SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
Meow?!
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Toto zit nog in zijn 'ik ben hetero!' fase
Half één.quote:
Meer battie dan toto worden ze niet hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Toto zit nog in zijn 'ik ben hetero!' fase
Wanneer maak je vrouwen die wel te begrijpen zijn? Of valt dat buiten jou interesse gebied?quote:
Ze zullen hem heus niet vermoorden johquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
Hem overdag meenemen naar opa en oma, misschien moet ik dat doen. Gebeuren er tenminste geen rare dingen op school![]()
.
Ik ben al hierheen gelokt door Mortaxx.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De sherlockmachine zal hem hier spoedig heenlokken
Ik wist het.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga even huilen
Maar ik heb wel baardgroei maar echt een baard wordt het niet laat maar zeggen
Het interesseert me geen hol als ik eerlijk mag zijn.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja, niks aan te doen. Hij zal zo wel binnenvallen want toen ik hier vanavond m'n eerste post maakte had hij binnen een minuut in GRTD een reactie geplaatst dat ik was overgelopen naar de ONZ SC
Dat was echt toeval.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een jankbal en dramaqueen, serieus. Wanneer groeit die gozer nou eens op?
Hoiquote:
Hoi.quote:
Dat vroeg Ollie ook al eens.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wanneer maak je vrouwen die wel te begrijpen zijn? Of valt dat buiten jou interesse gebied?
Is hij nou gay of nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meer battie dan toto worden ze niet hoor
Waarom zeg je het niet even van tevoren dan? Denk dat zij het ook wel prettig vinden om niet voor zo'n verrassing te staan, plus dat je geen ongemakkelijke situatie krijgt vanwege de onverwachte aanwezigheid van FL.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
Hem overdag meenemen naar opa en oma, misschien moet ik dat doen. Gebeuren er tenminste geen rare dingen op school![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nee, daar ben ik ook niet bang voor, maar ik vind het zielig voor oma. Weet niet of ze dit wel kan handlenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze zullen hem heus niet vermoorden joh
Pardonquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meer battie dan toto worden ze niet hoor
Verdorie, je zou de mensheid wel een stuk beter maken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat vroeg Ollie ook al eens.Maar nooit, heb geen interesse in vrouwen.
Wauw. Weer 5 minuten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben al hierheen gelokt door Mortaxx.
[..]
Ik wist het.En maar blijven ontkennen he.
[..]
Het interesseert me geen hol als ik eerlijk mag zijn.
[..]
[..]ONZ SC zit ook in m'n MyAt.
[..]
Dat was echt toeval.
[..]Praat liever over jezelf.
[..]
Hoi
[..]
Hoi.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:31 schreef Rezania het volgende:
Hé, kijk eens wie is gearriveerd.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meow?!
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:31 schreef Rezania het volgende:
Hé, kijk eens wie is gearriveerd.
[ afbeelding ]Dat denk ik ook als jij naar GRTD komt of in m'n topics reageert of leugens verspreidt, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat bedoel ik, dat ik dat misschien moet gaan doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom zeg je het niet even van tevoren dan? Denk dat zij het ook wel prettig vinden om niet voor zo'n verrassing te staan, plus dat je geen ongemakkelijke situatie krijgt vanwege de onverwachte aanwezigheid van FL.
Ik ga er gewoon voor zorgen dat twee mannen succesvol een kind kunnen krijgen zonder dat ze een vrouw nodig hebben. Male masterrace ftw.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Verdorie, je zou de mensheid wel een stuk beter maken.
Is het bonje tussen jullie?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat denk ik ook als jij naar GRTD komt of in m'n topics reageert of leugens verspreidt, ja.
man man manquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat vroeg Ollie ook al eens.Maar nooit, heb geen interesse in vrouwen.
Maar, dan krijgen mannen baarmoeders en zijn het praktisch weer vrouwenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon voor zorgen dat twee mannen succesvol een kind kunnen krijgen zonder dat ze een vrouw nodig hebben. Male masterrace ftw.
Doei..quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wat voor een.
Lief dat je me uitnodigt, maar ben weer weg.![]()
Leugen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij kan er niet tegen dat ik nee zei.
Altijd dat gezeik tussen homo'squote:Op donderdag 3 juli 2014 00:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wat voor een.
Lief dat je me uitnodigt, maar ben weer weg.![]()
Nee tegen wat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij kan er niet tegen dat ik nee zei.
Nee joh. DNA nemen van twee spermacellen, bij elkaar plakken in een kunstmatige eicel en dan in een baarmoedermachine.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Maar, dan krijgen mannen baarmoeders en zijn het praktisch weer vrouwen?
Rare vraag, sowieso doen!quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:34 schreef Snowbells het volgende:
Twijfel of ik een ep van Orange is the New Black ga kijken. Dan ga je alleen maar doorrrrr![]()
ge hebbe toch vakantie of waquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, dan slaap ik niet voor 4
Na na na na like my iPod is stuck on replayquote:
morgen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer awesomenauts doen
Maar het is OITNBquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, dan slaap ik niet voor 4
Sinds vandaag volg ik deze serie ook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:34 schreef Snowbells het volgende:
Twijfel of ik een ep van Orange is the New Black ga kijken. Dan ga je alleen maar doorrrrr![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
Never Say Never - Radio Edit, a song by Armin van Buuren and Jacqueline Govaert on Spotify.
Armin.
Bazenseriequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds vandaag volg ik deze serie ook.
Dat je het even weet.
Well it's a date thenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
En wat vind je er van?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat je het even weet.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Well it's a date thenVast welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ben je nu? Haat je Piper ook zo erg?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat je het even weet.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Well it's a date thenYesssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ritme is moeilijk hard verneukt, en ik moet over een paar weken een zomerkamp gaan leiden waarbij ik om 6 uur mn nest uit kom als ik om 3 uur ga slapen. Gewoon doenquote:
Leuke film.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:38 schreef Toto69 het volgende:
Ik zou Donnie Darko gaan kijken, maar nu zit ik nog steeds te FOK!ken want gezellig.
Leukquote:
Ik heb nu de eerste vier afleveringen gezien, ik ga nu de vijfde kijken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waar ben je nu? Haat je Piper ook zo erg?
Nee?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waar ben je nu? Haat je Piper ook zo erg?
Ze is tof, ze wordt steeds leukerquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind haar zo fucking huilieniet goed geacteerd ofzo
Die zijn fucking irritantquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En dan niet weer ragequiten omdat je mijn muurtjes niet kunt handelen
Wees blij dat je muurtjes hebt zodat ze geen molotovcocktail op je kan gooien. Dat zal ook wel de reden van de ragequit zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En dan niet weer ragequiten omdat je mijn muurtjes niet kunt handelen
EINDELIJK weer iemand die het met me eens is (echt maar 1 of 2 mensen in het orange topic vinden dat)quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat hele personage is totaal niet leuk/interessant.
Is gewoon for da gay sexquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee?
Al is die hele Alex verhaallijn wel uitermate kut. Dat hele personage is totaal niet leuk/interessant.
Ik bevestig dit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die zijn fucking irritantflips kan bevestigen. Misschien doen Ro en Typisch ook wel mee.
Ik ga zo snel mogelijk alles kijken, anders ga ik weer informatie halen uit dit soort opmerkingen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee?
Al is die hele Alex verhaallijn wel uitermate kut. Dat hele personage is totaal niet leuk/interessant.
Je hebt vakantie joh, gewoon yolo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:41 schreef RockNijntje het volgende:
"Ik ga na dit liedje slapen"
Wie kent deze struggles.
Ik vond Alex al meteen stom dus dat verklapt weinigquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga zo snel mogelijk alles kijken, anders ga ik weer informatie halen uit dit soort opmerkingen.
Ja hoiquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:41 schreef RockNijntje het volgende:
"Ik ga na deze aflevering slapen"
Wie kent deze struggles.
Ik heb dat met afleveringen van serie'squote:Op donderdag 3 juli 2014 00:41 schreef RockNijntje het volgende:
Wie kent deze struggles.
quote:
Dat ook hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb dat met afleveringen van serie's!
Dat ja. Met als gevolg dat je om een uur of 5 ;s nachts serieus overweegt of je er wel of niet nog 1 zal kijkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb dat met afleveringen van serie's!
Ik vind die flashback dingen ook vrij slechtquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond Alex al meteen stom dus dat verklapt weinig![]()
Blijf het raar vinden om te zeggen, zo heet mijn vriend ook!
Ik keek wel een tijdje Teenmom 2 dacht ik. Met Jenelle enzquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Dat ook hoor. Keer een nacht niet geslapen omdat 16 en Pregnant leuk was
.
Oh ik vind die flashbacks tofquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind die flashback dingen ook vrij slecht. Ze gooien er wat te lange haar extensions in die je veel te goed ziet en wat meer makeup en ze moeten opeens 8 jaar jonger zijn????
Na dat liedje zet ik meestal Spotify uit en blijf ik nog een uur zonder muziek internetten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:41 schreef RockNijntje het volgende:
Wie kent deze struggles.
Op een gegeven moment ben je gewoon over je slaap heenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ja. Met als gevolg dat je om een uur of 5 ;s nachts serieus overweegt of je er wel of niet nog 1 zal kijken
Dat soort shows zijn echt om te huilen, zo sneuquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik keek wel een tijdje Teenmom 2 dacht ik. Met Jenelle enz
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Na dat liedje zet ik meestal Spotify uit en blijf ik nog een uur zonder muziek internetten.
En dat jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je gewoon over je slaap heen
Vannacht zal deze afweging gelukkig minder moeilijk zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ja. Met als gevolg dat je om een uur of 5 ;s nachts serieus overweegt of je er wel of niet nog 1 zal kijken
Ik ben trouwe fan van Jersey Shore & Geordie Shore. Dat laatste begint binnenkort weerquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:43 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat soort shows zijn echt om te huilen, zo sneu
En dan denk ik achteraf, zonde, ik had ook nog 16 liedjes kunnen scrobbelen naar last.fmquote:
Je moet eens niet op onbelangrijke zaken letten. Met het WK doe je ook zo. Schiet er één op prachtige wijze een bal in de kruising, iedereen juichen, kom jij opeens aan:quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind die flashback dingen ook vrij slecht. Ze gooien er wat te lange haar extensions in die je veel te goed ziet en wat meer makeup en ze moeten opeens 8 jaar jonger zijn????
tot dat je niks meer hebt te doen, dan val je omquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ben je gewoon over je slaap heen
Ja? Wanneer? Heb tot nu toe alles gezienquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben trouwe fan van Jersey Shore & Geordie Shore. Dat laatste begint binnenkort weer![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vannacht zal deze afweging gelukkig minder moeilijk zijn.
Ik leef met je mee.
22 Juliquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja? Wanneer? Heb tot nu toe alles gezien
Sorry ik zal me mannelijker gedragen in het vervolgquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet eens niet op onbelangrijke zaken letten. Met het WK doe je ook zo. Schiet er één op prachtige wijze een bal in de kruising, iedereen juichen, kom jij opeens aan:
"wat een lelijke snor heeft die man"![]()
Waarschijnlijk download ik eind augustus weer gewoon de hele serie om die in een nacht te kijken.quote:
Heel fijn, bedankt Boomer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sorry ik zal me mannelijker gedragen in het vervolg
Ik kan inderdaad ook niet wachten tot GS weer begint. Te veel van gezien (alles) om nu te stoppenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben trouwe fan van Jersey Shore & Geordie Shore. Dat laatste begint binnenkort weer![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet eens niet op onbelangrijke zaken letten. Met het WK doe je ook zo. Schiet er één op prachtige wijze een bal in de kruising, iedereen juichen, kom jij opeens aan:
"wat een lelijke snor heeft die man"![]()
Goede zaak.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bier drinken en heel hard: "TETTEN!" roepen valt hier niet onderquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik download meteen de nieuwste aflevering zodra het kanquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk download ik eind augustus weer gewoon de hele serie om die in een nacht te kijken.
Ik sla altijd de eerste keer raak en lig binnen 5 seconde weer in bed.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:45 schreef Amoeba het volgende:
Dan lig je in bed met je telefoon te kutten, komt er ineens een mug voorbij. Dag nachtrust, de moordenaar in mij ontwaakt.
Er zijn wel wat mensen vervangen:quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad ook niet wachten tot GS weer begint. Te veel van gezien (alles) om nu te stoppen.
Beide doe ik nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Bier drinken en heel hard: "TETTEN!" roepen valt hier niet onder
Weet ik. Aaronquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zijn wel wat mensen vervangen:
[ afbeelding ]
Alleen Gaz, vicky, james en charlotte zijn er nog. Dafuqquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snap ook eigenlijk niet waarom ik er 7 seizoenen van heb gekeken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aaron? (weet de namen nog niet van de nieuwe mensen)quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik. Aaron. Eindelijk een lekker persoon.
Ik las ook ergens dat Jay weer terugwilde en dat ze een seizoen met alle formers wouden, zonder 'saaie' Greg.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:48 schreef Amarantha het volgende:
Maar Gaz, Charlotte en Holly zitten er nog in
Oh, is die schele hollyquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:48 schreef Amarantha het volgende:
Maar Gaz, Charlotte en Holly zitten er nog in
Ik heb alles al gezienquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:48 schreef Amoeba het volgende:
Ik kijk tegenwoordig Game of Thrones met mijn huisgenoot.
Holly. Marnie. Scott.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Alleen Gaz, vicky, james en charlotte zijn er nog. Dafuq
De linkse daar. Waar Holly in seizoen 2 (dacht ik) mee geneukt heeft.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aaron? (weet de namen nog niet van de nieuwe mensen)
Aaron Chalmers volgens wikipedia.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aaron? (weet de namen nog niet van de nieuwe mensen)
Dat is wel tof.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:48 schreef Amoeba het volgende:
Ik kijk tegenwoordig Game of Thrones met mijn huisgenoot.
Links van Charlottequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:49 schreef KitKatChunky het volgende:
Waar is scott, zo is er toch nooit genoeg drama!
Marnie staat er gewoon nog tussen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:50 schreef RockNijntje het volgende:
Wel blij dat die kut Marnie weg is.
En balen dat Sophie weg is.
marnie is die meest rechter chick wssquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:50 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, het plaatje deed niet resizen, zag die laatste twee mensen niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Marnie staat er gewoon nog tussen?
Sophie voegde niks toequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:50 schreef RockNijntje het volgende:
Jawel, drama met d'r DJquote:
Alleen de meest linker en meest rechter persoon is nieuw. Welke was Aaron nou?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, het plaatje deed niet resizen, zag die laatste twee mensen niet.
Die zit er dus weer in? En Sophie is er helemaal uit?quote:
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die zit er dus weer in? En Sophie is er helemaal uit?
Wat was er dan? Want Vicky had iemand met glas geslagen toch?quote:
Racistische opmerking blijkbaar. Dat Vicky iemand met een naaldhak heeft bewerkt maakt dan weer niets uitquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat was er dan? Want Vicky had iemand met glas geslagen toch?
Racistische opmerking door Sophiequote:
Ja, die zat een tijdje in de bakquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat was er dan? Want Vicky had iemand met glas geslagen toch?
Wat zei ze precies?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
[..]
Racistische opmerking door Sophie
Nigger.quote:
Gaap.quote:
Dat bedoel ik maarquote:
Altijd maar weer die Vicky zeg.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. En zeker vergeleken met wat Vicky gedaan heeft dan
.
Uhm uhm uhm even denken. Van de mannen mist die ene kerel.. Die zo belachelijk werd gemaakt vorig seizoenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
Maar er zijn er dus twee bijgekomen en maar één weg?
wanneer begint het weer dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:57 schreef Amarantha het volgende:
En Jay komt vast wel weer langs dit seizoen, enorme ruzie in het huis.. Jay komt langs om de bedoel te sussen![]()
En jullie moeten in 't Geordie Shore topic reagerenBen ik niet de enige lol
Dit roep ik minstens 3 keer op een dag, al is het terwijl ik Nicki Minaj mee-rap.quote:
Mooie naam toch die eerste.quote:
Dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm uhm uhm even denken. Van de mannen mist die ene kerel.. Die zo belachelijk werd gemaakt vorig seizoen
Heb ik in mei nog gereageerd, kan ook te gek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:57 schreef Amarantha het volgende:
TV / Geordie shore #4 - Back in Newcastle
Ja schijnbaar was de situatie waar in ze het zei zo danig vervelend dat ze van MTV nooit weer hoeft te komen..quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit roep ik minstens 3 keer op een dag, al is het terwijl ik Nicki Minaj mee-rap.
Wat een overdreven gedoe
Badassquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit roep ik minstens 3 keer op een dag, al is het terwijl ik Nicki Minaj mee-rap.
Wat een overdreven gedoe
Sneuquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja schijnbaar was de situatie waar in ze het zei zo danig vervelend dat ze van MTV nooit weer hoeft te komen..
Was in seizoen 4 en 5.quote:
Charlottequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sneuvicky is een halve psychobitch
en charlotte spoort sowieso niet
Charlotte is queen psychoquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sneuvicky is een halve psychobitch
en charlotte spoort sowieso niet
quote:
Toch wel.. twijfelde alquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat is al twee seizoenen terug overigens
Met z'n pastinaak.quote:
Nee, hij doet het alleen op momenten dat het te laat is. Pas dan gaat hij nadenken en lief doen. Kutventquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Zo lief hoe hij toen Charlotte haar vis naar haar haar huis bracht
Charlotte & Gaz hebben buiten GS om ook veel contact, dat stopt nooitquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:02 schreef RockNijntje het volgende:
Charlotte en Mitch zijn ook leuk samen.
Dat met Gaz moest gewoon echt stoppen.
Dat is waar, James is stom trouwens. Zo saai geworden sinds hij een relatie heeftquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:02 schreef RockNijntje het volgende:
Nee, hij doet het alleen op momenten dat het te laat is. Pas dan gaat hij nadenken en lief doen. Kutvent.
Ik vind James eigenlijk wel de leukste van de jongens, juist omdat hij wat volwassener en verstandiger is. Ook de enige die grappig is eigenlijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar, James is stom trouwens. Zo saai geworden sinds hij een relatie heeftEn zo serieus..
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat je die meuk kijkt omdat het makkelijk wegkijkt/ontspannend is tot daaraan toe, maar deze serieuze analyses over de personages.... Wow
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat je die meuk kijkt omdat het makkelijk wegkijkt/ontspannend is tot daaraan toe, maar deze serieuze analyses over de personages.... Wow
teveel tattoo kan nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Die ene kerel heeft wel een beetje teveel tattoo's
Beetje maar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:05 schreef Amarantha het volgende:
Die ene kerel heeft wel een beetje teveel tattoo's
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij ook hierquote:
.quote:
En door Toto69 sta ik op #204 ipv. #203 bij usertotals.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Door die kerel blijven er geen lampen meer over in dat huis
Kut Toto, waar zie je dat trouwens?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En door Toto69 sta ik op #204 ipv. #203 bij usertotals.
http://forum.fok.nl/user/list_usertotalsquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kut Toto, waar zie je dat trouwens?
Wie gaat ie kapot maken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:06 schreef Amarantha het volgende:
En Scott gaat vast de inrichting nog wel kort & klein slaan.
*punt*
En vuilnisbakkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie? Mwah vooral zijn eigen vuisten en lampen
En Calcun gast en Aussie gast.quote:
zal het even aan mijn secretaresse vragenquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zeer gezellig.
Morgen gaan we awesomenauts doen grgr
Doe maar duur hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal het even aan mijn secretaresse vragen
Ja je kanquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal het even aan mijn secretaresse vragen
Met je privejet, snowbelleyquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben high class noem me snowbells
ze zouden snooki moeten verbannen van MTV en pimp my ride terugbrengenquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Misschien wordt ie dan ook verbannen van MTV
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze zouden snooki moeten verbannen van MTV en pimp my ride terugbrengen
QFTquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ze zouden mijn Maserati wel eens pimpen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou ik ook niet doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:55 schreef wietparkiet het volgende:
kat is niet lui, hij geeft gewoon geen neuk
die vogel voelt zich helemaal een held.quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
kutvogel gewoon geen aandacht geven
Oh ja hahaquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Piper heeft net een kip achtervolgd.
goedemorgen Amaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |