SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
Meow?!
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Toto zit nog in zijn 'ik ben hetero!' fase
Half één.quote:
Meer battie dan toto worden ze niet hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Toto zit nog in zijn 'ik ben hetero!' fase
Wanneer maak je vrouwen die wel te begrijpen zijn? Of valt dat buiten jou interesse gebied?quote:
Ze zullen hem heus niet vermoorden johquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
Hem overdag meenemen naar opa en oma, misschien moet ik dat doen. Gebeuren er tenminste geen rare dingen op school![]()
.
Ik ben al hierheen gelokt door Mortaxx.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De sherlockmachine zal hem hier spoedig heenlokken
Ik wist het.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga even huilen
Maar ik heb wel baardgroei maar echt een baard wordt het niet laat maar zeggen
Het interesseert me geen hol als ik eerlijk mag zijn.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tja, niks aan te doen. Hij zal zo wel binnenvallen want toen ik hier vanavond m'n eerste post maakte had hij binnen een minuut in GRTD een reactie geplaatst dat ik was overgelopen naar de ONZ SC
Dat was echt toeval.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een jankbal en dramaqueen, serieus. Wanneer groeit die gozer nou eens op?
Hoiquote:
Hoi.quote:
Dat vroeg Ollie ook al eens.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wanneer maak je vrouwen die wel te begrijpen zijn? Of valt dat buiten jou interesse gebied?
Is hij nou gay of nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meer battie dan toto worden ze niet hoor
Waarom zeg je het niet even van tevoren dan? Denk dat zij het ook wel prettig vinden om niet voor zo'n verrassing te staan, plus dat je geen ongemakkelijke situatie krijgt vanwege de onverwachte aanwezigheid van FL.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
Hem overdag meenemen naar opa en oma, misschien moet ik dat doen. Gebeuren er tenminste geen rare dingen op school![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nee, daar ben ik ook niet bang voor, maar ik vind het zielig voor oma. Weet niet of ze dit wel kan handlenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze zullen hem heus niet vermoorden joh
Pardonquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meer battie dan toto worden ze niet hoor
Verdorie, je zou de mensheid wel een stuk beter maken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat vroeg Ollie ook al eens.Maar nooit, heb geen interesse in vrouwen.
Wauw. Weer 5 minuten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben al hierheen gelokt door Mortaxx.
[..]
Ik wist het.En maar blijven ontkennen he.
[..]
Het interesseert me geen hol als ik eerlijk mag zijn.
[..]
[..]ONZ SC zit ook in m'n MyAt.
[..]
Dat was echt toeval.
[..]Praat liever over jezelf.
[..]
Hoi
[..]
Hoi.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:31 schreef Rezania het volgende:
Hé, kijk eens wie is gearriveerd.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meow?!
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:31 schreef Rezania het volgende:
Hé, kijk eens wie is gearriveerd.
[ afbeelding ]Dat denk ik ook als jij naar GRTD komt of in m'n topics reageert of leugens verspreidt, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat bedoel ik, dat ik dat misschien moet gaan doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom zeg je het niet even van tevoren dan? Denk dat zij het ook wel prettig vinden om niet voor zo'n verrassing te staan, plus dat je geen ongemakkelijke situatie krijgt vanwege de onverwachte aanwezigheid van FL.
Ik ga er gewoon voor zorgen dat twee mannen succesvol een kind kunnen krijgen zonder dat ze een vrouw nodig hebben. Male masterrace ftw.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Verdorie, je zou de mensheid wel een stuk beter maken.
Is het bonje tussen jullie?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat denk ik ook als jij naar GRTD komt of in m'n topics reageert of leugens verspreidt, ja.
man man manquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat vroeg Ollie ook al eens.Maar nooit, heb geen interesse in vrouwen.
Maar, dan krijgen mannen baarmoeders en zijn het praktisch weer vrouwenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon voor zorgen dat twee mannen succesvol een kind kunnen krijgen zonder dat ze een vrouw nodig hebben. Male masterrace ftw.
Doei..quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wat voor een.
Lief dat je me uitnodigt, maar ben weer weg.![]()
Leugen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij kan er niet tegen dat ik nee zei.
Altijd dat gezeik tussen homo'squote:Op donderdag 3 juli 2014 00:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wat voor een.
Lief dat je me uitnodigt, maar ben weer weg.![]()
Nee tegen wat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij kan er niet tegen dat ik nee zei.
Nee joh. DNA nemen van twee spermacellen, bij elkaar plakken in een kunstmatige eicel en dan in een baarmoedermachine.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Maar, dan krijgen mannen baarmoeders en zijn het praktisch weer vrouwen?
Rare vraag, sowieso doen!quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:34 schreef Snowbells het volgende:
Twijfel of ik een ep van Orange is the New Black ga kijken. Dan ga je alleen maar doorrrrr![]()
ge hebbe toch vakantie of waquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, dan slaap ik niet voor 4
Na na na na like my iPod is stuck on replayquote:
morgen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer awesomenauts doen
Maar het is OITNBquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, dan slaap ik niet voor 4
Sinds vandaag volg ik deze serie ook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:34 schreef Snowbells het volgende:
Twijfel of ik een ep van Orange is the New Black ga kijken. Dan ga je alleen maar doorrrrr![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
Never Say Never - Radio Edit, a song by Armin van Buuren and Jacqueline Govaert on Spotify.
Armin.
Bazenseriequote:Op donderdag 3 juli 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds vandaag volg ik deze serie ook.
Dat je het even weet.
Well it's a date thenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
En wat vind je er van?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds vandaag volg ik deze serie ook.
Dat je het even weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |