abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141864272
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die een gaatje in de oren van hun kleine dochtertje maken. Nooit gezien?
Wederom iets wat niet definitief is en alsnog dubieus is. Wel flauw zeg dat je geen antwoord geeft op de vraag.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_141864302
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef Helpmefok het volgende:

Klopt. Zoals onze oorlel. Maar wegsnijden dan? Die heeft namelijk minder functie dan de voorhuid. :)

[..]

Dat je de discriminatiekaart speelde en ik daar weiger in mee te gaan.

[..]

Ik ben heel netjes. Oorlellen. Functieloos. Voorhuid. Niet functieloos. Voortaan maar oorlellen afhakken? :)
Onzin, ik speelde niet de discriminatiekaart - jij was het die in plaats van op argumentatie nog even zijdelings de religieuze achtergrond pakte. Moet je zelf weten verder - maar ik ben daar niet spontaan over begonnen. Verder hebben wij het hier niet over oorlellen of vingertoppen, maar over de voorhuid.
pi_141864315
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die een gaatje in de oren van hun kleine dochtertje maken. Nooit gezien?
Dat kan ook weer dichtgroeien. Maar ook dat is bij hele kleine kinderen ook een beetje dubieus.
pi_141864320
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Had ik al antwoord op gegeven knaap.
Oja, vanaf hoeveel volgers van mijn nieuwe geloof is het oke als oorlellen afgesneden worden?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_141864363
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:35 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Wederom iets wat niet definitief is. Wel flauw zeg dat je geen antwoord geeft op de vraag.
Oh, maar je gunt DIE dochtertjes kennelijk dan wel pijn. Die hoeven geen zeggenschap te hebben over hun oorlellen? Dus dat is het enige onderscheid wat voor jouw van belang is, wel of niet definitief. Pijn of rechten van het kind - dat geeft niet in het geval van gaatjes schieten in oren?
pi_141864405
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:36 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Oja, vanaf hoeveel volgers van mijn nieuwe geloof is het oke als oorlellen afgesneden worden?
Ik sta echt met schrik te kijken hoe mensen weigeren om wat in hun heilige bekeken staat een beetje naar de hedendaagse realiteit te interpreteren.
pi_141864421
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat kan ook weer dichtgroeien. Maar ook dat is bij hele kleine kinderen ook een beetje dubieus.
Je stelde daarnet ook al dat er sprake zou zijn van baby's waarbij de besnijdenis zou plaatsvinden. Dat is in ieder geval binnen de Islamitische gemeenschap niet gebruikelijk.
pi_141864431
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh, maar je gunt DIE dochtertjes kennelijk dan wel pijn. Die hoeven geen zeggenschap te hebben over hun oorlellen? Dus dat is het enige onderscheid wat voor jouw van belang is, wel of niet definitief. Pijn of rechten van het kind - dat geeft niet in het geval van gaatjes schieten in oren?
Zie edit, als kinderen dat niet willen is het dubieus. Minder dubieus dan voorhuidjes, laatstgenoemde krijg je nooit meer terug.
Bovendien ga je wederom niet in op de vraag.
pi_141864441
quote:
Masturbatory pleasure decreased after circumcision in 48% of the respondents, while 8% reported increased pleasure. Masturbatory difficulty increased after circumcision in 63% of the respondents but was easier in 37%. About 6% answered that their sex lives improved, while 20% reported a worse sex life after circumcision.

Kim, D.S. en Pang, M.G. (2006) 'The effect of male circumcision on sexuality', British Journal of Urology, vol. 99, nr. 3, pp 619-622
quote:
As compared with genitally intact men, circumcised men reported significantly greater dissatisfaction with their orgasms. (p < .05) and a wide range of negative emotions associated with being circumcised (p < .05). Previous research indicates women enjoy intercourse better with genitally intact men (9, O'Hara & O'Hara, 2001, see above). In view of the present findings based on self-selected participants, the possible negative effects on adults' sexual function and psychological well-being need to be discussed in obtaining informed consent for circumcision (sexual reduction surgery) imposed on unconsenting male minors.

Boyle, G.J. en Bensley, G.A. (2001) 'Adverse sexual and psychological effects of male infant circumsision', Psychological Reports, vol. 88, pp. 1105-1106
quote:
With their circumcised partners, women were more likely not to have a vaginal orgasm. (...) These results show clearly that women preferred vaginal intercourse with an anatomically complete penis over that with a circumcised penis. (...) Clearly, the anatomically complete penis offers a more rewarding experience for the female partner during coitus.Because these findings are of interest, the negative effect of circumcision on the sexual enjoyment of the female partner needs to be part of any discussions providing 'informed consent' before circumcision.

O'Hara, K. en O'Hara, J. (1999), 'The effect of male circumcision on the sexual enjoyment of the female partner', British Journal of Urology, vol. 83, pp. 79-84.
Maar vooral die verminking opdringen aan kinderen die daar niet voor kiezen. Chapeau, wat zijn die barbaarse religie-fanatici toch fantastische ouders dat ze hun sprookjes verkiezen boven de vrijheid van een ander. :')
pi_141864478
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je stelde daarnet ook al dat er sprake zou zijn van baby's waarbij de besnijdenis zou plaatsvinden. Dat is in ieder geval binnen de Islamitische gemeenschap niet gebruikelijk.
Islamieten zijn dan ook niet specifiek de groep waar ik op doel. Ik meen te hebben gelezen dat in orthodox joodse kringen dit wel gebruikelijk is.
pi_141864583
Maar mutant waarom is dit trouwens zo belangrijk voor sommige islamieten? De islamitische gemeenschap negeert volgens mij nog wel meer voorschriften die in de koran staan.
pi_141864694
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:43 schreef tofastTG het volgende:
Maar mutant waarom is dit trouwens zo belangrijk voor sommige islamieten? De islamitische gemeenschap negeert volgens mij nog wel meer voorschriften die in de koran staan.
Dit vraag ik me ook af.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:56:51 #138
104871 remlof
Europees federalist
pi_141865135
Oh ik ben ook besneden, niet om religieuze redenen maar omdat "te nauwe voorhuid". Op m'n 11e. Maar ik heb er niets negatiefs aan over gehouden, heb zelfs de indruk dat de meeste meiden liever een besneden lul pijpen dan een onbesneden.
Ook masturberen gaat prima trouwens.
Yankee go home!
pi_141865192
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:56 schreef remlof het volgende:
Oh ik ben ook besneden, niet om religieuze redenen maar omdat "te nauwe voorhuid". Op m'n 11e. Maar ik heb er niets negatiefs aan over gehouden, heb zelfs de indruk dat de meeste meiden liever een besneden lul pijpen dan een onbesneden.
Ja, voor je 11de leken ze minder te genieten?
pi_141865285
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:09 schreef Brum_brum het volgende:
Als ik diezelfde feministen zou drogeren en verkrachten dan heb ik ook het idee dat ze na afloop moord en brand gaan schreeuwen. Ook al kunnen ze het zich niet herinneren.
En op geen enkel moment toen jij dit schreef dacht je: "wow, wat ben ik achterlijk zeg!"? Want dit is echt de meest achterlijke redenering die ik ooit heb gelezen :|W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2014 21:01:05 ]
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:01:19 #141
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_141865331
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:11 schreef robin007bond het volgende:
Helemaal met je eens dat gedwongen besnijdenis iets slechts is, maar waarom die tirade tegen feministen? Ik denk dat veel feministen tegen allebei de vormen van besnijdenis zijn.
Omdat feministen zichzelf progressief mogen vinden van de algemene opinie, terwijl van gelovigen al 50 jaar duidelijk is dat ze niet helemaal wijs zijn. De laatste tijd is er in de VS een nieuwe stroming in opkomst die zo'n beetje iedere man classificeert als een (micro) agressor en alle vaginale seks als onnatuurlijke verkrachting. Daardoor liever een rant tegen actuele intellectuele gevaren dan herhalen waarom gelovigen ook alweer gek zijn.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:01:25 #142
104871 remlof
Europees federalist
pi_141865335
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:58 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, voor je 11de leken ze minder te genieten?
Dat weet ik niet, maar ik heb het nooit gezien als een verminking.
Het heeft m'n seksuele ontwikkeling in ieder geval niet geremd. Als het op nog jongere leeftijd gebeurt lijkt me de kans daarop nog kleiner.
Yankee go home!
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:03:40 #143
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_141865449
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:14 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Ben eigenlijk wel van plan om mijzelf te laten besnijden. Maar dat heeft geen religieuze redenen.

Er zijn manieren om het terug te laten groeien hè, al is dit erg veel werk.
er zijn best redenen te verzinnen om jezelf te laten besnijden, maar er zitten ook nadelen aan. Het verschil is dat de meeste jongens die afweging niet kunnen maken dankzij de keuzes van mama en papa. Het terug groeien is ongemakkelijk en volgens mij ook niet altijd mogelijk.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:05:16 #144
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_141865543
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:32 schreef Mutant01 het volgende:
Niks mis met besnijdenis van jongetjes. Totaal niet te vergelijken met vrouwenbesnijdenis of besnijdenis van jonge dames. Interessant is dat buitenstaanders - niet religieuzen - het dus voor anderen willen verbieden om hun eigen kinderen te laten te besnijden. En maar blijven claimen dat gelovigen hun normen en waarden zouden opdringen aan anderen.
Je hakt ledematen af van kleine kinderen en dan durf je te zeggen dat je geen normen en waarden opdringt?
pi_141865631
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Omdat feministen zichzelf progressief mogen vinden van de algemene opinie, terwijl van gelovigen al 50 jaar duidelijk is dat ze niet helemaal wijs zijn. De laatste tijd is er in de VS een nieuwe stroming in opkomst die zo'n beetje iedere man classificeert als een (micro) agressor en alle vaginale seks als onnatuurlijke verkrachting. Daardoor liever een rant tegen actuele intellectuele gevaren dan herhalen waarom gelovigen ook alweer gek zijn.
Maar een heleboel feministen zijn ook tegen gedwongen besnijdenis bij mannen. Je 'rant' vind ik eerlijk gezegd een beetje vreemd.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:07:12 #146
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_141865636
quote:
15s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Effectief voor anderen verbieden. Inmengen in andermans privésfeer. Net als dat een random moslim jouw even beveelt om je kind WEL te gaan besnijden. Ik neem aan dat jij dat ook niet prettig zou vinden.
Het verschil is dat de warlord aanbidder je dwingt iets te doen terwijl de geestelijk normale persoon je wil verbieden een ander mens geweld aan te doen. Iets wat jij ook van anderen verlangt. Ik neem aan dat je aangifte doet als ik je overbodige pink afhak.
pi_141865675
Al die quasi-wetenschappelijke redenen die altijd achteraf aangevoerd worden voor dit soort kwesties. :'). Er is maar 1 reden dat het gedaan wordt en dat is omdat het in dat kutboek staat en moslims heel diep van binnen gewoon hun broek volschijten van angst voor hun verzonnen vriendjeopdewolk, maar ja dat als reden aanvoeren doet een mens niet bijster intelligent overkomen dus dan gaan ze het maar proberen te rationaliseren.
pi_141865714
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maar een heleboel feministen zijn ook tegen gedwongen besnijdenis bij mannen. Je 'rant' vind ik eerlijk gezegd een beetje vreemd.
Hij/zij vergelijkt alle feministen met een handvol doorgedraaide hypocrieten. Hij/zij heeft al eerder bewezen niet logisch te kunnen redeneren.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:12:16 #149
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_141865875
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:56 schreef remlof het volgende:
Onder de noemer ik ben vroeger door mijn ouders geslagen en ik ben ook normaal geworden. Jij hebt het gedaan om een medische reden. Bij baby's is die er vrijwel nooit. Jij hebt er niks aan overgehouden, maar het gebeurd dagelijks dat een amputatie nodig is door infecties. Het is bewezen niet goed te zijn voor het brein van kinderen. Het is bewezen later een veel grotere kans op erectie stoornissen te geven. Maar het geeft misschien een marginaal kleinere kans op een kankersoort die jaarlijks 1 op de 220.000 mannen treft dus is het medisch verantwoord om het zonder noodzaak te doen..!
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:13:26 #150
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_141865925
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dan heb je het nog nooit op fok gehad over dit onderwerp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')