Gewoon meelullen en niet zeuren joh!quote:
Oh , oki.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon meelullen en niet zeuren joh!
Die heb ik lekker nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
Laten we het over de onaantrekkelijkheid van ringbaardjes hebben.
Jaaaa, maar hoe ziet het eruit?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets wat ik woest aantrekkelijk vind
Toch al gauw zo'n 60% van de wereldbevolking.quote:
Alsof je bent vergeten te scheren maar toch verzorgd ofzo.quote:
Oh dat heeft Bobby dan ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof je bent vergeten te scheren maar toch verzorgd ofzo.
Ghehe ik vind dat heerlijkquote:
Dat maakt bij mij baardgroeitechnisch nauwelijks verschil. Hoe kan ik dan subtiel duidelijk maken dat ik 'vergeten' ben te scheren?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Alsof je bent vergeten te scheren maar toch verzorgd ofzo.
Ja is het wel inderdaad. En ik vind het lekker voelen.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch al gauw zo'n 60% van de wereldbevolking.
Tegenwoordig? Jaar of 13/14quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef Fylax het volgende:
Wat is tegenwoordig de gemiddelde leeftijd wanneer mensen het voor het eerst doen?
12.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef Fylax het volgende:
Wat is tegenwoordig de gemiddelde leeftijd wanneer mensen het voor het eerst doen?
17 ofzo?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef Fylax het volgende:
Graag!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..].
Huppel, wij moeten eens naar een festival. Lijkt me briljant.
Tegenwoordig he!!quote:
Geen ideequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt bij mij baardgroeitechnisch nauwelijks verschil. Hoe kan ik dan subtiel duidelijk maken dat ik 'vergeten' ben te scheren?
Nee, juist niet!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Oh. Dus word tijd voor mij om het te gaan doen?
Sein me ff in van te voren. Dan kom ik ook met ado.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
.
Huppel, wij moeten eens naar een festival. Lijkt me briljant.
Oh.... Nouja. Ik was 17quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegenwoordig he!!
Jeugd is er echt eng vroeg bij hoor
En dan word ik weer buitengesloten?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sein me ff in van te voren. Dan kom ik ook met ado.
Idem hierquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt bij mij baardgroeitechnisch nauwelijks verschil. Hoe kan ik dan subtiel duidelijk maken dat ik 'vergeten' ben te scheren?
Omdat je jezelf moet bewaren voor de ware natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha was grapje, maar waarom eigenlijk niet dan?
Tuurlijk niet.quote:
Hoe weet je of je de ware hebt?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je jezelf moet bewaren voor de ware natuurlijk.
Ik was zelf 15 maar binnen mijn zoon zijn vriendenkring zijn ze allemaal rond de 13/14. Zo jongquote:
Omdat je vast nog niet goed de consequenties hebt overdacht. Omdat je nog lang niet volwassen bent. Omdat je brein toch echt in je hoofd en niet in je lul zit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha was grapje, maar waarom eigenlijk niet dan?
picsquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, scheren is geluktStaat stiekem nog wel goed ook
Ja, komt je pener goed uit zo met die kale balzak?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
Foto op facebook?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
Je zit al hier dus helaas.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Fylax het volgende:
Oh. Dus word tijd voor mij om het te gaan doen?
Oh dan zullen we het wel doorgevenquote:
13/14? Wtf? Ik was 15 en dat was eienlijk al te vroeg...quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zelf 15 maar binnen mijn zoon zijn vriendenkring zijn ze allemaal rond de 13/14. Zo jong
[..]
Omdat je vast nog niet goed de consequenties hebt overdacht. Omdat je nog lang niet volwassen bent. Omdat je brein toch echt in je hoofd en niet in je lul zit.
Niet echt..... Dat voel je wel.quote:
Ja dat is inderdaad belachelijk jong.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was zelf 15 maar binnen mijn zoon zijn vriendenkring zijn ze allemaal rond de 13/14. Zo jong
[..]
Omdat je vast nog niet goed de consequenties hebt overdacht. Omdat je nog lang niet volwassen bent. Omdat je brein toch echt in je hoofd en niet in je lul zit.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, komt je pener goed uit zo met die kale balzak?
Nou ja misschien zoquote:
Mocht je na 70 jaar nog steeds van haar houden en haar niet van een brug willen duwen, en zij heeft ondertussen niet de halve straat afgewerkt dan zou dat weleens de ware kunnen zijn.quote:
Nu ze allemaal een smartphone hebben gaan de naaktfoto's al rond van 12-jarige meisjes. En is het stoer om zo jong mogelijk te neuken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
13/14? Wtf? Ik was 15 en dat was eienlijk al te vroeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |