Je hebt grote jetsers?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ga altijd samen met vrienden. Maar ik zwieber altijd naar andere groepen toe op één of andere manier. De laatste keer zat ik bij een groep studenten die m'n tieten wel heel fascinerend vonden. Man, wat heb ik gelachen om die lui.
Begrijpelijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ga altijd samen met vrienden. Maar ik zwieber altijd naar andere groepen toe op één of andere manier. De laatste keer zat ik bij een groep studenten die m'n tieten wel heel fascinerend vonden. Man, wat heb ik gelachen om die lui.
Andere contacten maak je sowieso wel als je je een klein beetje relaxed opstelt. Ook zonder zo'n stel briljante tieten als die van jou. Al begrijp ik onmiddellijk dat dat wel helpt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Mwoah.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]Valt best mee toch. Opvallend genoeg gaat het vaak genoeg over seks als ik hier ben. Vorige week die discussie over bukkake nog! Duurde best een tijd toch?
Prima.quote:
Begrijpelijk ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah.
Ik vind het nog steeds schandalig dat je het liet afweten zondag
Mijn vrienden raken mij ook altijd kwijt overal hoor. Ook omdat ik dan andere mensen tegenkom die mij op dat moment boeiender lijkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb daar niet echt een mening over.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
Laten we het over de onaantrekkelijkheid van ringbaardjes hebben.
Ja, graag.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
Nee.quote:
Serieus he, ik had een heel gesprek met een paar grassprietjes!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja.maar ik dacht echt dat het hele veld drassig was. En het is voor ons toch ff een stuk rijden en bovendien zei vinniiee dus neeeh en nog zoveel excuses, maar je hebt gelijk.
Slaat dus nergens op die opmerking.quote:
Tinderslet heeft zo'n heerlijke 5 o'clock shadowquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
Alleen bij mannen en lesbo'squote:Op woensdag 2 juli 2014 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere contacten maak je sowieso wel als je je een klein beetje relaxed opstelt. Ook zonder zo'n stel briljante tieten als die van jou. Al begrijp ik onmiddellijk dat dat wel helpt.
Wat is dat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tinderslet heeft zo'n heerlijke 5 o'clock shadow
Iets wat ik woest aantrekkelijk vindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |