Nee, toen ze langskwam deed ze echt overdreven aardig, ging ze skeere vragen stellen van hoe hebben jullie elkaar ontmoet enzoquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:01 schreef snakelady het volgende:
Wat een verschrikkelik domme moeder heb jij.
Ze zou juist blij moeten zijn dat je het veilig wil doen.
Ik zal dat soort ouders echt nooit begrijpen, je kan je kinderen nooit tegen houden om seks te hebben, hooguit uitleggen dat het verstandig is te wachten en om het veilig te doen.
Boos worden zal echt geen een tiener tegenhouden om seks te hebben.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:47 schreef AMangold het volgende:
[..]
Niet weten dat de pil nog niet half zo groot is als een aspirine![]()
Oke, maar best naïef van je moeder dat ze het zo denkt te voorkomen.. Beter je kind een doosje condooms geven en er zeker van zijn dat als ze het willen doen ze het veilig doen.. Dan het je kind verbieden en 9 maanden later met je kleinkind in je handen zitten en ondertussen je zoon helpen van zijn soa's af te helpen komen
Dat dacht ik eerst ook, maar dat bleek toch wat gecompliceerder te liggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is ook zeer zielig voor die vriend.
Haar kut had tanden?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar dat bleek toch wat gecompliceerder te liggen.
Is weer veilig thuisquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ga je zeggen?
En waar heb je je vriendin gelaten?
Kun je niet iets shockerends zeggen? dan gaat de acceptatie dat jij nu echt volwassen wordt wat sneller.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is weer veilig thuis![]()
Ik zeg gewoon van jaa er gaat niks gebeuren enzo, is alleen voor de zekerheid dta het iig veilig gebeurd, je wilt nu toch nog geen klein kind etc.
Of dubbele lachgasballonnenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:55 schreef hoink581 het volgende:
Je kan beter zeggen dat je graag super waterballonnen wilde maken en dat condooms bekend staan om hun rekbaarheid. Je kunt daar echt HUGE-ASS waterballonnen van maken.
Ik ga toch niet zeggen dat ik dr gisternacht heb bezwangerdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je niet iets shockerends zeggen? dan gaat de acceptatie dat jij nu echt volwassen wordt wat sneller.
En dan later zeggen dat het niet waar was.
Alleen gepenetreerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zeggen dat ik dr gisternacht heb bezwangerd![]()
quote:
Zeg dat je alleen even het kopje erin hebt gestopt om uit te proberen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:57 schreef BredeBroeder het volgende:
Dat zeg ik wel als ze geen toestemming geeft
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:03 schreef Peter het volgende:
'Nou bedankt ma, nu moet ze morgen de morning-after pil halen omdat blijkt dat ze de pil 2 dagen is vergeten en ik dus geen condooms bij me had opweg naar haar huis.'
Eens kijken of je ma schrikt
Zoiets zou best kunnen werken. Shockeren en dan later uitleggen dat ze zich er niet mee moet bemoeien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:03 schreef Peter het volgende:
'Nou bedankt ma, nu moet ze morgen de morning-after pil halen omdat blijkt dat ze de pil 2 dagen is vergeten en ik dus geen condooms bij me had opweg naar haar huis.'
Eens kijken of je ma schrikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |