Hadden ze die al in jouw tijd?quote:
Ohja, dat heb ik ook wel inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoel het besef dat je toch niet zo volwassen was op 15-jarige leeftijd als je dacht toen je 15 was he.
Nou, ik zou nog even wachten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nu door de vakantie vaak.
Wat bedoel je met emotionele band? Sorry ben niet zo slim heb veel uitleg nodig.
We kunnen heel goed met elkaar praten, ja.
Zij is net 2 maanden 14.
Gelukkig wel!quote:
Hier ook niet denk ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zon ook altijd topless. Alleen is dat hier in België niet mogelijk zonder dat iedereen me ziet.
Ik zoek een zonnebank!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zon ook altijd topless. Alleen is dat hier in België niet mogelijk zonder dat iedereen me ziet.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
Heb niet veel haast hoor hahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n "haast" om het te doen?
Mijn tuin is goed beschutquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
Bikinitieten zijn wel een beetje een afknapper ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zoek een zonnebank!!
Ik wil geen tanlines![]()
Maar ik weet niet of ik wel bij Tinderslet onder de zonnebank wil
Het word meteen op de nationale televisie uitgezonden?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het nu nog erger dan bikinitietenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bikinitieten zijn wel een beetje een afknapper ja.
aha okequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon was net 2 weken 14 toen hij seks besloot te hebben, nu 2 jaar later zegt zelfs hij al dat hij beter kon wachten.
Nee, de nationale TV is nu te druk met de duivelsquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Het word meteen op de nationale televisie uitgezonden?
picsquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het nu nog erger dan bikinitieten
Wtf...quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon was net 2 weken 14 toen hij seks besloot te hebben, nu 2 jaar later zegt zelfs hij al dat hij beter kon wachten.
Brrrrrrrrrrr *koude rilling*quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb het nu nog erger dan bikinitieten
Ik weet nog niet hoe serieus ik jouw posts moet nemen.quote:
Daarom dus topless. Al kan dat hier niet en op Malta mag het nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zoek een zonnebank!!
Ik wil geen tanlines![]()
Maar ik weet niet of ik wel bij Tinderslet onder de zonnebank wil
Ga jij naar Maltaman?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom dus topless. Al kan dat hier niet en op Malta mag het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |