Nee, pics en vids graag.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Klacht lijkt me verdomme wel duidelijk njet?
Wat een gek, elke moeder zou condooms moeten verbiedenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:20 schreef G.R.S. het volgende:
Zijn moeder helpt hem gewoon met condooms inpakken
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ze zijn meteen volle bak wodka aan het zuipen.
Alleen die taal staat me niet aan. Geen touw aan vast te knopen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:21 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Wat een gek, elke moeder zou condooms moeten verbieden
Ah ja, dat kut accent bij Geordie was eerst ook lastig vond ik. Even wennen en je spreekt straks de taal gewoon.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ze zijn meteen volle bak wodka aan het zuipen.
Alleen die taal staat me niet aan. Geen touw aan vast te knopen.
Ze zitten waarschijnlijk dus gewoon in Gdansk, maar omdat niemand daar ooit van gehoord heeft vullen ze het maar in als Warschau, want daar hebben mensen misschien nog wel eens van gehoord.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:14 schreef spiegelspel het volgende:
Sinds wanneer ligt Warschau aan zee.
Dit, Polen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:31 schreef deadprez het volgende:
Lijkt me een stuk cooler dan die andere aidsprogramma's eigenlijk.
Spreekt uit: koerva. Betekent letterlijk hoer, maar ze gebruiken het vaak in iedere zin als een soort krachtterm.quote:
Kurwaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:52 schreef blek het volgende:
[..]
Spreekt uit: koerva. Betekent letterlijk hoer, maar ze gebruiken het vaak in iedere zin als een soort krachtterm.
Elders op KLB pakt nu een TS zijn koffer om te emigreren naar Polen...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:20 schreef G.R.S. het volgende:
Zijn moeder helpt hem gewoon met condooms inpakken
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elders op KLB pakt nu een TS zijn koffer om te emigreren naar Polen...
KLB / Moeder vindt condooms en wordt boos #2
Soort Poolse versie van The Valley's.. dat is ook maximaal pauper.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:00 schreef HondaVtec het volgende:
eergisteren voor het eerst gezien, hoorde ik opeens een van die poolse wijven zeggen
"ze zeggen dat wij andere shore na doen "wahahhh na 10 min kijken was al genoeg ....
dit is wel erg next level to drinken, seks, roken , feest , ruzie, je verstaat geen ene shit
enige wat ze zeggen is kurwa
Jersey shore had tenminste nog klein beetje fatsoen maar deze dahmm....
True that !quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Soort Poolse versie van The Valley's.. dat is ook maximaal pauper.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:14 schreef spiegelspel het volgende:
Sinds wanneer ligt Warschau aan zee.
Ik heb dit gekeken vanochtend, want ziekquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen die programma's als dit kijken.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb dit gekeken vanochtend, want ziekVond het leuker dan wat ik van Geordie shore gezien had.
Fokkin Mintquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ah ja, dat kut accent bij Geordie was eerst ook lastig vond ik. Even wennen en je spreekt straks de taal gewoon.
Of in ieder geval de scheldwoorden en andere onzinpraat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |