks aan overgehouden, maar het gebeurd dagelijks dat een amputatie nodig is door infecties. Het is bewezen niet goed te zijn voor het brein van kinderen. Het is bewezen later een veel grotere kans op erectie stoornissen te geven. Maar het geeft misschien een marginaal kleinere kans op een kankersoort die jaarlijks 1 op de 220.000 mannen treft dus is het medisch verantwoord om het zonder noodzaak te doen..!
Voordelen zoals?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:21 schreef remlof het volgende:
Ik praat het ook niet goed hoor, maar als het professioneel gebeurt levert een besnijdenis bij jongens weinig problemen op en zelfs voordelen.
Schoner, minder kans op infectie en bepaalde vormen van kanker.quote:
Kwestie van goed wassen. Dat van bepaalde vormen van kanker geloof ik niet zo snel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Schoner, minder kans op infectie en bepaalde vormen van kanker.
quote:En je wordt eerder gepijpt
Maar wat een besneden baby herinnert vergelijken met wat een gedrogeerde verkrachte vrouw herinnert is wel hartstikke logisch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:15 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Iedereen die zegt een mannenrechten activist of feminist te zijn is doorgedraaid. Een humanist of mensenrechten activist is het enige standpunt dat logisch houdbaar is.
http://www.fhcrc.org/en/n(...)prostate-cancer.htmlquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kwestie van goed wassen. Dat van bepaalde vormen van kanker geloof ik niet zo snel.
IsSquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
http://www.fhcrc.org/en/n(...)prostate-cancer.html
Kan ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
http://www.fhcrc.org/en/n(...)prostate-cancer.html
De feminist uit de jaren 60 die ook graag over bankzaken wilde beslissen en baas wilde zijn over eigen buik heeft allang haar zin gekregen. Vandaag de dag als je over een onderwerp als misvormde jongens praat heb je 2 tegenstanders. De gekken die denken dat kinderen geen mensen zijn en daarom niet dezelfde religieuze rechten verdienen als hun ouders en de nieuwerwetse extreme feministen die wat roepen over hoe er nog steeds vrouwen besneden worden en dat dat probleem veel erger is. Alsof er geen 2 dingen tegelijk bestreden kunnen worden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En FOK! is representatief voor alle feministen?
Dit is gewoon niet waar. Bij een 11 jarige met een medisch probleem kun je nog uitleggen waarom het nodig is. Een baby denkt dat de wereld is bevolkt met roofdieren die je piemel afbijten en mama en papa daar niks tegen kunnen doen. Vervolgens gebeurd passen ze zich aan op die wereld door blijvend meer gestrest met bijbehorende negatieve reacties te zijn dan wanneer het niet was gebeurd. Naast het feit dat erectie stoornissen niet voorkomen kunnen worden met zelfs de beste dokter. Ook loop je bij alle medische operaties het risico op complicaties en dus de eerder genoemde amputatie of zelfs dood.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik praat het ook niet goed hoor, maar als het professioneel gebeurt levert een besnijdenis bij jongens weinig problemen op en zelfs voordelen.
In de westerse wereld is het niet schoner en de infectie na een operatie is een stuk gevaarlijk dan een urineweg infectie. De vormen van kanker die het misschien verminderd komen met een factor 100 of meer minder vaak voor dan borstkanker en die hakken we er ook niet af bij meisjes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
En je wordt eerder gepijpt
Het is niet schoner. De enige reden waarom het schoner zou zijn is omdat in de zandbak weinig water is om je lul mee schoon te maken. Tegenwoordig heeft het geen nut. Het jongetje kan zijn penis en zelfs zijn leven verliezen door een besnijdenis. Enkel omdat die pedofielen die zich Rabbi's noemen aan kinderpenissen willen zuigen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
En je wordt eerder gepijpt
En waarom gaat dat argument niet op voor vrouwenbesnijdenis?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:32 schreef Mutant01 het volgende:
Niks mis met besnijdenis van jongetjes. Totaal niet te vergelijken met vrouwenbesnijdenis of besnijdenis van jonge dames. Interessant is dat buitenstaanders - niet religieuzen - het dus voor anderen willen verbieden om hun eigen kinderen te laten te besnijden. En maar blijven claimen dat gelovigen hun normen en waarden zouden opdringen aan anderen.
Het is wel hygiėnischer. Ook bestaat er iets als medische besnijdenis. Dus functie kan het zeker wel hebben. Maar ik ben het met je eens dat je die kinderen zelf moet laten kiezen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Zolang het medisch niet noodzakelijk is lijkt het me gewoon verminking. Het heeft geen enkel nut om dat stukje vlees weg te halen. Als de grote roerganger het overbodig zou vinden was het er in de eerste plaats niet geweest. Tot nog niet zo heel lang geleden dachten mensen dat baby's geen pijn ervaarden dus werden ingrepen onverdoofd uitgevoerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |