Link naar bron?quote:Op maandag 7 juli 2014 09:59 schreef StaceySinger het volgende:
Baru : Backpack were found where Culubre river meet the Culebra/Changuinola river. The human remains in alto Romero areal, Its mean between Romero river and Pata de Macho river. Pata de Macho river meets Culebra river something 300mts from the second cable, Pata de macho river hat a bridge and Velorio river too.
kaartje
http://www.bing.com/maps/?cid=64B5EB19C1AD9DED!1948
m'n email inboxquote:
Nee Peutertje, alleen laat je zeer handig maar opvallend voor de zoveelste keer de link naar je bron weg en dat maakt je post weer eens onzuiver.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 11:17 schreef StaceySinger het volgende:
interesante post gevonden
http://henhouse.freesmfho(...)4.msg164.html#msg164
quote:Sorry..."Stormfall: Age of War" is not available in your country
Die post is al eerder gequote.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:17 schreef StaceySinger het volgende:
interesante post gevonden
http://henhouse.freesmfho(...)4.msg164.html#msg164
Dat wordt natuurlijk niet bedoeld. Een goede bron is een bron die wij kunnen opzoeken en verifieren. Wie heeft dit bericht in je inbox gestopt?quote:
gaat je helemaal niks aanquote:Op maandag 7 juli 2014 16:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat wordt natuurlijk niet bedoeld. Een goede bron is een bron die wij kunnen opzoeken en verifieren. Wie heeft dit bericht in je inbox gestopt?
Ik weet bijna zeker dat het juiste scenario hier inmiddels wel voorbij is gekomen. Een keertje of 34.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:26 schreef Nielsch het volgende:
Valt me tegen dat het FOK!-speurneuzenteam na 37 topics deze zaak nog niet heeft opgelost.
Wat krijgen we nou? Kun je het nog opbrengen om een klein beetje je fatsoen te bewaren?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:55 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
gaat je helemaal niks aan![]()
als je het niet wil lezen skip je maar
de vraag :"Wie heeft dit bericht in je inbox gestopt".quote:Op maandag 7 juli 2014 19:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou? Kun je het nog opbrengen om een klein beetje je fatsoen te bewaren?
Het is in NWS bovendien een zeer goede gewoonte, en gewenst, om je bronnen te vermelden.
Iedereen kan wel verkondigen dat er informatie in zijn of haar inbox zit, maar als het uit oncontroleerbare bron is dan heeft dat tamelijk weinig waarde.
Misschien kun je de klager wel duidelijk maken dat verifieerbare bronnen in NWS gewenst zijn en dat een in het Engels hakkelend forumvrindje van elders daar niet onder valt.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:35 schreef Specularium het volgende:
En wat moet ik met die melding?
Kan er niks schokkends aan ontdekken.
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 10:26 schreef Nielsch het volgende:
Valt me tegen dat het FOK!-speurneuzenteam na 37 topics deze zaak nog niet heeft opgelost.
Bij elke foto die ze hebben gemaakt hebben ze de krant van die dag gehouden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:44 schreef StaceySinger het volgende:
Hoe kan John van den Heuvel stellen dat ze aan de hand van foto's denken dat de meiden nog meerdere dagen rondgezworven hebben?
Waarom zou JvdH daarover liegen dan??quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:17 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Bij elke foto die ze hebben gemaakt hebben ze de krant van die dag gehouden.
Nee, je hebt EXIF info etc. in die iPhones.... Dat zie je vrij makkelijk. Al denk ik dat John maar wat aannames heeft gemaakt of wellicht ook de informatie in zijn inbox heeft gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |