SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
Lekker opzich wel, alleen lijkt die bovenste een beetje op een dudequote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren.
[..]
Hai mortiii
Nee, dat was een keer in MUZ SCquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of de TT is juist de reden dat we hem snel dicht willen.
Gadverdammequote:
quote:
Nou vooruitquote:
Neequote:
Wat een faggotquote:
quote:
Die hebben altijd 'dag ...' in de TT, ik had dat niet gedaanquote:
Ik heb niet veel keuze als dit mijn search is:quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gadverdamme
[..]
[..]
Nou vooruit
[..]
Nee
[..]
Wat een faggot
[..]
Hou maar op Flips je smaak is waardeloos
Zou hard rakenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stones! Heb ik nog live gezien.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die zijn 13?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaimy van Moiraquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb niet veel keuze als dit mijn search is:
http://www.tumblr.com/search/sexy+men
En moest toch wat tegen die vrouwen shitload. Maar goed, als ik geen smaak heb, heb jij dat dan wel?
De struggle of ik ook zo'n lok weer moet nemenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De struggle of ik ook zo'n lok weer moet nemen
Neequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je er met uitziet, maar ik vind het zonder wel oke eigenlijk. Wat je nu hebt staat je goed. #stalkingsquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kom hier toch om te fappen, niet om me schuldig te voelenquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jaimy van Moira
Ik schreef gister in het VI topic de hele tijd per ongeluk Moira ipv Mora
Is niet echt twaalf maar ik tel mee af.quote:
HAHAquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is niet echt twaalf maar ik tel mee af.
Beetje niet stormy weather haarlak gebruiken, tsssquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je er met uitziet, maar ik vind het zonder wel oke eigenlijk. Wat je nu hebt staat je goed. #stalkings
En dat haar is kut stylen mang![]()
. En shitloads aan haarlak.
Hehe, via fl zeker stalkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je er met uitziet, maar ik vind het zonder wel oke eigenlijk. Wat je nu hebt staat je goed. #stalkings
En dat haar is kut stylen mang![]()
. En shitloads aan haarlak.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik ga slapenkusjes op jullie sterretjes
Jouw kapperquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe, via fl zeker stalken. Mja mja, of zo'n lok a la dv. Gewoon geknipt. Btje haarlak btje stijltang.
Ik wil iets anderskapper wilde het niet blond verven en ik wil zo graag lichter haar
Paxxiequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:57 schreef Paxcon het volgende:
Zit ik de hele tijd in GRTD te posten terwijl hier Rezania zit
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik ga slapenkusjes op jullie sterretjes
Bazennummerquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
Infinity 2008, a song by Guru Josh Project on Spotify.
En littlerabbitquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:57 schreef Paxcon het volgende:
Zit ik de hele tijd in GRTD te posten terwijl hier Rezania zit
Jeetje. Nu wordt de kans wel heel klein dat ze je gaat vinden als ze haar naam googled.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jaimy van Moira
Ik schreef gister in het VI topic de hele tijd per ongeluk Moira ipv Mora
Doe skrillex kapsel. die chick van Game of Thrones heeft dat ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe, via fl zeker stalken. Mja mja, of zo'n lok a la dv. Gewoon geknipt. Btje haarlak btje stijltang.
Ik wil iets anderskapper wilde het niet blond verven en ik wil zo graag lichter haar
Andere kapper zoeken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Welke chick?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Doe skrillex kapsel. die chick van Game of Thrones heeft dat ook
Ja fuck, ineens dwars door m'n The End van The Doors heenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
Infinity 2008, a song by Guru Josh Project on Spotify.
Neequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Denk echt dat blond mij beter zou staan
Niks mis met natuurlijk blond.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:58 schreef RockNijntje het volgende:
Blond staat vaak wel nogal goedkoop. #eerlijk
Nog even en ik kom op een aivd watchlistqquote:
Die laatste lijkt wat op dv.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Denk echt dat blond mij beter zou staan
quote:
Van Game of Thrones.quote:
sta je al, rustig maarquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nog even en ik kom op een aivd watchlistq
Vind je ze er echt zo jong uitzien?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nog even en ik kom op een aivd watchlistq
Nee.quote:
En jij ook nog!quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, LRgod
En jij natuurlijk
Wat een fantastisch gezelschap
sowieso < 16quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vind je ze er echt zo jong uitzien?
Vroeger altijd mee spelen op straat.quote:
hele mappen volquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vroeger altijd mee spelen op straat.
Mi gado doe normaal zeg.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:00 schreef Snowbells het volgende:
Denk er aan om het zelf te bleken maar meh
Staan hier nog in de kast.quote:
Sorry!quote:
Haha tering, wat verneukt zeg.quote:
Easy. Gewoon naar een kapperswinkel gaan, die weten hoeveel procent je moet hebben en het kan niet misgaan. Doe het altijd zelfquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:00 schreef Snowbells het volgende:
Denk er aan om het zelf te bleken maar meh
nneeeeeequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gadver wat staat dat lelijk bij haar
Gaat jouw haar niet helemaal dood dan? 😱quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Easy. Gewoon naar een kapperswinkel gaan, die weten hoeveel procent je moet hebben en het kan niet misgaan. Doe het altijd zelf
Valt reuze meequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gaat jouw haar niet helemaal dood dan? 😱
Dit is hetzelfde als vrouwen met kort haar. Zelfs als je het mooi vindt (wat ik me al niet voor kan stellen als je het zo ziet), het zou er altijd beter uitzien met gewoon lang haar.quote:
Handjes boven de dekensquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde zeg
Dit ga ik maar even in mijn bed verwerken
Bij mij ging het wel redelijk doodquote:
Of ze doet gewoon zwart.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
Snow is er geen semi-permanente blond? Ik ga ook gewoon eerst semi-permanent proberen, als dat niks is loop je hooguit een week voor schut.
Een kleurspoeling?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
Snow is er geen semi-permanente blond? Ik ga ook gewoon eerst semi-permanent proberen, als dat niks is loop je hooguit een week voor schut.
Er wordt zelfs nog steeds over me gepraat! Vanavond weer in VBL SCquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mortaxx is aandachtsgeil, zie VI-oranje. Hij kon de lof aan jouw adres niet meer aan.
Zal mijn haar echt van zijn kleur moeten strippen om het blond te laten worden, is bijna zwart de mijnequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
Hmm dat kan ik wel eens proberen nu ik mn haar toch eerst niet meer ga ontkleuren/verven. Welke is dat precies van Guhl?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij mij ging het wel redelijk dood. Er is van guhl een soort shampoo die je haar telkens lichter maakt. Is niet eens duur, 3 euro oid
Omg die kleur zou ik zo graag willen hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zal mijn haar echt van zijn kleur moeten strippen om het blond te laten worden, is bijna zwart de mijne
Ik ben zelf al blond, dat maakt mss wel een verschil qua dood haar. Ik ben maar 6% nodig (je hebt 3, 6, 9 en 12% qua sterkte)quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zal mijn haar echt van zijn kleur moeten strippen om het blond te laten worden, is bijna zwart de mijne
Hou je haar gewoon zo. Zwart is lelyk maar door bleken wordt het echt niet mooierquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wij hebben al uuuuren gecurvedquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi totototo, wanneer gaan we weer eens curven? Ik neuk je allemaal de hoeken.
Zitten geen hoeken in.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi totototo, wanneer gaan we weer eens curven? Ik neuk je allemaal de hoeken.
Guhl 00 oplichtend: kleurverstevigerquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm dat kan ik wel eens proberen nu ik mn haar toch eerst niet meer ga ontkleuren/verven. Welke is dat precies van Guhl?
Truste!quote:
nee vriendje. ben moe.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Curve nog een paar uur. Ik was te laat.
Bijna zwart, lul. Gewoon bruin dus.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hou je haar gewoon zo. Zwart is lelyk maar door bleken wordt het echt niet mooier
Omdat ik het wil ontkennenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En woest dat je werd toen ik zei dat het (bijna) zwart is.
Nee, m'n PC kan het amper aan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij hebt schijnbaar nog nooit in een room gespeeld waar Toto host is.
Zie bij een review op een beautyblog staan:quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Guhl 00 oplichtend: kleurversteviger
quote:Hoe?: Na het wassen van mijn haar heb ik het wat droog gemaakt met een handdoek, en 3 kwart van het flesje erin gedaan en goed erin geknepen. Daarna heb ik mijn hele haar uitgeborsteld.
1 dag later heb ik het spul eruit gewassen.
Het is al morgen, dat typte ik om 00:00:06.quote:
Ah.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is al morgen, dat typte ik om 00:00:06.
Hoe langer je het erin doet hoe sterker het effect oidquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie bij een review op een beautyblog staan:
[..]
Sry.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt Ahmet.
[..]
Je kijkt altijd negatief naar jezelf. [ afbeelding ]
Oh het is dus wel de bedoeling dat je het zo gebruikt.. Hmmquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe langer je het erin doet hoe sterker het effect oid
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:10 schreef Toto69 het volgende:
Top 100 van woensdag 2 juli 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 999 Toto69
002. 400 Fok-it
002. 400 Amarantha
Ama
Gvd Toto.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:10 schreef Toto69 het volgende:
001. 999 Toto69
002. 400 Fok-it
002. 400 Amarantha
Ama
Damn, dat was ook niet veel dan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Bijna mijn oude record verdubbeld
![]()
Hold the Line.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:10 schreef Toto69 het volgende:
001. 999 Toto69
002. 400 Fok-it
002. 400 Amarantha
Ama
Als ik die lijst zo zie, het is weer vakantie zekerquote:
Bij is de enige reden dat gisternacht in GRTD onwijs snel ging en ik tot laat wakker was. Ik reageer alleen in 3 SC's (waarvan Stoners best dood is regelmatig) en af en toe in een random topic één berichtje. Daarmee haal ik normaal niet meer dan 200 gemiddeld op een dagquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik die lijst zo zie, het is weer vakantie zekerMijn record is 1161
Godver, die kin heeft groeihormonen gehad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:12 schreef RockNijntje het volgende:
Hee deze jongen is best wel ok opgedroogd.
[ afbeelding ]
Dat haar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:12 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben de Followillbroertjes allemaal.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Godver, die kin heeft groeihormonen gehad.
Roodverven en hij is de crimson chinquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Godver, die kin heeft groeihormonen gehad.
Die baardquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:12 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is die jongen danquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:12 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Er is zo'n post in S&G die hieraan doet denken. Zo'n man besloot zijn flinke dosis borsthaar en strakke onderbroek te showen met daarin een cornetto die er aan de bovenkant uitsteekt.quote:
Jared Followill, bassist van Kings of Leon.quote:
Hoe heet hij?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:15 schreef RockNijntje het volgende:
Hij was eerst zo (links) oké...
[ afbeelding ]
Aaaaahquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jared Followill, bassist van Kings of Leon.
Die heb ik ook al gezien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jared Followill, bassist van Kings of Leon.
Het was dan ook niet zo moeilijk om redelijk op te drogen sinds deze foto.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:15 schreef RockNijntje het volgende:
Hij was eerst zo (links) oké...
[ afbeelding ]
Godverquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het was dan ook niet zo moeilijk om redelijk op te drogen sinds deze foto.
Die van jou is tenminste van het andere geslacht. Mijn oma krijgt denk ik een hartaanval als ze er achter komt dat ik homo ben.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:17 schreef RockNijntje het volgende:
Omg vandaag diploma-uitreiking en opa en oma komen en Freek ook en opa en oma weten niet dat ik een vriend heb en oh mijn god.
Oke dat wordt misschien ook wel een shock jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van jou is tenminste van het andere geslacht. Mijn oma krijgt denk ik een hartaanval als ze er achter komt dat ik homo ben.
Mijn oma klaagt dat ik nooit een vriendinnetje hebquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van jou is tenminste van het andere geslacht. Mijn oma krijgt denk ik een hartaanval als ze er achter komt dat ik homo ben.
Ja, natuurlijk, wat denk jij dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel een baard(groei)?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke dat wordt misschien ook wel een shock ja.
Mijn oma krijgt een dubbele hartaanval als ze hoort dat hij 23 is.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daten dan maar?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Mijn oma klaagt dat ik nooit een vriendinnetje heb
Hoe oud ben je zelf dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus jij bent het vrouwtje.quote:
Meen je dit nouquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, wat denk jij dan?
[..]Haha, wij falen qua verwachtingen.
Hoeveel het is het leeftijdsverschil?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had al baardgroei toen ik 15 was hoor, dat is toch normaal of niet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Meen je dit nou
Gelukkig heb ik nog twee jaar voor ik die leeftijd heb.
5,5 a.k.a. 6 jaar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoeveel het is het leeftijdsverschil?
Oooh dat valt best mee. Gewoon legaal 'n shit. Je oma mocht willen dat ze zo'n knappe Brabantse God van middelbare leeftijd aan de haak kon slaan.quote:
Ik scheer me vanaf 16. Of nouja, laat het eigenlijk meer gewoon groeien. Glad ziet er niet uit man.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had al baardgroei toen ik 15 was hoor, dat is toch normaal of niet?
Ik ga even huilenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had al baardgroei toen ik 15 was hoor, dat is toch normaal of niet?
Jammer, met je diploma ben je zo'n beetje de enige man hier die waardig is om te daten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik val niet zo op mannen, sorry
Herkenbaar. Hier zelfde. Na 4 weken klein beetje een baardjequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga even huilen
Maar ik heb wel baardgroei maar echt een baard wordt het niet laat maar zeggen
Dat is wel ietsquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jammer, met je diploma ben je zo'n beetje de enige man hier die waardig is om te daten.
Hij is gewoon een verstandige 18-jarige eigenlijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat is wel redelijkkkkkk veel ja maar als het werkt, why not.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, een trouwerij in Friesland. Daar moet je sowieso niet heen willen.
FL? JAquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is gewoon een verstandige 18-jarige eigenlijk.
Ik zit te twijfelen de laatste tijd, misschien laat ik het groeien voortaan. Ziet er wel goed uit imo, ga ik de vakantie sowieso doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik scheer me vanaf 16. Of nouja, laat het eigenlijk meer gewoon groeien. Glad ziet er niet uit man.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga even huilen
Maar ik heb wel baardgroei maar echt een baard wordt het niet laat maar zeggen
lolquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hier zelfde. Na 4 weken klein beetje een baardje
Ah, je hebt een diploma. Moet je niet werken ofzoquote:
Nee Drenthe, dorpjequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, een trouwerij in Friesland. Daar moet je sowieso niet heen willen.
Zware struggles.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat is wel iets
Nu nog mijn master tho
Pics in de DM van jou met baard gaarnequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen de laatste tijd, misschien laat ik het groeien voortaan. Ziet er wel goed uit imo, ga ik de vakantie sowieso doen.
[..]
[..]
lol
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is gewoon een verstandige 18-jarige eigenlijk.
Het doet mij voornamelijk aan Bulykin denkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Er is zo'n post in S&G die hieraan doet denken. Zo'n man besloot zijn flinke dosis borsthaar en strakke onderbroek te showen met daarin een cornetto die er aan de bovenkant uitsteekt.
Die foto krijg ik nooit meer van mijn netvlies.
Je studeerde al in Delft?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ofcourse, op naar 7 jaar in Delft
Laat etsu dit niet lezenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pics in de DM van jou met baard gaarne
Zodra het bij mij wat langer wordt ziet het er niet uit maar fuck it. Zijkanten op paar milimeter en snor/sik op 0.5/1.0 cm kan wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen de laatste tijd, misschien laat ik het groeien voortaan. Ziet er wel goed uit imo, ga ik de vakantie sowieso doen.
Heb ik niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pics in de DM van jou met baard gaarne
Lees nog eens.quote:
arme roquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]hehe. Ik merk ook weinig van het leeftijdsverschil.
Ja, dat heb ik ook in gedachten. Niet echt een baard, maar gewoon een stoppelbaard. Moet kunnen denk ik zo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zodra het bij mij wat langer wordt ziet het er niet uit maar fuck it. Zijkanten op paar milimeter en snor/sik op 0.5/1.0 cm kan wel.
Ah, wist wel dat je hbo deed, maar niet dat het in Delft was. Welke studie dan?quote:
Nee valt best meequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf vast ontzettend volwassen
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De sherlockmachine zal hem hier spoedig heenlokken
Jippie, wat een enorm feest zeg.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zoals bijna iedere puber dat natuurlijk van zichzelf vindt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf vast ontzettend volwassen
Ook een mogelijkheid jaquote:
Technische natuurkundequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, wist wel dat je hbo deed, maar niet dat het in Delft was. Welke studie dan?
Ah, daarom heb je geen vriendin.quote:
Nice nice. En nu een master aan de TU? Of kan dat ook aan de hogeschool?quote:
fixedquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals bijna iedereen dat natuurlijk van zichzelf vindt.
Tja, niks aan te doen. Hij zal zo wel binnenvallen want toen ik hier vanavond m'n eerste post maakte had hij binnen een minuut in GRTD een reactie geplaatst dat ik was overgelopen naar de ONZ SCquote:
Hehe rtquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, daarom heb je geen vriendin.
Een therapeutische functie ja?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
Heb twee keer iemand van mijn eigen leeftijd geprobeerd te daten maar dat resulteerde in een 'relatie' van vijf dagen en een fwb (waarbij ik ook een therapeutische functie had). Nou ja, dan maar gewoon toegeven aan het feit dat ik op ouder val.
In KLB SC duurde het 5 minutenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga master doen in micro electronics aan de TUquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nice nice. En nu een master aan de TU? Of kan dat ook aan de hogeschool?
Hij slaapt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja, niks aan te doen. Hij zal zo wel binnenvallen want toen ik hier vanavond m'n eerste post maakte had hij binnen een minuut in GRTD een reactie geplaatst dat ik was overgelopen naar de ONZ SC
Wat een jankbal en dramaqueen, serieus. Wanneer groeit die gozer nou eens op?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja, niks aan te doen. Hij zal zo wel binnenvallen want toen ik hier vanavond m'n eerste post maakte had hij binnen een minuut in GRTD een reactie geplaatst dat ik was overgelopen naar de ONZ SC
Ehhh, klinkt... heel interessant. Succes ermee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ga master doen in micro electronics aan de TU
Het feit dat er maar 5 meiden in mijn jaar van de opleiding zaten, en 4 dom/lelijk waren, hielp nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, daarom heb je geen vriendin.
Gaat dit over krullie? En nee ik bedoel niet krullenbolletjequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een jankbal en dramaqueen, serieus. Wanneer groeit die gozer nou eens op?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:
[..]
Ja. Tevens: http://www.reddit.com/r/a(...)_realistic_ac4_tips/quote:
Hij checkt echt alles, zie ook:quote:
Hij zal zo wel binnenvallen want toen ik hier vanavond m'n eerste post maakte had hij binnen een minuut in GRTD een reactie geplaatst dat ik was overgelopen naar de ONZ SC
Kutventquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Tevens: http://www.reddit.com/r/a(...)_realistic_ac4_tips/
Lekker nano chips maken enzoquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ehhh, klinkt... heel interessant. Succes ermee.
OK.quote:Dagoduck is een gemiddelde user a.k.a. onopvallende user die vaak leuk meepost.
Lees nou maar.quote:
Ja, lekker micro-organismen genetisch modificeren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Lekker nano chips maken enzo
Wat studeer jij in Delft precies dan? LST?
Niet alleen een killer in de 16 zo te zien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het doet mij voornamelijk aan Bulykin denken
[ afbeelding ]
rawr
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]hehe. Ik merk ook weinig van het leeftijdsverschil.
Oh. Had ik niet verwacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |