SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En serie loopt nog maar 3 afleveringen.Your beauty never ever scared me.
Inderdaad zeg wat een triest gedragquote:Op donderdag 10 oktober 2013 02:40 schreef tralalala het volgende:
Charlotte en Holly in deze aflevering
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Ja en Marnie moet er bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En serie loopt nog maar 3 afleveringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 04:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]Alsnog stopt Geordie Shore over 3 afleveringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig nut om de OP in orde te maken. Oh uhm ik bedoel zelfs over 2 afleveringen!
Your beauty never ever scared me.
James en Scott zijn de enige reden dat ik het nog kijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet zeggen dat ik James de laatste 2 seizoen wel leuk vind
Ik heb nog nergens gelezen dat het definitief stoptquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsnog stopt Geordie Shore over 3 afleveringenWeinig nut om de OP in orde te maken. Oh uhm ik bedoel zelfs over 2 afleveringen!
Ik hoor mensen telkens zeggen dat seizoen 7 het laatste seizoen is?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens gelezen dat het definitief stopt
Betrouwbare bron!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoor mensen telkens zeggen dat seizoen 7 het laatste seizoen is?
Zo niet-boeiend die gast. Met die slecht geacteerde stukjes waarin hij de huisvader uit komt hangenquote:
Nee. Zuipen is ook een belangrijk doel. Al is het ook regelmatig een middel om dat andere doel te bereiken. Net als bij al dit soort programma\s..Jersey Shore etcquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het voor het eerst volledig afgekeken net. Klopt het werkelijk dat het enige doel wat ze hebben in dat huis, neuken is?
En banter hebbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het voor het eerst volledig afgekeken net. Klopt het werkelijk dat het enige doel wat ze hebben in dat huis, neuken is?
Van de mannen wel, van de vrouwen vooral zeiken op de mannen die neuken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:22 schreef SEMTEX het volgende:
Mja, je ziet die vrouwen eigenlijk nooit 'pullen'.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Van de mannen wel, van de vrouwen vooral zeiken op de mannen die neuken.
Dit was het laatste seizoen tochquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:46 schreef dhrluker het volgende:
Aflevering 6 was ook niet sterk
Season 7 was waardeloos , hoop dat er een 8ste seizoen komt en dat ze nu even wachten ermee.
Plus de crew back togehter of in ieder geval goede toevoegingen doen!
Ik weet het niet , op moment dat Gaz en Scotty T weggingen zeiden ze nog ; Next time the squad is back.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit was het laatste seizoen toch
ja ik juichte van binnenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:26 schreef dhrluker het volgende:
[..]
Ik weet het niet , op moment dat Gaz en Scotty T weggingen zeiden ze nog ; Next time the squad is back.
Same , ik hoop zo erg dat er dus nog een seizoen komt!quote:
nee Charlotte en Hollyquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:18 schreef tralalala het volgende:
Holly en Gaz toen ze die brief zagen liggen...
Net of Charlotte dood was.
Ik hoop zelf op een deels nieuwe cast:
-Gaz
-Scott
-James(laatste paar afleveringen wel weer oké met z'n droge opmerkingen)
-Marnie
En de rest maar optyfen
Holly is echt een hypocriete kut zeikt alleen maar op alles en iedereen.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:00 schreef tralalala het volgende:
KLB / Warschau-shore
![]()
Straks even kijken
serieusquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:00 schreef tralalala het volgende:
KLB / Warschau-shore
![]()
Straks even kijken
Linkje in dat topic, gewoon van mtv.nl inclusief NL ondertiteling.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
serieus
Gewoon te downloaden op de bekende sites?
Gearresteerd. Iemand geslagen met een glas.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:33 schreef Attitude het volgende:
gisteren was er aflevering op tv. seizoen 7 afl 3. sophie was uit huis gegaan. ( de reden werd niet verteld maar mtv had al laten weten dat dit was wegens racisme.) maar Vicky is blijkbaar ook weggegaan....
Alleen weet ik de reden niet meer. Iemand die wel weet?
Wauw.,... wist ik niet. Ze was zo in 1 keer weg. Bedankt voor de info.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Gearresteerd. Iemand geslagen met een glas.
http://www.dailymail.co.u(...)-assault-affray.html
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb alle afleveringen van Geordie Shore gezien
[ afbeelding ]
Ik voel me slecht.
Maak even een omschrijving van de nieuwe mensen danquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:59 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ken alle 'ins en outs'. Wtf is mis met mij.
Die ken ik nog niet. Weet alleen dat Holly Aaron heeft gedaan in seizoen 2.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maak even een omschrijving van de nieuwe mensen dan
Ik let in ONZ niet op, is dat tattooboy of juist niet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet. Weet alleen dat Holly Aaron heeft gedaan in seizoen 2.
Tattooboyquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik let in ONZ niet op, is dat tattooboy of juist niet?
Of gewoon 23 Juli downloadenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:35 schreef ashwin777 het volgende:
Geordie shore is terug. Seizoen 8 wordt uitgezonden vanaf 27 juli om 21.40 wekelijks en als het goed is in Vlaanderen ook op 27 juli om 22.30 wekelijks op MTV.
Op die 2e foto wel een beetje creapy blik alsof ze iemand compleet aan gort gaat steken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:08 schreef Tim86 het volgende:
En Vicky is juist heel veel afgevallen in 1 jaar tijd (foto's van juli 2013 en juli 2014)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet ze zonder die blik ook welquote:Op woensdag 9 juli 2014 06:42 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Op die 2e foto wel een beetje creapy blik alsof ze iemand compleet aan gort gaat steken.
Vicky is een piepklein beetje een basketcase inderdaad.quote:
Was voor Ex on the Beachquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:08 schreef Tim86 het volgende:
En Vicky is juist heel veel afgevallen in 1 jaar tijd (foto's van juli 2013 en juli 2014)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zag er altijd goed uit, maar tering wat een zwijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:29 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
nog groter?
rugklachten incoming
Ja ik keek er ook raar tegen aan maar ik gok geen make-up + plastische chirurgiequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
WTF! Hebben ze iemand anders gecast ofzo
[ afbeelding ]
Ze zegt zelf dat ze een nieuwe 'partypack' heeft en schud dan met haar tietenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:14 schreef KitKatChunky het volgende:
Ze is idd flink afgevallen, maar dr tieten zien er niet nog groter uit.
nieuwe implantaten omdat ze anders gaan lekken?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat ze een nieuwe 'partypack' heeft en schud dan met haar tieten
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Ok ik ga een nieuwe OP in elkaar knutselen
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Holly ziet er redelijk normaal uit zo te zien
Oink oink.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:29 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vicky en James zijn er beide alleen nog maar voor het geld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:31 schreef Amarantha het volgende:
Nog een paar dagenWoensdag als ik wakker word meteen de 1ste aflevering downloaden! Tevens ben ik wel verbaasd dat Vicky er weer is.. Die had ik echt niet terug verwacht
Charlottequote:
Dat was Holly toch..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Charlotteook al komt ze uit Sunderland en is het niet echt een geordie, ik vind haar
Charlotte uit Sunderland, Holly uit http://en.m.wikipedia.org/wiki/Thornaby-on-Teesquote:
Nope Charlotte ook, ik wist het ook niet.quote:
mackemquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope Charlotte ook, ik wist het ook niet.
Gisteren met een meisje uit Newcastle zitten appen over de serie (ontmoet op vakantie), en die zei dat ze geen echte Geordie was maar een...... ??? Iets met ack nog wattes
En ze had bij Scott op school gezeten en dat vond ze maar een eikel
Gaz . Charlotte Vicky James Marnie en Jay komen ook ergens anders vandaan of zijn dat voorsteden van Newcastle?quote:
durham sowieso. Studentenstadje. Ben ik geweest, erg mooi daar overigensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaz . Charlotte Vicky James Marnie en Jay komen ook ergens anders vandaan of zijn dat voorsteden van Newcastle?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2014 12:28:14 ]
Die is er niet uit hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:06 schreef Revanches het volgende:
Charlotte eruitHeb altijd erg om haar gelachen, GS zonder haar is echt niks..
Nee, ik reageerde op sommige mensen die haar eruit willen hebben.quote:
Oh oke, sorry. Verkeerd begrepen.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:27 schreef Revanches het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op sommige mensen die haar eruit willen hebben.
Twee dingen, eigenlijk drie waar het programma op draait. Sex, zuipen en ruzie en het blijkt elke keer weer een succes te zijn, het is erg leuk om het af en toe te kijken!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 02:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Zuipen is ook een belangrijk doel. Al is het ook regelmatig een middel om dat andere doel te bereiken. Net als bij al dit soort programma\s..Jersey Shore etc
6 stukjes van 6 minuten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:04 schreef Amarantha het volgende:
http://www.mtv.co.uk/geor(...)e-season-8-episode-1 Hij staat op de Engelse MTV online! Ik kan het gewoon zien dus iedereen denk ik
Hmm op de site stond dat dit de hele aflevering is.. Maar dat is idd wel erg kortquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
6 stukjes van 6 minuten?Waar slaat dat op.
Is het ook, maar allemaal losse stukjes. Ik ga hem sowieso niet kijken via stream, dat trekt m'n PC nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm op de site stond dat dit de hele aflevering is.. Maar dat is idd wel erg kort
Ik ga wel kijken nu maar wel lame dat ze het niet gewoon als één aflevering online zettenquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is het ook, maar allemaal losse stukjes. Ik ga hem sowieso niet kijken via stream, dat trekt m'n PC niet
Klopt ja. Zeker na die laatste actie van Vicky, gewoon iemand keihard met een hak geramdquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Belachelijk dat Sophie eruit is omdat ze 1 keer i hate niggers heeft geroepen.
Ter vergelijking Charlotte Scott Vicky Gaz James hebben allemaal gevochten of dingen gesloopt mogen elke keer terug komen. Sophie roept 1 keer i hate niggers en mag nooit meer terugkomen.
Haha die Joel erbij in gooien lijkt me dan een betere zet eigenlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt ja. Zeker na die laatste actie van Vicky, gewoon iemand keihard met een hak geramd. Maar misschien moest Sophie er wel uit omdat haar relatie te stabiel (*ahum) is voor dit programma. Ze draait al zes van de zeven seizoenen mee met vriend, dat is saai of zo.
Comb Over aan de voorkant?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
Over Joel gesproken. Zijn kapsel, ik ben er na zes seizoenen nog steeds niet aan uit. Kan iemand mij zijn kapsel uitleggen?
En ditquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit nu te kijken hoop dat Scott een keer hulkmode gaat op Gaz.
Eigenlijk had hij Charlotte moeten pakken toen ze verkleed als ijsbeer dronken rondliepen in Praag.quote:
En hij had zijn wenkbrauwen met rust moeten latenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Aaron, leuke vent om te zien.. tot hij gaat pratenWat een kut stem zeg
Ja ik moet zeggen het viel me mee en ik vind zijn piercings awesomequote:
Ik vind het wel een fijn contrast zo tussen die 'echte' geordies.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik moet zeggen het viel me mee en ik vind zijn piercings awesome
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are going to spice things up moeten de scenario schrijvers gedacht hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Als Vicky haar kijk mij eens upperclass act verliest kan het.quote:
Nou inderdaad. Wat een afknapper.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Aaron, leuke vent om te zien.. tot hij gaat pratenWat een kut stem zeg
Hij klinkt als die tweelingapen van The Valleys, net zo'n piepstem.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:39 schreef Tim86 het volgende:
Irritante stem heeft die Aaron. Wel een vermakelijk begin weer
Die komen later in het seizoen terug. Kan te maken hebben met dat ze nog niet beschikbaar waren op het moment van filmen ofzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Heh, Gary en Marnie. Het is nu al te voorspellen dat Charlotte dat niet tof gaat vinden (ook al schijnt ze zo'n beetje verloofd te zijn). W'rom zijn zij en Vicky er nog niet bij?
Neequote:Op woensdag 30 juli 2014 12:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Iemand al linkje gevonden voor episode 2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al vraag ik me af of MTV niet een beetje spoilered aangezien Marnie en Gaz in de eerste aflevering voor 't eerst samen in bed belandden... Vandaar in de edit even in de spoiler
Fuck the EBU
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:48 schreef Yesse het volgende:
Dit is zo mijn guilty pleasure.
Hier overigens een mooi overzicht van who's had who.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al vraag ik me af of MTV niet een beetje spoilered aangezien Marnie en Gaz in de eerste aflevering voor 't eerst samen in bed belandden... Vandaar in de edit even in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Echt kut, wil um nu kijkenquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Vicky vindt het volgens mij ook gewoon leuk om mannen op te geilen maar er uiteindelijk niets mee te doen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Vicky zou wel pass the ice cube hebben gespeeld ofzo.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:48 schreef Yesse het volgende:
Dit is zo mijn guilty pleasure.
Hier overigens een mooi overzicht van who's had who.Wauw, als James zijn ongeluk niet had gehad zou hij gewoon nooit iemand uit het huis 'aangeraakt' hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al vraag ik me af of MTV niet een beetje spoilered aangezien Marnie en Gaz in de eerste aflevering voor 't eerst samen in bed belandden... Vandaar in de edit even in de spoiler.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Iemand al linkje gevonden voor episode 2?
Top, eerst maar ff eten en daarna aanslingeren die zooiquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:03 schreef rene90 het volgende:
Is te vinden bij de bekende websites inmiddels
Arr! Me be enjoyin' this.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:03 schreef rene90 het volgende:
Is te vinden bij de bekende websites inmiddels
Gary is weer net als met Charlotte maar vanaf één kant "monogaam" namelijk: hij mag alles en zij niks... En dan ook die redenering dat Aaron niet zou mogen zoenen met Marnie want 'it's lad code'... gast dan had jij ook niks met Marnie mogen doen gezien de verliefdheid van Scotty..quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Gary is een monogaam mannetje geworden met MarnieWTF
Neuh dat zielige jochie is hij altijd al geweest. Kijk maar naar z'n reactie op het kusje van Vicky. Van binnen helemaal "OMG I KISSED VICKKKEEEEEEY" en dan doen alsof Vicky niet anders kon dan zich enorm aangetrokken voelen tot Scott.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:49 schreef RockNijntje het volgende:
Scotty verliefd, ik moet daar nog steeds zo hard om lachen. Je zag hem echt van zo'n "I bang all worldies" 'stoere' jongen naar een huppelend en af en toe huilend jochie gaan.
Zou dit er ook niet mee te maken hebben?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
James is overduidelijk de homo als je naar dat schema kijkt.
Of gewoon monogaam? Ehh.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
James is gewoon erg trouw aan zijn vriendinquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nee, met Charlotte knalde hij andere chicks. Heeft nu nog niet gedaan...quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gary is weer net als met Charlotte maar vanaf één kant "monogaam" namelijk: hij mag alles en zij niks... En dan ook die redenering dat Aaron niet zou mogen zoenen met Marnie want 'it's lad code'... gast dan had jij ook niks met Marnie mogen doen gezien de verliefdheid van Scotty..![]()
Overigens nog niet heel boeiend
Dat komt snel genoeg hoor, ze zijn pas 3 dagen verder. Daarnaast heeft hij al 100 keer geroepen dat hij andere wijven wil neuken, dat hij het nog niet gedaan heeft is omdat hij teveel bezig is geweest met het boos zijn op Marniequote:Op donderdag 31 juli 2014 13:22 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee, met Charlotte knalde hij andere chicks. Heeft nu nog niet gedaan...
Ik moet het nog zien, voor het eerst dat ik Gaz zo heb gezien...quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat komt snel genoeg hoor, ze zijn pas 3 dagen verder. Daarnaast heeft hij al 100 keer geroepen dat hij andere wijven wil neuken, dat hij het nog niet gedaan heeft is omdat hij teveel bezig is geweest met het boos zijn op Marnie
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien, voor het eerst dat ik Gaz zo heb gezien...
SPOILER: Reken er maar niet op:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem dit seizoen tot nu toe wel tof ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
"Be careful, that's glass"
James![]()
. Iedereen haat altijd maar op hem, maar ik vind hem echt geweldig
.
Mooie kerel is dat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
James![]()
.
En dan kust ie z'n spierballen weer eens.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:18 schreef Tim86 het volgende:
James is wel droog ja, alleen jammer dat hij een vriendin heeft. Die James uit de eerste paar seizoenen die maar niemand kon pullen was helemaal geniaal
Nu heeft hij alleen nog al die ingestudeerde oneliners voor de camera eigenlijk
Dit dus.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gary is weer net als met Charlotte maar vanaf één kant "monogaam" namelijk: hij mag alles en zij niks... En dan ook die redenering dat Aaron niet zou mogen zoenen met Marnie want 'it's lad code'... gast dan had jij ook niks met Marnie mogen doen gezien de verliefdheid van Scotty..![]()
Overigens nog niet heel boeiend
Hij reageert op die account ? Eens even vragen hoe hij in godsnaam over bro code kan beginnen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:27 schreef Yesse het volgende:
[..]SPOILER: Reken er maar niet op:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, hij gebruikt het redelijk reclame-technischquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij reageert op die account ? Eens even vragen hoe hij in godsnaam over bro code kan beginnen.
Maar Scott wou Marnie toch niet meer? (einde vorige seizoen)quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gary is echt een kneus totaal vergeten dat Marnie eerst van Scott was. En nu zo boos wordenIedereen is het vergeten...
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Aron zit in de verkeerde versie hij klinkt meer als iemand voor the valleys.
Wat een debiel is Gaz trouwensScott zijn best mate noemen en dan zo doen met Marnie.
En dan bij Aron beginnen over ladcode![]()
Dit en dit Idd...quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gary is echt een kneus totaal vergeten dat Marnie eerst van Scott was. En nu zo boos wordenIedereen is het vergeten...
Wauw.quote:
Ik ben echt in shock over het feit dat ze (net een maandje) 22 isquote:
Hij is de enige die een beetje slim mee omgaat, die is al binnen. Kleding winkels en een aantal clubs...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geen idee, hij gebruikt het redelijk reclame-technisch
quote:
Dit zou geniaal zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:10 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik las overigens ergens dat Gaz ook nog Vicky het bed in weet te lullen, wat weer drama oplevert met Charlotte, ook al is ze ondertussen verloofd.
Zal wel weer uurtje of 5 wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh, I'm just a social drinker. Every time someone says, 'I'll have a drink', I say, 'So shall I'!"
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:28 schreef BobLee het volgende:
De aflevering gevonden helaas niet al te beste kwaliteit even wachten nogStaat ook op de website van Mtv Australia, perfect te zien met Hola unlocker. Is wel in delen, maar er ontbreekt vrijwel niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:55 schreef Mikezor het volgende:
Iemand n link van de eerste aflevering met nederlandse of engelse ondertiteling?
Dank.
Wat ik allemaal zie tot nu is kut kwaliteit en missen de eerste 7 minuten.quote:
Geen last vanquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wat ik allemaal zie tot nu is kut kwaliteit en missen de eerste 7 minuten.
Je hebt dmquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kan iemand mij linkje voor fatsoenlijke versie dmen?
Ik vind alleen episodes van 38 minuten
dank uquote:
Ik vind m ook leuk! Laatst een afl gezien die ik nog niet gezien had, waarin de mannen de meiden voor dik uitscholden. Nadat ze het weer goedgemaakt hadden gaan de mannen stappen, James neemt afscheid van de meiden. "You're looking lovely tonight, very thin, ladies". Haha.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
James![]()
.
http://www.mtv.nl/shows/1138-geordie-shore-s8quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:51 schreef hafcfan het volgende:
Weet iemand waar je dit terug kan kijken met NL ondertiteling?
Zal wel weer ergens laat in de middag zijn, rond half 5.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:20 schreef parouscha het volgende:
Weet iemand waar je episode 4 al kan kijken/streamen :-D
Klopt dit?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:20 schreef parouscha het volgende:
Weet iemand waar je episode 4 al kan kijken/streamen :-D
Thanx. Ik zag laatst een keer zo'n aflevering hiervan en nu ben ik er redelijk verslaafd aan geworden. Kijkt zo makkelijk weg ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
http://www.mtv.nl/shows/1138-geordie-shore-s8
Loopt wel 1 aflevering achter op MTV Murica.
[..]
Zal wel weer ergens laat in de middag zijn, rond half 5.
Neuh in Australië staat al een recap online (niet beschikbaar in NL) van deze aflevering dus die komt gewoon vandaag onlinequote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt dit?
8x04-Geordie Shore airing in 6 days
Ik zie alleen de laatste aflevering niet die van bijvoorbeeld season 4.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
http://www.mtv.nl/shows/1138-geordie-shore-s8
Loopt wel 1 aflevering achter op MTV Murica.
[..]
Zal wel weer ergens laat in de middag zijn, rond half 5.
TvTeam is langzaam vandaag.quote:
Ook nog nergens goede versie gevondenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:22 schreef Sjappel het volgende:
Ik heb het gevonden, maar in zeer beroerde kwaliteit. Wacht nog even af
Pleur maar in mn dm, ben wachten zat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:55 schreef Sjappel het volgende:
Heb mijn geduld niet kunnen bewaren, pm voor een stream van matige kwaliteit.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik wacht wel gewoon, ik ga geen bagger kwaliteit kijken
Kan hem geen eens afspelen, dus word wachten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik wacht wel gewoon, ik ga geen bagger kwaliteit kijken
En ook nog niet (veel) aan haarzelf gesleuteld.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik blijf het trouwens zeggen: die Marnie is wel een lekker wijf zeg...
Als gary zijnde wist ik het wel.
Klopt, maar een beetje verandering zou ik niet erg vinden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:21 schreef Harmankardon het volgende:
Eigenlijk is ieder week/aflevering hetzelfde maar ik vind het mint.
Zo dit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Scott hangt er maar een beetje bij..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij blijf zo'n beetje op 89% hangenquote:
Nergens over, de hele show gaat nergens overquote:Op donderdag 21 augustus 2014 07:37 schreef Yesse het volgende:
JezusWtf ging dat Aaron bashing over? Waar kwam dat opeens vandaan?
Nee precies maar dat moet toch gewoon gescript zijn. Waarom zou je anders zulke bullshit uitkramen in het zelfde huis waar die persoon zich bevindt (en dat terwijl je hem wel leuk vindt)??quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij blijf zo'n beetje op 89% hangen
[..]
Nergens over, de hele show gaat nergens over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |