abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juli 2014 @ 02:27:24 #101
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_142312589
The strain vind ik trouwens maar een beetje bout hoor.
Gare serie
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_142313322
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 02:27 schreef LompeWorst het volgende:
Gare serie
wat een irritante kneus is die hoofdrolspeler :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_142315682
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 03:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Echt een domme serie :')

Gisteren begonnen met Ray Donovan seizoen 2, gaat een beetje verder waar het een jaar geleden begon. Wel geinig, beter dan gemiddeld, maar niet heel speciaal.

Ook heb ik Power geprobeerd, maar kwam niet door de eerste aflevering heen, iemand wel?
  dinsdag 15 juli 2014 @ 13:13:01 #104
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142320615
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 03:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

_O-
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 14:08:01 #105
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142322626
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 02:27 schreef LompeWorst het volgende:
Gare serie
'Nazi vampires take over New York'

Heerlijk voor de zomer ^O^
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Moderator dinsdag 15 juli 2014 @ 14:11:12 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_142322729
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:08 schreef Abbadon het volgende:

[..]

'Nazi vampires take over New York'

Heerlijk voor de zomer ^O^
Wacht wat. zitten er nazi vampires in! Wat een topshow, ik heb nog niet gekeken omdat ik altijd alles in het weekend kijk, maar dat wordt smullen :9~
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 15 juli 2014 @ 14:21:44 #107
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_142323089
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:11 schreef Karina het volgende:

[..]

Wacht wat. zitten er nazi vampires in! Wat een topshow, ik heb nog niet gekeken omdat ik altijd alles in het weekend kijk, maar dat wordt smullen :9~
Juist! jij snapt het! :9 ...het is pure pulp, die zichzelf niet overdreven serieus neemt...erg fijne tv, wmb!

[disclaimer: 'nazi vampires' is mijn interpretatie van een aantal dingen in de pilot die ik niet zal spoileren. Ik hoor graag of jij het ermee eens bent ;) ]
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Moderator dinsdag 15 juli 2014 @ 14:23:25 #108
9859 crew  Karina
Woman
pi_142323151
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:21 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Juist! jij snapt het! :9 ...het is pure pulp, die zichzelf niet overdreven serieus neemt...erg fijne tv, wmb!

[disclaimer: 'nazi vampires' is mijn interpretatie van een aantal dingen in de pilot die ik niet zal spoileren. Ik hoor graag of jij het ermee eens bent ;) ]
Ah OK ik heb van het weekend Dead Snow 2 gezien dus ik dacht, als het daar op lijkt _O_ Maar ik houd wel van pulp ;) Het hoeft niet allemaal zo hoogstaand te zijn.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_142354329
Power is echt wel een goede serie hoor, is ook al renewed voor seizoen 2. Hou wel van dergelijke verhalen en zitten bovendien best lekkere wijven in de serie. :P
pi_142354562
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:35 schreef Mandéra het volgende:
Power is echt wel een goede serie hoor, is ook al renewed voor seizoen 2. Hou wel van dergelijke verhalen en zitten bovendien best lekkere wijven in de serie. :P
Thanks, dan zet ik nog ff door.
  woensdag 16 juli 2014 @ 11:53:08 #112
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_142356219
Weer een NCIS :') !!!!!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_142366072
quote:
99s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:53 schreef Houniet het volgende:
Weer een NCIS :') !!!!!!!!!!!!!!!
En ook weer een CSI blijkbaar.
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:53:21 #114
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_142366757
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:34 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

En ook weer een CSI blijkbaar.
Van de nieuwe CSI is nog niet bekend of die ook daadwerkelijk gemaakt gaat worden toch? Of ik heb dat bericht gemist.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_142367005
Hoe kan dat toch dat die series oneindig uitgemolken worden, blijven mensen dat maar kijken?

Ik wil een Entourage Miami of Entourage San Francisco :')
pi_142367073
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:59 schreef JDx het volgende:
Hoe kan dat toch dat die series oneindig uitgemolken worden, blijven mensen dat maar kijken?

Ik wil een Entourage Miami of Entourage San Francisco :')
Tjah het zijn van die simpele wegkijk tvseries, waar het ook niet zo belangrijk is om echt elke aflevering te zien.....
pi_142371375
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:53 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Van de nieuwe CSI is nog niet bekend of die ook daadwerkelijk gemaakt gaat worden toch? Of ik heb dat bericht gemist.
Jawel, hebben ze al bevestigd.

http://www.deadline.com/2(...)picked-up-to-series/
pi_142390261
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:59 schreef JDx het volgende:
vraag ik me ook af ja, als je de kijkcijfers ziet dan wordt zo een ncis ook gewoon supergoed bekeken, jaar in jaar uit, incl spinoffs. Kijk zoiets echt nooit dus geen idee of de kwaliteit wel nog te doen is.

Maarja hoeveel seizoenen hebben ze in de vs inmiddels niet van idols en al die andere klote shows? Daar gaan ze ook maar oneindig mee door en dat blijft ook scoren. De massa wil blijkbaar het vaste riedeltje, jaar in jaar uit
pi_142390302
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:03 schreef planethugo het volgende:

[..]

vraag ik me ook af ja, als je de kijkcijfers ziet dan wordt zo een ncis ook gewoon supergoed bekeken, jaar in jaar uit, incl spinoffs. Kijk zoiets echt nooit dus geen idee of de kwaliteit wel nog te doen is.

Maarja hoeveel seizoenen hebben ze in de vs inmiddels niet van idols en al die andere klote shows? Daar gaan ze ook maar oneindig mee door en dat blijft ook scoren. De massa wil blijkbaar het vaste riedeltje, jaar in jaar uit
Ja inderdaad, ik denk dat het gros van de kijkers niet eens weet naar welke NCIS/CSI ze kijken en in welke stad het zich afspeelt en waar die stad eigenlijk ligt en wat de kenmerken zijn van die stad. Beetje SBS publiek.

Als ze daar al verschillen in maken in die series. En er zal ook wel subsidiegeld in gaan van de betreffende steden ofzo, om ze populairder te maken. Tenminste dat idee heb ik dan.

En mensen vinden gewoon NCIS/CSI op zich leuk en kijken het dan, wherever en op welk tijdstip het ook is. Misschien hebben ze hele geliefde acteurs? Waar ze zichzelf in zien? Ik zou er in ieder geval snel klaar mee zijn. Oh een haar, DNA onderzoek, oh het is die en die! :D
pi_142390555
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:06 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja inderdaad, ik denk dat het gros van de kijkers niet eens weet naar welke NCIS/CSI ze kijken en in welke stad het zich afspeelt en waar die stad eigenlijk ligt en wat de kenmerken zijn van die stad. Beetje SBS publiek.

Als ze daar al verschillen in maken in die series. En er zal ook wel subsidiegeld in gaan van de betreffende steden ofzo, om ze populairder te maken. Tenminste dat idee heb ik dan.

En mensen vinden gewoon NCIS/CSI op zich leuk en kijken het dan, wherever en op welk tijdstip het ook is. Misschien hebben ze hele geliefde acteurs? Waar ze zichzelf in zien? Ik zou er in ieder geval snel klaar mee zijn. Oh een haar, DNA onderzoek, oh het is die en die! :D
waar je vroeger de detective series had zijn het tegenwoordig dit soort series waar men blijkbaar graag naar kijkt. Ongedwongen zonder nodige voorkennis even inschakelen als je zin hebt en het geen probleem is als je het een poosje niet kijkt.
pi_142390582
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:20 schreef planethugo het volgende:

[..]

waar je vroeger de detective series had zijn het tegenwoordig dit soort series waar men blijkbaar graag naar kijkt. Ongedwongen zonder nodige voorkennis even inschakelen als je zin hebt en het geen probleem is als je het een poosje niet kijkt.
Zoals Oppassen of Vrienden voor het Leven vroeger :')
  donderdag 17 juli 2014 @ 12:29:25 #122
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_142393638
Ik volg een aantal van dit soort crime procedurals en het belangrijkste is denk ik toch de onderlinge interactie van de cast. Zoals het eigenlijk bij zo goed als elke serie gaat. De zaken die ze oplossen zijn vaak redelijk inwisselbaar, hoewel er soms best creative dingen bedacht worden. Daarnaast zit er, bijvoorbeeld in het geval van NCIS (LA), ook een aardige soort humor in die het kijken leuk maakt. En je krijgt wat spanning bij de achtervolgingen e.d. die er in gestopt worden.

Uiteindelijk kijk je iets als NCIS net zo min voor de spannende moordzaken als dat je bijvoorbeeld Suits kijkt voor de intrigerende rechtszaken. Het is een handige kapstok om verhalen over je karakters aan op te hangen.

Dit is ook een van de redenen waarom ik jaren geleden na de eerste paar seizoenen bij CSI afgehaakt ben. De zaken werden eentonig en de serie had daarnaast karakters die niet interessant genoeg waren om te blijven volgen.

Zelf kan ik door het downloaden makkelijk elke aflevering volgen waneer het me uit komt maar voor de kijkers die het gewoon op tv volgen kan ik me goed voorstellen dat het juist wel fijn is dat je niet perse voor elke aflevering thuis hoeft te blijven omdat je anders cruciale delen van het verhaal mist.

Dat is meer een kwestie van gemak dan dat de series gemaakt worden voor dommere kijkers. Op wat uitzonderingen hier en daar na is het overgrote merendeel van de series gewoon lekker kijkbaar zonder dat je er al te veel bij na hoeft te denken.

Het zou me dan ook niet verbazen als dit soort series in populariteit wat af zullen nemen naarmate diensten als Netflix e.d. het makkelijker maken om verhaallijnen over meerdere afleveringen te blijven volgen op je eigen tempo. Al zal er vast altijd een plaats blijven voor dit soort series.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:06 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste kijkers dat wel door zullen hebben. Al is het maar omdat ze het allemaal in de titel van hun show stoppen :X Uiteindelijk maakt het voor de verhaal lijn vaak ook nauwelijks uit en had het in elke grote stad af kunnen spelen. Maar het verschil tussen NCIS en NCIS LA is wel degelijk duidelijk zichtbaar in verschil in locaties, karakters en verhaallijnen.
Ik zou kijkers die voor het gemak van de "case of the week" series kiezen zeker niet dommer inschatten dan de kijkers van bijvoorbeeld jouw geliefde Entourage. Het kijkt allemaal gewoon lekker weg zonder al te veel nadenken. Pas als je op het niveau van series als House of Cards, The Wire, The West Wing e.d. gaat kijken komt daar een verschil in en word er meer van je verwacht als kijker. Maar dat is maar een kleine fractie van de series die er uit komen.

quote:
Of er zo veel subside in gaat vraag ik me af. Steden als New York en L.A. zijn sowieso al aantrekkelijke achtergronden voor een serie. Wat je wel veel ziet is dat de producenten zo min mogelijk in de weg gezeten worden met regelgeving omtrent het filmen. Een staat afzetten omdat om een paar acteurs een scene buiten te kunnen laten lopen is zo geregeld.

quote:
Het is dat gemak, dat je je niet al te druk hoeft te maken over wanneer je iets kijkt. Het blijft toch wel te volgen. Het hangt zeker ook af van de acteurs ja. Er zijn genoeg van dit type serie die het niet verder redden dan het eerste seizoen omdat ze naast de wekelijkse zaak geen pakkende karakters in de show hebben zitten. Wie uiteindelijk de dader is geweest is aan het eind van de aflevering niet belangrijk meer. Het is de interactie van de vaste cast die blijft hangen.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 17 juli 2014 @ 12:31:54 #123
54408 Parzival
Where it happens
pi_142393697
die state of affairs en madame secratary lijken me leuk.. zodra ze uitkomen.. ben ik erbij :)
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_142394620
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:29 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]

Ik denk dat de meeste kijkers dat wel door zullen hebben. Al is het maar omdat ze het allemaal in de titel van hun show stoppen :X Uiteindelijk maakt het voor de verhaal lijn vaak ook nauwelijks uit en had het in elke grote stad af kunnen spelen. Maar het verschil tussen NCIS en NCIS LA is wel degelijk duidelijk zichtbaar in verschil in locaties, karakters en verhaallijnen.
Ik zou kijkers die voor het gemak van de "case of the week" series kiezen zeker niet dommer inschatten dan de kijkers van bijvoorbeeld jouw geliefde Entourage. Het kijkt allemaal gewoon lekker weg zonder al te veel nadenken. Pas als je op het niveau van series als House of Cards, The Wire, The West Wing e.d. gaat kijken komt daar een verschil in en word er meer van je verwacht als kijker. Maar dat is maar een kleine fractie van de series die er uit komen.
Ik volg ze zelf ook wel, bijvoorbeeld Elementary of White Collar ofzo. En ik zei juist dat ik Entourage Miami en Entourage San Francisco wilde, omdat het te vergelijken is met dit soort series, lekker easy te volgen.

Met SBS publiek, bedoelde ik meer mensen die inderdaad niet Breaking Bad of The Wire ofzo volgen of dat niet hoeven, liever gewoon easy series kijken.
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:14:15 #125
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_142394738
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:09 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik volg ze zelf ook wel, bijvoorbeeld Elementary of White Collar ofzo. En ik zei juist dat ik Entourage Miami en Entourage San Francisco wilde, omdat het te vergelijken is met dit soort series, lekker easy te volgen.

Met SBS publiek, bedoelde ik meer mensen die inderdaad niet Breaking Bad of The Wire ofzo volgen of dat niet hoeven, liever gewoon easy series kijken.
Het lastige van Entourage Miami of SF is dat je daar als acteur te weinig werk hebt voor de levensstijl van de jongens uit Hollywood :P

SBS publiek is een term die vaak gebruikt wordt voor kijkers van reality series over Barbie e.d. Daar wou ik de kijkers van crime procedurals nou niet gelijk mee vergelijken. Vandaar mijn opmerking.
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')