Gewoon meelullen en niet zeuren joh!quote:
Oh , oki.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon meelullen en niet zeuren joh!
Die heb ik lekker nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
Laten we het over de onaantrekkelijkheid van ringbaardjes hebben.
Jaaaa, maar hoe ziet het eruit?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets wat ik woest aantrekkelijk vind
Toch al gauw zo'n 60% van de wereldbevolking.quote:
Alsof je bent vergeten te scheren maar toch verzorgd ofzo.quote:
Oh dat heeft Bobby dan ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof je bent vergeten te scheren maar toch verzorgd ofzo.
Ghehe ik vind dat heerlijkquote:
Dat maakt bij mij baardgroeitechnisch nauwelijks verschil. Hoe kan ik dan subtiel duidelijk maken dat ik 'vergeten' ben te scheren?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Alsof je bent vergeten te scheren maar toch verzorgd ofzo.
Ja is het wel inderdaad. En ik vind het lekker voelen.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch al gauw zo'n 60% van de wereldbevolking.
Tegenwoordig? Jaar of 13/14quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef Fylax het volgende:
Wat is tegenwoordig de gemiddelde leeftijd wanneer mensen het voor het eerst doen?
12.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef Fylax het volgende:
Wat is tegenwoordig de gemiddelde leeftijd wanneer mensen het voor het eerst doen?
17 ofzo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef Fylax het volgende:
Graag!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..].
Huppel, wij moeten eens naar een festival. Lijkt me briljant.
Tegenwoordig he!!quote:
Geen ideequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt bij mij baardgroeitechnisch nauwelijks verschil. Hoe kan ik dan subtiel duidelijk maken dat ik 'vergeten' ben te scheren?
Nee, juist niet!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Oh. Dus word tijd voor mij om het te gaan doen?
Sein me ff in van te voren. Dan kom ik ook met ado.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
.
Huppel, wij moeten eens naar een festival. Lijkt me briljant.
Oh.... Nouja. Ik was 17quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegenwoordig he!!
Jeugd is er echt eng vroeg bij hoor
En dan word ik weer buitengesloten?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sein me ff in van te voren. Dan kom ik ook met ado.
Idem hierquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt bij mij baardgroeitechnisch nauwelijks verschil. Hoe kan ik dan subtiel duidelijk maken dat ik 'vergeten' ben te scheren?
Omdat je jezelf moet bewaren voor de ware natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha was grapje, maar waarom eigenlijk niet dan?
Tuurlijk niet.quote:
Hoe weet je of je de ware hebt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je jezelf moet bewaren voor de ware natuurlijk.
Ik was zelf 15 maar binnen mijn zoon zijn vriendenkring zijn ze allemaal rond de 13/14. Zo jongquote:
Omdat je vast nog niet goed de consequenties hebt overdacht. Omdat je nog lang niet volwassen bent. Omdat je brein toch echt in je hoofd en niet in je lul zit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha was grapje, maar waarom eigenlijk niet dan?
picsquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, scheren is geluktStaat stiekem nog wel goed ook
Ja, komt je pener goed uit zo met die kale balzak?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
Foto op facebook?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
Je zit al hier dus helaas.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Fylax het volgende:
Oh. Dus word tijd voor mij om het te gaan doen?
Oh dan zullen we het wel doorgevenquote:
13/14? Wtf? Ik was 15 en dat was eienlijk al te vroeg...quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zelf 15 maar binnen mijn zoon zijn vriendenkring zijn ze allemaal rond de 13/14. Zo jong
[..]
Omdat je vast nog niet goed de consequenties hebt overdacht. Omdat je nog lang niet volwassen bent. Omdat je brein toch echt in je hoofd en niet in je lul zit.
Niet echt..... Dat voel je wel.quote:
Ja dat is inderdaad belachelijk jong.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zelf 15 maar binnen mijn zoon zijn vriendenkring zijn ze allemaal rond de 13/14. Zo jong
[..]
Omdat je vast nog niet goed de consequenties hebt overdacht. Omdat je nog lang niet volwassen bent. Omdat je brein toch echt in je hoofd en niet in je lul zit.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, komt je pener goed uit zo met die kale balzak?
Nou ja misschien zoquote:
Mocht je na 70 jaar nog steeds van haar houden en haar niet van een brug willen duwen, en zij heeft ondertussen niet de halve straat afgewerkt dan zou dat weleens de ware kunnen zijn.quote:
Nu ze allemaal een smartphone hebben gaan de naaktfoto's al rond van 12-jarige meisjes. En is het stoer om zo jong mogelijk te neuken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
13/14? Wtf? Ik was 15 en dat was eienlijk al te vroeg...
Dat was m'n tweede gok.quote:
Jules haat mij sinds gisteren en het is dr eigen schuld!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mocht je na 70 jaar nog steeds van haar houden en haar niet van een brug willen duwen, en zij heeft ondertussen niet de halve straat afgewerkt dan zou dat weleens de ware kunnen zijn.
Maar het blijft een gok natuurlijk.
Beter koop je een kat of een hond, die zijn tenminste altijd eerlijk tegen je.
Wat is kort?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat voel ik nu, ookal heb ik kort met haar en ben ik nog jong.
Hadden wij vroeger ook maar smartphones, wij moesten rukken op de Wehkampquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu ze allemaal een smartphone hebben gaan de naaktfoto's al rond van 12-jarige meisjes. En is het stoer om zo jong mogelijk te neuken.
Hallo jongedame.quote:
Tjezus, met 12 weet je toch nog lang niet hoe alles werkt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu ze allemaal een smartphone hebben gaan de naaktfoto's al rond van 12-jarige meisjes. En is het stoer om zo jong mogelijk te neuken.
Dat kan jij nog niet voelen want jij voelt nu alleen nog maar hormonen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat voel ik nu, ookal heb ik kort met haar en ben ik nog jong.
Die van jou is een uitzondering.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules haat mij sinds gisteren en het is dr eigen schuld!
Dankzij internet dus wel hequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Tjezus, met 12 weet je toch nog lang niet hoe alles werkt?
En de neckerman!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hadden wij vroeger ook maar smartphones, wij moesten rukken op de Wehkamp
Ik ben met haar ''bezig'' sinds Januari, en heb met haar nu iets meer dan een maand.quote:
Ja, je weet de biologische kant en waar je hem in moet steken, maar verder?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dankzij internet dus wel he
[..]
En de neckerman!
En die zijn nu failliet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dankzij internet dus wel he
[..]
En de neckerman!
Er was een zwart kleedje gevallen op de grond, zij ging erop liggen. Ik ging op haar staan PER ONGELUK!!! Ze is al de hele dag pissed op mequote:
En de topless zonnende buurvrouw in de tuin in de zomer.quote:
Wat, 25 a 30?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan jij nog niet voelen want jij voelt nu alleen nog maar hormonen.
Maar ja, dit ontdek je pas over een jaar of 10/15 op zijn vroegst
Mijn stiefpa stond elke zomer om de dag de ramen van mijn slaapkamer te zemen!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de topless zonnende buurvrouw in de tuin in de zomer.
Hoe vaak zien jullie elkaar? Hoe is de emotionele band en kunnen jullie goed met elkaar praten? Hoe oud is zij?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben met haar ''bezig'' sinds Januari, en heb met haar nu iets meer dan een maand.
Kort, ik weet het. Maar dat gevoel heb ik vooral doordat ik de dingen heel anders aanpakte bij haar, kan het niet zo goed uitleggen maar deed dingen op een andere manier dan bij vorige meisjes.
Ik bedoel het besef dat je toch niet zo volwassen was op 15-jarige leeftijd als je dacht toen je 15 was he.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat, 25 a 30?Nou dat kan daarvoor ook wel al hoor.
Mijn fotografisch geheugen heeft zich in die periode goed ontwikkeld.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn stiefpa stond elke zomer om de dag de ramen van mijn slaapkamer te zemen!!
De buurvrouw lag altijd topless te zonnen
Snap ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn fotografisch geheugen heeft zich in die periode goed ontwikkeld.
Nu door de vakantie vaak.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe vaak zien jullie elkaar? Hoe is de emotionele band en kunnen jullie goed met elkaar praten? Hoe oud is zij?
fap fap fap.quote:
Waarom heb je zo'n "haast" om het te doen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nu door de vakantie vaak.
Wat bedoel je met emotionele band? Sorry ben niet zo slim heb veel uitleg nodig.
We kunnen heel goed met elkaar praten, ja.
Zij is net 2 maanden 14.
Hadden ze die al in jouw tijd?quote:
Ohja, dat heb ik ook wel inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoel het besef dat je toch niet zo volwassen was op 15-jarige leeftijd als je dacht toen je 15 was he.
Nou, ik zou nog even wachten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nu door de vakantie vaak.
Wat bedoel je met emotionele band? Sorry ben niet zo slim heb veel uitleg nodig.
We kunnen heel goed met elkaar praten, ja.
Zij is net 2 maanden 14.
Gelukkig wel!quote:
Hier ook niet denk ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zon ook altijd topless. Alleen is dat hier in België niet mogelijk zonder dat iedereen me ziet.
Ik zoek een zonnebank!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zon ook altijd topless. Alleen is dat hier in België niet mogelijk zonder dat iedereen me ziet.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
Heb niet veel haast hoor hahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n "haast" om het te doen?
Mijn tuin is goed beschutquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
Bikinitieten zijn wel een beetje een afknapper ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zoek een zonnebank!!
Ik wil geen tanlines![]()
Maar ik weet niet of ik wel bij Tinderslet onder de zonnebank wil
Het word meteen op de nationale televisie uitgezonden?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het nu nog erger dan bikinitietenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bikinitieten zijn wel een beetje een afknapper ja.
aha okequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon was net 2 weken 14 toen hij seks besloot te hebben, nu 2 jaar later zegt zelfs hij al dat hij beter kon wachten.
Nee, de nationale TV is nu te druk met de duivelsquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Het word meteen op de nationale televisie uitgezonden?
picsquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het nu nog erger dan bikinitieten
Wtf...quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon was net 2 weken 14 toen hij seks besloot te hebben, nu 2 jaar later zegt zelfs hij al dat hij beter kon wachten.
Brrrrrrrrrrr *koude rilling*quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb het nu nog erger dan bikinitieten
Ik weet nog niet hoe serieus ik jouw posts moet nemen.quote:
Daarom dus topless. Al kan dat hier niet en op Malta mag het nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zoek een zonnebank!!
Ik wil geen tanlines![]()
Maar ik weet niet of ik wel bij Tinderslet onder de zonnebank wil
Ga jij naar Maltaman?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom dus topless. Al kan dat hier niet en op Malta mag het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |