abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141915818
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Aanwijzingen misschien niet, maar dat is ook bijna onmogelijk, gezien de staat van de resten - eigen woorden Panamezen.

Wel is er:
• motief - 2 knappe lange meiden alleen 's nachts op een verlaten pad
• gelegenheid - twee lichamen laten verdwijnen in een onherbergzaam gebied waar niet eens gezocht werd en daar heb je zo'n 2 maanden voor

Dat maakt een misdrijf verre van uit te sluiten. Zowel voor de Panamese politie als voor mij is het niet meteen het meest waarschijnlijke, dat ben ik met je eens.
Maar dat ene parallele universum van je is niet zo uniek, ook als er geen directe aanwijzingen voor zijn.
Dit is geen motief, hooguit voor een serial verkrachter/ killer en waarom zou zo'n zeldzaam figuur in een onherbergzame jungle zitten wachten tot er een keer twee vrouwen verdwalen. Er is geen motief, je redereert naar een misdrijf toe.
pi_141916417
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:40 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

Dit is geen motief, hooguit voor een serial verkrachter/ killer en waarom zou zo'n zeldzaam figuur in een onherbergzame jungle zitten wachten tot er een keer twee vrouwen verdwalen. Er is geen motief, je redereert naar een misdrijf toe.
Nee, dit is een zeer groot, lang, blond, exotisch motief, en leg me geen woorden in de mond.

Groetjes, een blonde Nederlander in Latijns-Amerika. En dan nog niet eens vrouw. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141916884
quote:
13s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, dit is een zeer groot, lang, blond, exotisch motief, en leg me geen woorden in de mond.

Groetjes, een blonde Nederlander in Latijns-Amerika. En dan nog niet eens vrouw. :*
We zijn er uit. Het is moord
pi_141916940
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 01:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

We zijn er uit. Het is moord
Zo'n slechte troll? Kom op, jij kan veul beter. Of ik onderschat je, dat kan. :*
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_141917010
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 01:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zo'n slechte troll? Kom op, jij kan veul beter. Of ik onderschat je, dat kan. :*
Die had je al gebruikt. Ongeveer kwartier geleden in een ander topic tegen iemand anders
Er valt geen zinnig woord met je te wisselen dus ik geef je graag gelijk
pi_141917581
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 00:40 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

Waarom altijd dat serial erbij? Alle verkrachters zijn serieverkrachters? Alle moordenaars zijn seriemoordenaars?
Verkrachting/seks/lust kan weldegelijk een motief zijn voor moord. Komt zelfs vrij geregeld voor. Zowel door bekenden als door onbekenden en nee, die liggen niet op de loer of te wachten in de jungle. Die lopen zulke meiden bij toeval tegen het lijf.
pi_141918736
quote:

[..]

De meeste verkrachters nemen bekende slachtoffers en zijn geen moordenaar. Maar blijkbaar hou jij erg van rampscenario's.
pi_141918762
quote:

[..]

Ik leg je geen woorden in je mond, kom eens van die kast af man
pi_141918861
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 01:33 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Waarom altijd dat serial erbij? Alle verkrachters zijn serieverkrachters? Alle moordenaars zijn seriemoordenaars?
Verkrachting/seks/lust kan weldegelijk een motief zijn voor moord. Komt zelfs vrij geregeld voor. Zowel door bekenden als door onbekenden en nee, die liggen niet op de loer of te wachten in de jungle. Die lopen zulke meiden bij toeval tegen het lijf.
dat zeg ik, een verkrachter die moordt en ook nog eens twee slachtoffers pakt is geen doorsnee verkrachter maar een predator, een (serial) killer. De meeste verkrachters pakken een bekende namelijk. De kans dat ze een predator tegenkomen in die jungle is heel erg klein. Verwaarloosbaar klein eigenlijk. De kans op verdwalen is veel aannemelijker. Je kan het ene niet uitsluiten maar erg waarschijnlijk is het niet
  zaterdag 5 juli 2014 @ 09:11:50 #160
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_141921651
Dat zul je altijd weer zien. Mensen die nu nog denken aan een misdrijf (en sowieso alle complottheorieën), hebben last van een groot gebrek aan realiteitszin. En daarnaast hebben ze het streven om het leven spannender zich voor te stellen dan het voor hen is. Dit doen ze enkel om hun eigen saaie leventje nog enigzins op te kunnen vijzelen.

Het valt altijd op dat het meestal treurige mensen zijn die zich in allerlei omwegen wringen om van een noodlottig ongeval zoals dit, toch nog iets sappigs te maken. De zoektocht naar wat er gebeurd is, het gepsychologiseer en het in elkaar knutselen van allerlei 'bewijsstukken' in de vorm van kaartjes, videos of wat dan ook. Het zijn allemaal tekenen dat ze zich kapot vervelen en hun leven toch nog zin willen geven om met de meest onmogelijke scenario's op de proppen te komen en daar veel aandacht aangeven.

Anyway, met wat nuchter redeneren, het heeft er alle schijn van dat de twee dames verdwaald zijn geraakt en vrij vlot zijn overleden door een ongeval. Wie nu nog twijfelt en gaat doordrammen met dat het een misdrijf is (en er ook naar toe gaat psychologiseren :')), moet echt eens een leukere en vooral zinvollere hobby gaan zoeken.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_141921933
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 09:11 schreef Falco het volgende:
vrij vlot zijn overleden door een ongeval
vrij vlot zijn overleden door een ongeval :?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 5 juli 2014 @ 10:29:31 #162
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_141922552
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 09:11 schreef Falco het volgende:
Dat zul je altijd weer zien. Mensen die nu nog denken aan een misdrijf (en sowieso alle complottheorieën), hebben last van een groot gebrek aan realiteitszin. En daarnaast hebben ze het streven om het leven spannender zich voor te stellen dan het voor hen is. Dit doen ze enkel om hun eigen saaie leventje nog enigzins op te kunnen vijzelen.

Het valt altijd op dat het meestal treurige mensen zijn die zich in allerlei omwegen wringen om van een noodlottig ongeval zoals dit, toch nog iets sappigs te maken. De zoektocht naar wat er gebeurd is, het gepsychologiseer en het in elkaar knutselen van allerlei 'bewijsstukken' in de vorm van kaartjes, videos of wat dan ook. Het zijn allemaal tekenen dat ze zich kapot vervelen en hun leven toch nog zin willen geven om met de meest onmogelijke scenario's op de proppen te komen en daar veel aandacht aangeven.

Anyway, met wat nuchter redeneren, het heeft er alle schijn van dat de twee dames verdwaald zijn geraakt en vrij vlot zijn overleden door een ongeval. Wie nu nog twijfelt en gaat doordrammen met dat het een misdrijf is (en er ook naar toe gaat psychologiseren :')), moet echt eens een leukere en vooral zinvollere hobby gaan zoeken.
Goed gezegd. Punt is wel dat alle vragen die hier op het forum behandeld worden, ook door de naaste familie gesteld worden. Je zal maar in hun schoenen staan, verschrikkelijk. Een zoon van mijn beste vriendin is twee maanden vermist geweest hier in Nederland. Hij werd uiteindelijk gevonden in het water door vissers. Geloof me, in de tijd van de vermissing, houd je rekening met alles, want we wilden allemaal weten hoe hij tot zijn noodlottig einde is gekomen. Dronken en in het water gevallen of een stomp voor zijn kop gekregen en in het water gekukeld. We zullen het nooit weten. En de moeder, heeft zich er bij neergelegd. Want ja, speculeren houdt op een gegeven moment ook op.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 10:36:12 #163
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_141922672
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 09:39 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

vrij vlot zijn overleden door een ongeval :?
Ja, waarschijnlijk in die rivier gevallen en daardoor letsel opgelopen. Misschien op slag dood, anders wel vrij snel overleden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_141922715
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 10:36 schreef Falco het volgende:

[..]

Ja, waarschijnlijk in die rivier gevallen en daardoor letsel opgelopen. Misschien op slag dood, anders wel vrij snel overleden.
Kan je dan in een rivier vallen waar geen druppel water instaat ?
Het had al een Maand lang niet geregend :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 5 juli 2014 @ 10:40:10 #165
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_141922724
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 10:39 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

paar dagen later werd het toch slecht weer?
pi_141922742
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 10:40 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

paar dagen later werd het toch slecht weer?
pas op zaterdag
  zaterdag 5 juli 2014 @ 10:44:36 #167
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_141922805
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 10:40 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

pas op zaterdag
als ze tot zaterdag geleefd hebben, waren ze al aan hun lot overgeleverd en vooral toen de rivier hoger werd
pi_141922879
Correctie 5 april is op een maandag > dus 6 dagen later kwam er pas regen

Precipitation (NEERSLAG ) _______0 in - March 5, 2014 - April 5, 2014

This info is from weather station Boquete, Volcancito Arriba, ICHIRIQU12
elevation: 4961 ft

It shows data for March 5, 2014 - April 5, 2014

......................... High ....... Low............Average
Temperature_____74.5 °F____64.1 °F____67.6 °F
Dew Point_______62.3 °F____55.2 °F____59.8 °F
Humidity__________87%_____62% ______76.5%

Precipitation_______0 in
  zaterdag 5 juli 2014 @ 10:52:16 #169
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_141922937
Falco for president! Helemaal mee eens. En hoewel ik vanaf dag 1 heb meegeleefd moet je het op een gegeven moment accepteren. Niet nog verder gaan zoeken en mensen in gevaar brengen in dat gevaarlijke gebied. Na die tweede vette regenperiode ga je echt niks meer vinden, hoe ver wil je die troepen het woud insturen dan?

Ik hoop dat de familie van Lisanne en Kris enigszins open staat voor hogere dingen. Heb berusting in de gedachte dat ze nu op een hele mooie plek zijn en het goed hebben, dan hoef je niet verder te zoeken. Dat kan een enorme troost zijn.

Er zijn zoveel mensen die op een bepaalde manier overlijden dat niet exact is vast te stellen is waarom het zo gebeurde. Ik weet dat het hard klinkt maar ze mogen al blij zijn dat er überhaupt duidelijkheid is gekomen DAT ze zijn overleden.
Gaap Goals rulezzz!
pi_141923043
Ik begrijp wel dat er wat mensen door de Panamese overheid zijn ingehuurd om op allerlei sociale media en forums het verdwalings scenario te promoten.
Als het om een gruwelijk misdrijf zou gaan, dan komt dat de toeristen industrie van Boquete natuurlijk minder goed uit. Dan komen er immers minder toeristen en minder inkomsten.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 11:00:24 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_141923072
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 10:58 schreef StaceySinger het volgende:
Ik begrijp wel dat er wat mensen door de Panamese overheid zijn ingehuurd om op allerlei sociale media en forums het verdwalings scenario te promoten.
Als het om een gruwelijk misdrijf zou gaan, dan komt dat de toeristen industrie van Boquete natuurlijk minder goed uit. Dan komen er immers minder toeristen en minder inkomsten.
Je kent de weg naar BNW?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 5 juli 2014 @ 11:03:39 #172
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_141923150
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 10:58 schreef StaceySinger het volgende:
Aldus degene die ook beweert zelf in Panama te zijn :')___
pi_141923208
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 11:03 schreef Falco het volgende:

[..]

Aldus degene die ook beweert zelf in Panama te zijn :')___
Was het maar waar w/
pi_141923344
quote:

[..]

Nu ben ik het met je eens dat het laag water geweest moet zijn. Maar hoe kom jij aan 'geen druppel instaat'? Hoe kom je aan die 'kennis'?
pi_141923357
Soms is het beter om de waarheid niet te weten, en in het ongewisse te blijven.
pi_141924026
quote:

[..]

Als het zo laag water was loop je toch gewoon door die rivier heen ipv moeilijk te gaan doen met touwen?
pi_141924111
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 11:46 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Als het zo laag water was loop je toch gewoon door die rivier heen ipv moeilijk te gaan doen met touwen?
juist ^O^
pi_141924535
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 11:49 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

juist ^O^
Alleen heb jij geen idee hoe laag dat water dan was.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 12:31:44 #179
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141925160
Al dagenlang geen nieuwe feiten meer. Dat is op zichzelf ook verdacht.
pi_141926027
Er zijn ook andere manieren waardoor ze overleden kunnen zijn. Honger en uitputting bijv. Het ligt voor de hand dat ze dan ook aan de rivieroever verbleven i.v.m. de aanwezigheid van water. Als ze daar zijn overleden zijn ze meegenomen toen de rivier waste.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 13:20:25 #181
300082 roos85
JUICHEN!
pi_141926576
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 12:31 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Al dagenlang geen nieuwe feiten meer. Dat is op zichzelf ook verdacht.
Want?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 5 juli 2014 @ 15:04:30 #182
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141929338
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 13:20 schreef roos85 het volgende:

[..]

Want?
Ik zou nu zo langzamerhand wel een afsluitende verklaring verwachten van officiële zijde.

Bijvoorbeeld: "Op basis van alle onderzoekingen, gevonden materialen en forensische gegevens zijn we tot de conclusie gekomen dat de meisjes zijn verdwaald en vervolgens zijn overleden aan een combinatie van uitputting en mogelijk letsel veroorzaakt door de ruwe omstandigheden waarop zij niet waren voorbereid."

Hoe langer het duurt tot zo'n eenvoudige verklaring wordt afgelegd, hoe meer ik ga denken dat er misschien toch een of andere aanwijzing is, die men nog niet bekend wil maken.
pi_141929633
is dit niet gek ?

Gids Feliciano Gonzales :

Al hun spullen lagen nog bij het gastgezin waar ze verbleven. Ik heb het zelf gezien, ik ging mee toen er in hun kamer werd gekeken. Ik zag de tassen, identiteitsbewijzen, de mobiele telefoon.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)esloten-huizen.dhtml
  zaterdag 5 juli 2014 @ 15:18:36 #184
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_141929790
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 15:14 schreef StaceySinger het volgende:
is dit niet gek ?

Al hun spullen lagen nog bij het gastgezin waar ze verbleven. Ik heb het zelf gezien, ik ging mee toen er in hun kamer werd gekeken. Ik zag de tassen, identiteitsbewijzen, de mobiele telefoon.

Die serieverkrachter heeft die mobiele telefoon in Boquette in hun kamer weer teruggelegd als extra dwaalspoor voor de autoriteiten
pi_141930065
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 15:14 schreef StaceySinger het volgende:
is dit niet gek ?

Dat kwam eerder voorbij. Vermoedelijk heeft hij een ipod aangezien voor telefoon.
pi_141930229
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 12:07 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Alleen heb jij geen idee hoe laag dat water dan was.
Nee, dat blijft terugkomen, dat weten we niet.

Ondanks dat ik zelf niet zo erg geloof in een misdrijf, vind ik het wel moeilijk voor te stellen dat een ongeval hen allebei tegelijk treft. En na dagen zwerven door uitputting omkomen: is daar het gebied wel groot en leeg (zonder wandelaars/bewoners) genoeg voor?

Dus dan blijft misschien over: ernstige verzwakking door een niet-dodelijk ongeluk, daardoor minder mobiel en relatief snel door uitputting omgekomen?

Maar het blijft speculeren omdat we niet kunnen weten of de rugzak of de resten of geen van beide in situ (om met El Matador te spreken) zijn gevonden.
pi_141932811
Many people are confused with what the seller of the grossery store said, he saw them between the entrance of the Piedra de linos trail and Pianist trail entrance.

[ Bericht 15% gewijzigd door StaceySinger op 05-07-2014 17:41:49 ]
pi_141938298
Niet hier maar daar is in spaans ..twijfels aan aanpak onderzoek
zie link
www.telemetro.com/regiona(...)sas_0_711229201.html

artikel titel Cuestionan metodo de investigacion MP holandesas

zie ook comentarios/reacties
  zaterdag 5 juli 2014 @ 21:41:40 #189
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_141944634
Flor_Cayena (of iemand anders die Spaans spreekt), kun je voor ons samenvatten wat daar gezegd wordt?
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_141946461
Heel kort samengevat staat er een voormalig OvJ Edwin Alvarez twijfelde aan hoe het onderzoek was uitgevoerd op de vindplaats en de methoden die daar gebruikt werden waren onjuist
er had een veel groter gebied stelselmatig fijngekamd moeten worden dat is niet gebeurt
pi_141953078
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 22:28 schreef Flor_Cayena het volgende:
Heel kort samengevat staat er een voormalig OvJ Edwin Alvarez twijfelde aan hoe het onderzoek was uitgevoerd op de vindplaats en de methoden die daar gebruikt werden waren onjuist
er had een veel groter gebied stelselmatig fijngekamd moeten worden dat is niet gebeurt
dat werd hier ook al vele malen eerder genoemd
pi_141961119
Op de top in het bos is het om 6.30 donker
pi_141961811
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 22:28 schreef Flor_Cayena het volgende:
Dank je. En wat wordt er gezegd in the comments?
pi_141961855
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:49 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Dank je. En wat wordt er gezegd in the comments?
Kleding; korte broek en sweater gevonden.

Maar geen idee van wie dat is, dat is niet bekend(gemaakt). Kan ook noch van Kris, noch van Lisanne zijn.

pi_141962112
quote:
19s.gif Op zondag 6 juli 2014 10:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kleding; korte broek en sweater gevonden.

Maar geen idee van wie dat is, dat is niet bekend(gemaakt). Kan ook noch van Kris, noch van Lisanne zijn.
Waar zijn die gevonden? Weer langs de rivier? Kan de rivier die daar neer hebben gelegd?
pi_141966150
De comments bij bovengenoemd artikel

Critico zegt : er is kleding gevonden 1 korte broek en 1 trui

Symple Girl : eindelijk het werd eens tijd dat deze pastei ontvouwen word.

In een commentaar van haar in een ouder artikel aangaande de verdwijining verwijst ze naar iets gedaan door iemand en nu moeten paps en mams het opruimen

Iemand hier had idee van totaal uit de hand gelopen afspraakje (ik weet niet meer wie of welke thread)
samen met de opmerking van Symple Girl.... geeft stof tot nadenken...

Opvallend is verder dat er maar 2 reacties zijn ...( denk dat veel reacties gewoon niet geplaatst/verwijderd zijn door de redactie)..
  zondag 6 juli 2014 @ 22:39:47 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_141987192
Als nu zelfs comments van nobodies onder artikelen tot nieuwswaardig worden verheven, wordt pijnlijk duidelijk dat echt alles er met de haren wordt bijgesleept. Wat een nonsens.
pi_141987201
quote:
Ik vind dit echt zulke onzin om ook maar enigzins te wijzen naar Lonely Planet.
pi_141995424
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:39 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik vind dit echt zulke onzin om ook maar enigzins te wijzen naar Lonely Planet.
Ja, nog erger is dat de school het Lonely Planet stukje heeft gekuist, waardoor het totaal geen probleem meer is om 's avonds die Pianista te lopen.

"Sorry mevrouw, u gaat nu dood van verdwaling, dorst en honger"
"Maar in de Lonely Planet stond... "

:')

pi_141997285
Baru : Backpack were found where Culubre river meet the Culebra/Changuinola river. The human remains in alto Romero areal, Its mean between Romero river and Pata de Macho river. Pata de Macho river meets Culebra river something 300mts from the second cable, Pata de macho river hat a bridge and Velorio river too.

kaartje

http://www.bing.com/maps/?cid=64B5EB19C1AD9DED!1948
pi_141997356
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:59 schreef StaceySinger het volgende:
Baru : Backpack were found where Culubre river meet the Culebra/Changuinola river. The human remains in alto Romero areal, Its mean between Romero river and Pata de Macho river. Pata de Macho river meets Culebra river something 300mts from the second cable, Pata de macho river hat a bridge and Velorio river too.

kaartje

http://www.bing.com/maps/?cid=64B5EB19C1AD9DED!1948
Link naar bron?
pi_141997532
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:03 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Link naar bron?
m'n email inbox
pi_141997825
Valt me tegen dat het FOK!-speurneuzenteam na 37 topics deze zaak nog niet heeft opgelost.
  maandag 7 juli 2014 @ 10:28:47 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_141997873
Dus er is iets met een hoed bij een brug.
De ontknoping is nabij!!!
pi_141998658
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:06 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

staat dat erbij dan Kleutertje ?
Nee Peutertje, alleen laat je zeer handig maar opvallend voor de zoveelste keer de link naar je bron weg en dat maakt je post weer eens onzuiver.
pi_141998884
pi_141998928
quote:
quote:
Sorry..."Stormfall: Age of War" is not available in your country
pi_141998970
ook interssant, zelfs gidsen verdwijnen en kennen de weg niet, met opzet?

http://discoveringpanama.(...)d-hiking-in-boquete/

We arranged a hiking trip to the Sendero Culebra trail with one of the front desk staff as our guide. It’s a 20 minute ride to the trail head, but it took us nearly 40 min to get there. Our “guide” did not know or forgot the way. .........

The “guide” handed me his camera and without saying anything tried to fit behind a massive leaf. I assumed he wanted a photo with the leaf. As I looked through the camera lense, the guy disappeared! It looked like the ground has just swallowed him up behind the leaf. We ran to the spot and there he was, stuck in a 3 meter deep hole behind the leaf saying “well
pi_142005233
quote:
Die post is al eerder gequote.
De klaagbaak is een machine.
pi_142008951
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:11 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

m'n email inbox
Dat wordt natuurlijk niet bedoeld. Een goede bron is een bron die wij kunnen opzoeken en verifieren. Wie heeft dit bericht in je inbox gestopt?
pi_142009708
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat wordt natuurlijk niet bedoeld. Een goede bron is een bron die wij kunnen opzoeken en verifieren. Wie heeft dit bericht in je inbox gestopt?
gaat je helemaal niks aan :7
als je het niet wil lezen skip je maar
pi_142013235
quote:
6s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:26 schreef Nielsch het volgende:
Valt me tegen dat het FOK!-speurneuzenteam na 37 topics deze zaak nog niet heeft opgelost.
Ik weet bijna zeker dat het juiste scenario hier inmiddels wel voorbij is gekomen. Een keertje of 34.
pi_142014969
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:55 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

gaat je helemaal niks aan :7
als je het niet wil lezen skip je maar
Wat krijgen we nou? Kun je het nog opbrengen om een klein beetje je fatsoen te bewaren?

Het is in NWS bovendien een zeer goede gewoonte, en gewenst, om je bronnen te vermelden.

Iedereen kan wel verkondigen dat er informatie in zijn of haar inbox zit, maar als het uit oncontroleerbare bron is dan heeft dat tamelijk weinig waarde.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2014 19:20:23 ]
pi_142015849
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wat krijgen we nou? Kun je het nog opbrengen om een klein beetje je fatsoen te bewaren?

Het is in NWS bovendien een zeer goede gewoonte, en gewenst, om je bronnen te vermelden.

Iedereen kan wel verkondigen dat er informatie in zijn of haar inbox zit, maar als het uit oncontroleerbare bron is dan heeft dat tamelijk weinig waarde.
de vraag :"Wie heeft dit bericht in je inbox gestopt".

Is zeer onfatsoenlijk en abject .
Probeer zoiets bij een ander maar niet bij mij.
Ik heb je gemeld bij de mods :7
pi_142015984
En wat moet ik met die melding?

Kan er niks schokkends aan ontdekken.
  maandag 7 juli 2014 @ 19:37:46 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142016100
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:35 schreef Specularium het volgende:
En wat moet ik met die melding?

Kan er niks schokkends aan ontdekken.
Misschien kun je de klager wel duidelijk maken dat verifieerbare bronnen in NWS gewenst zijn en dat een in het Engels hakkelend forumvrindje van elders daar niet onder valt.
pi_142016165
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:31 schreef StaceySinger het volgende:

Ik heb je gemeld bij de mods :7
:') Met welke klacht, of mag ik dat ook niet weten?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2014 19:39:41 ]
pi_142036050
Hoe kan John van den Heuvel stellen dat ze aan de hand van foto's denken dat de meiden nog meerdere dagen rondgezworven hebben? van Boquete tot aan de 4e brug is net 8 uur lopen,daar zouden ze dus de volgende dag rond de middag moeten zijn verongelukt.Maar ja,de familie publiceert verder niets meer en die mevr Pitti was in Nederland en die zegt ook niets meer,zal dus wel het raadsel van de eeuw blijven voor buitenstaanders.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 08:49:21 #220
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_142036102
quote:
6s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:26 schreef Nielsch het volgende:
_O-
  dinsdag 8 juli 2014 @ 09:17:19 #221
327807 Mariposas
יה&#14
pi_142036430
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 08:44 schreef StaceySinger het volgende:
Hoe kan John van den Heuvel stellen dat ze aan de hand van foto's denken dat de meiden nog meerdere dagen rondgezworven hebben?
Bij elke foto die ze hebben gemaakt hebben ze de krant van die dag gehouden.

Nee, je hebt EXIF info etc. in die iPhones.... Dat zie je vrij makkelijk. Al denk ik dat John maar wat aannames heeft gemaakt of wellicht ook de informatie in zijn inbox heeft gevonden.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_142036458
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 09:17 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Bij elke foto die ze hebben gemaakt hebben ze de krant van die dag gehouden.

Nee, je hebt EXIF info etc. in die iPhones.... Dat zie je vrij makkelijk. Al denk ik dat John maar wat aannames heeft gemaakt of wellicht ook de informatie in zijn inbox heeft gevonden.
Waarom zou JvdH daarover liegen dan?? :o

dinsdag 8 juli 2014 @ 09:19:57 #223
327807 Mariposas
יה&#14
pi_142036472
Ik zeg niet dat hij liegt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_142036482
pi_142039472
quote:
Ach.. hier weten ze niet alleen dat er sprake is van een ongeval maar ook nog exact waar die heeft plaatsgevonden. ^O^

Case closed. Slotje kan op het topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')