er worden inderdaad te weinig tetten gepost hierquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Move along boy, nothing to see here
Met de buren. Mijn god, wat heb ik gelachen met die ouwetjesquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is wel leuker ja. Met wie moet je anders proosten met je bier bij het ontbijt?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Move along boy, nothing to see here
Eeh niet zo lullig doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, da's de leeftijdscategorie van zeefje.
Met die leeftijd niet neequote:
Ja, dat merk ik nu al.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
er worden inderdaad te weinig tetten gepost hier
Ik verwelkom iedereen maar iemand die nog jonger is dan huppelpuberquote:
Ik ook. Optredens zijn ook wel leuker om met anderen mee te maken vind ik. En voordeel bij bijvoorbeeld Lowlands was dat het aanbod in acts zo ruim en divers is dat je altijd wel ergens terecht kan, en er altijd wel iemand is die zo'n act ook kan waarderen. En de anderen trekken hun eigen plan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mwoah dat kan met iedereen wel daar.
Maar sommige dingen wil je toch delen met vrienden? Ik wel althans.
Ja, zo vaak gaat het hier toch ook weer niet over seks?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwelkom iedereen maar iemand die nog jonger is dan huppelpuber
Ze zei het zelf nog eerder vanaaf schat. Dus stop je waardeoordeel weer terug waar het vandaan kwam.quote:
Ja maar ook het later napraten en herinneringen ophalen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook. Optredens zijn ook wel leuker om met anderen mee te maken vind ik. En voordeel bij bijvoorbeeld Lowlands was dat het aanbod in acts zo ruim en divers is dat je altijd wel ergens terecht kan, en er altijd wel iemand is die zo'n act ook kan waarderen. En de anderen trekken hun eigen plan.
Als deze man verkiesbaar zou zijn, zou ik op hem stemmen. Wat een wijsheden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
er worden inderdaad te weinig tetten gepost hier
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zei het zelf nog eerder vanaaf schat. Dus stop je waardeoordeel weer terug waar het vandaan kwam.
Ja godver als het een keer over seks gaat wordt er gezeken door de sekslozen dat het over seks gaat en moet het binnen no time weer over pokemon ofzo gaanquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, zo vaak gaat het hier toch ook weer niet over seks?
Ik denk dat we er bijna hetzelfde over denken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja maar ook het later napraten en herinneringen ophalen.
Dat is toch ook leuk?![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja godver als het een keer over seks gaat wordt er gezeken door de sekslozen dat het over seks gaat en moet het binnen no time weer over pokemon ofzo gaan
Neuken dan maar?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat we er bijna hetzelfde over denken.
Popcorn halen en een police academy film kijkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Fylax het volgende:
Ik word op 8 juli 15. Mijn vriendin blijft bij me slapen. Iemand nog leuke ideetjes?
Ik ben nog nooit over pokemon begonnen andersquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja godver als het een keer over seks gaat wordt er gezeken door de sekslozen dat het over seks gaat en moet het binnen no time weer over pokemon ofzo gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |