abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juli 2014 @ 15:33:37 #1
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_141818046

einde.gifBroes.jpgDAF-avatar[1].gif

noiconn.png

Tank cars began to be built in significant numbers after the Civil War. There are many thousands of tank car orders and photographs in the archives of American Car & Foundry. Freight car historian Ed Kaminski has assembled a superb sampling of this rich material, in a volume focussing exclusively on tank cars. Many who are interested in freight cars generally will already know Ed's first book, American Car & Foundry, 1899-1999, an extensive history of the company. This book extends and enlarges that legacy.

This book shows many examples of the production of a major builder of these cars, American Car & Foundry, from 1865 until 1955. (In later years, tank car technology underwent major changes.) Covered are the tank cars built for ACF's own leasing company, Shippers Car Line; for private owners and railroads; and for other leasing companies, such as Union Tank Line, Conley Tank Car Company, and others. A chapter on tank car manufacturing and car details, and a collection of drawings of cars and components enrich the volume.

The gradual introduction of standards of construction greatly influenced the appearance of tank cars, though in all eras cars were built to customer speciÞcations for speciÞc uses and cargoes. AC&F had its own standards for underframes, named by the year of their design, such as Type 4 (1904), Type 21 (1921), etc. Cars of these types and many custom designs are all shown in this book.

Tank cars carried many cargoes, from water and petroleum to wine, chemicals and solvents, edible oils, asphalt, printing ink, liquid latex, acids, and liquiÞed gasses such as chlorine, ammonia, and propane. Special linings for certain cargoes, differing arrangements of domes and outlets, pressurized tanks and insulated jackets, all contributed to the distinctiveness of individual tank cars. Examples of these and many more cargo-carrying types of cars are shown here.

With 514 photographs and 31 drawings of complete cars and of car parts, as well as many AC&F ads and graphics, this book provides extensive coverage and information about the tank car from American Car & Foundry. Any freight car enthusiast is sure to enjoy this superb book.

Tjabbo's fleshlight
Bojo's date begin----------Eind
Ook_Gek avatar blunder

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

dangel , geile chicka, neuckuh? O+ doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is. *O*

13s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:

jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet :r
quote:
3s.gif Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef Anne het volgende:
IK BEN LABIEL.
quote:
14.gif
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb ook een piemel ^O^
quote:
1.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:

sex en Lada in één zin _O-

*mompelt iets over anticonceptie

14.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:

de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva :9

1.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:

Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten :')
quote:
@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent :')
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt :')
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:

Je hebt nog gelijk ook ;( m'n rechter tiet is verrekt :')
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:

Nou en :'). Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:
5s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:

Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?

14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:

nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:
3s.gif Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:

Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enz
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=11
  woensdag 2 juli 2014 @ 15:34:07 #2
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_141818060
FIPO ?

Supra APK Vandaag.
met 2.5 twinturbo blok :)

pi_141819279
je moest in 2004 vroeg op om m te kopen :P
pi_141819498
Pipo.

Gefeliciteerd Tjabs.
De mijne mag over 2 weken weer. Maar vrijdag eerst een nieuwe distributieset eronder knallen.
pi_141819546
En dat jong dat met zijn fiets tegen mijn auto is geknald, is dus niet verzekerd :').

Eerst levert moeder of zoon zelf het schadeformulier niet in, nu heb ik dat voor ze gedaan en nu krijg ik bericht van hun verzekering dat hij helemaal niet onder de verzekering van zijn moeder valt.

Waarom heb ik altijd van die grapjes :'( ?!
  woensdag 2 juli 2014 @ 17:32:07 #6
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141821759
quote:
2s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:54 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja, lastig, want ook dat LCD'tje heeft een boel pennetjes, dus je kunt niet eens meten of er wel spanning op staat... Hoeveel LCD's zitten er op, en werken ook de lampjes niet meer?
Het zijn 2 schermpjes, en de lampjes doen het volgens mij wel.

Hier (@ 0.52) kun je ze zien en wat ze horen te doen @ checkup als je het contact aan zet.. bij mij doen de meters en alle andere zooi het wel, alleen die LCD's blijven grijs.. doen helemaal niks.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 2 juli 2014 @ 17:34:38 #7
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141821860
quote:
13s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:25 schreef Anne het volgende:
En dat jong dat met zijn fiets tegen mijn auto is geknald, is dus niet verzekerd :').

Eerst levert moeder of zoon zelf het schadeformulier niet in, nu heb ik dat voor ze gedaan en nu krijg ik bericht van hun verzekering dat hij helemaal niet onder de verzekering van zijn moeder valt.

Waarom heb ik altijd van die grapjes :'( ?!
Hallo rechtsbijstand :W , ik heb een klusje voor jullie :*

Vanavond effe contact met de ouders opnemen ivbm aansprakelijkheid; misschien willen ze zo schikken, en anders rbs erop, dan mag die ze aansprakelijk stellen.

Is wel weer mooi klote al dat gezeik -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 2 juli 2014 @ 17:35:59 #8
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_141821908
Goein OP trouwens Tjabs ^O^ , die kansloze 2CV had het weer te druk met niks doen waarschijnlijk.
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 17:37:06 #9
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141821943
Ja, ik merk dat ik wat vergeten ben :')

Was bezig een pechhulpverzekeraar uit te zoeken die niet moeilijk doet. En wat foto's schieten. Daarvoor moest ik op de fiets meer het is nu zelfs moeilijk om op een damesfiets te klimmen :')
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  woensdag 2 juli 2014 @ 18:49:00 #10
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141823971
Waitwhut, je belt de ANWB en consorten op met de mededeling dat je Carbagerun gaat rijden met je wrakBX en kijkt dan vreemd op dat ze je op voorhand al niet willen helpen?

Ik ben een aantal keer gewoon geholpen door de ANWB, ook buiten de CR om (accu leeg na vakantie, motor verzopen na herparkeren in de straat :') en 1/3e van de airco/waterpompriem liet los op de snelweg) terwijl de auto knal-oranje was en o.a. het carbagerunlogo en nummer op de zijdeuren had. Zolang je auto netjes onderhouden is en je een goede historie bij hun hebt is het geen probleem. Ik begrijp wel dat ze mensen die een barrel van een paar 100 euro kopen en daar niets aan doen niet willen helpen, maar in principe ben je gewoon op vakantie met een goedkope oude auto :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 18:58:32 #11
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141824269
Er is zelfs een ANWB-mannetje bij de start die kentekens noteert van CarbageRun voertuigen ...

Overigens, volgens mij is mijn BX Ambu best goed.
  woensdag 2 juli 2014 @ 19:21:20 #12
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141824964
Ze organiseren zelf ook dit soort reizen, alleen zonder het puzzelrit aspect :')
http://www.anwbledenreize(...)ekraine/dagafstanden
Maar die is dan weer gecanceled _O- Aardig bedrag p.p. voor iets wat je met eigen vervoer doet trouwens.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  woensdag 2 juli 2014 @ 19:27:53 #13
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141825174
Waar maak je je overigens zorgen over?

De Saab is destijds in Wroclaw/Breslau gerepareerd bij een lokale autoboer (zelf-gemaakte Poolse wodka + 6 uur werk, hydraulische koppeling lekte) voor omgerekend 50 euro. Zolang je begint in het Engels spreken ze alsnog wel Duits aldaar. Voor de Oekraine is dat lastiger, maar heb je Tara aan boord toch? Enige vervelende is ver van de bewoonde wereld vast komen te zitten, maar dan kun je de lokale anwb altijd nog bellen. Er is altijd wel iemand die engels spreekt :') Of je komt wat mederijders tegen die mogelijk helpen, dat is ook een beetje de charme van dit soort ritten.
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 19:31:43 #14
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141825300
Het gaat mij om ellende die niet te repareren is en wanneer het ding naar huis gebracht moet worden. Ik kan zelf heel wat repareren vind ik. En als we nog maar 2 versnellingen over hebben ofzo: so be it. Maar ik wil gewoon echt weer thuis komen. Eigenlijk is de Ambu wat te uniek voor dit soort grappen ...
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 19:34:50 #15
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141825394
Overigens is die ANWB-reis per dag goedkoper en zitten er meer andere dingen bij :P Dus als je het zo bekijkt is dat niet duurder dan de CarbageRun.
  woensdag 2 juli 2014 @ 19:37:08 #16
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141825459
Heb je geen repatriering in je verzekering zitten dan? Dan wordt het een kwestie van auto huren bij een internationaal bedrijf (hertz bijvoorbeeld) en daarmee terugrijden, dan heb je gewoon in principe hetzelfde als wat de ANWB voor je zou doen. Aannemende dat ze de auto aldaar niet binnen 48 uur kunnen repareren.

[edit:]
Voor vervangende auto heb je (ook bij de ANWB) overigens wel een creditcard nodig.
pi_141826084
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 19:37 schreef Paladijn het volgende:

Voor vervangende auto heb je (ook bij de ANWB) overigens wel een creditcard nodig.
Nee hoor. Vervangende auto gehad, maar nooit een creditcard.
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 20:00:15 #18
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141826274
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 19:37 schreef Paladijn het volgende:
Heb je geen repatriering in je verzekering zitten dan? Dan wordt het een kwestie van auto huren bij een internationaal bedrijf (hertz bijvoorbeeld) en daarmee terugrijden, dan heb je gewoon in principe hetzelfde als wat de ANWB voor je zou doen. Aannemende dat ze de auto aldaar niet binnen 48 uur kunnen repareren.

Het gaat mij om technische schade veroorzaakt door panne. B.v. omdat een versnellingsbak in de soep loopt ofzo, ik verzin maar iets. Daarbij doet de gewone autoverzekering niets ...
  woensdag 2 juli 2014 @ 20:07:46 #19
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141826544
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nee hoor. Vervangende auto gehad, maar nooit een creditcard.
Hmmm, ok. Bij mij werd er expleciet naar gevraagd toen we in Polen stonden omdat ze niet verwachting hadden de slang van de koppeling binnen 48 uur te repareren. Misschien verschilt het per land.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:00 schreef 2cv het volgende:

[..]

Het gaat mij om technische schade veroorzaakt door panne. B.v. omdat een versnellingsbak in de soep loopt ofzo, ik verzin maar iets. Daarbij doet de gewone autoverzekering niets ...
Van independer:
Heb je pech of schade aan je auto? Dan kan het herstel soms langer duren en kan je niet met de auto terug naar huis. Om deze kosten van het terugbrengen van je auto vergoed te krijgen, kun je bij je reisverzekering de dekking ‘automobilistenhulp’ kiezen. Ben je al verzekerd voor pechhulp op een andere manier dan ben je voor repatriëring van je auto al verzekerd. Neem je (veel) bagage mee bijvoorbeeld met een aanhanger, kijk dan na of je voor de terugkeer van de bagage ook verzekerd bent.

Dus bel eens met je verzekeraar ;) En meldt niet dat het voor de carbagerun is, maar dat het om een oudere redelijk unieke auto gaat waar je zekerheid bij wilt dat hij weer mee terug komt.
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 20:08:46 #20
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141826589
Verzekeraar is reeds op de hoogte. En ik wil open kaart spelen om te voorkomen dat ze me alsnog laten staan.
  woensdag 2 juli 2014 @ 20:13:11 #21
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141826738
Ik ga meedoen met een rally door oost-europa met wrakken tot 500 euro en mensen die idioot doen op youtube filmpjes doet het inderdaad beter dan ik ga een week op vakantie naar oost-europa. ;)

Voor een verzekeraar boeit het alleen maar dat ze een zo klein mogelijke kans hebben om geld uit te keren. Ze de hint geven dat die kans hoger dan normaal is, is niet bepaald praktisch.
  woensdag 2 juli 2014 @ 20:15:33 #22
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141826816
En ach, anders parkeer je'm ergens en kom je'm met zoiets een week later afhalen ;)
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 20:20:15 #23
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141826987
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:13 schreef Paladijn het volgende:
Ik ga meedoen met een rally door oost-europa met wrakken tot 500 euro en mensen die idioot doen op youtube filmpjes doet het inderdaad beter dan ik ga een week op vakantie naar oost-europa. ;)

Voor een verzekeraar boeit het alleen maar dat ze een zo klein mogelijke kans hebben om geld uit te keren. Ze de hint geven dat die kans hoger dan normaal is, is niet bepaald praktisch.
Ik heb het anders gedaan en gezegd dat ik met de CarbageRun meedoe en dat dat een tourtocht door Europa is, waarbij de eisen onder andere zijn dat de auto's een geldig kenteken, APK en een verzekering moeten hebben en dat ze aan de wettelijke eisen moeten voldoen.
  woensdag 2 juli 2014 @ 20:25:29 #24
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_141827177
Maar je verzekeraar/tussenpersoon heeft ook internets en google om eens te kijken wat het precies is, het blijft een commercieel/zakelijk feestje ;)

Overigens kun je beter met de Saab, daar weten de oostblokkers wel raad mee:

:')
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2014 @ 20:27:33 #25
25682 2cv
Niet subtiel
pi_141827250
Schaap is niet aangemeld voor de CR. En ik heb een toezegging. Maarja, niet zwart-op-wit ...

Morgen maar eens een kogel door een kerk heen rossen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')