Of je zit bewust te liegen of je weet gewoon echt niet genoeg van de geschiedenis. De moslim bewoners hebben sinds de opheffing van het ottomaanse rijk altijd steun aan terrorisme en geweld tegen de joden in dat gebied gegeven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:29 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Het extremisme bestaat al langer dat klopt, het heeft echter pas steun van de Palestijnse bevolking gekregen na veelvuldig buitensporig gedrag van Israel op welk vlak dan ook.
Je zegt dat je dieper op het punt in wilt gaan maar je begon al met het binnenkomen dat je de leugen van de waarheid kon onderscheiden. Je noemt 'goede ' joden ( dus de rest is slecht)quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:32 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Tja ik heb al gemerkt dat ik vaak one-liners als reactie terugkrijg. Als ik dan reageer en na een aantal posts dieper op het punt inga, blijft een reactie uit. Ik word dan ofwel beticht van antisemitisme, antizionisme of 'ze hebben het al zo vaak herhaald en ik begrijp het gewoon niet'. Als dat niet gebeurt, blijft een reactie gewoon helemaal uit. Jammer vind ik dat.
quote:Meer militairen langs grens Gaza
donderdag 3 jul 2014, 19:29 (Update: 03-07-14, 19:50)
Israël zet meer militairen langs de grens met de Gazastrook. Volgens het leger kiezen de troepen "defensief positie".
Israël verplaatst de troepen zodat de situatie niet verder uit de hand loopt, zegt een legerwoordvoerder, maar ook "om voorbereid te zijn als dat wel gebeurt". Hoeveel militairen er nu in het grensgebied gestationeerd zijn is niet bekendgemaakt.
Over en weer voeren de Israëliërs en de Palestijnen al dagenlang aanvallen uit. Israël bestookt vanuit de lucht Hamas-doelen in de Gazastrook; vanuit Gaza zouden vandaag zeker twintig raketten zijn afgevuurd op Israël.
Waar denk je dat dat geld voor gebruikt gaat worden?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef SadPanda het volgende:
Algeria team donating money earned at Brazil World Cup to people of Gaza
http://rt.com/news/170180-algeria-team-donate-gaza/
De mensen in de Gazastrook met wat eraf vanwege corruptie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:49 schreef Karrs het volgende:
[..]
Waar denk je dat dat geld voor gebruikt gaat worden?
twitter:IDFSpokesperson twitterde op donderdag 03-07-2014 om 22:51:14We apologize for the incorrect tweets Our twitter account was compromised. We will combat terror on all fronts including the cyber dimension reageer retweet
quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:18 schreef Intrepidity het volgende:
Toch mooi. 3 Israelische jongeren worden ontvoerd en de Palestijnen spreken er schande van dat het leger komt uitzoeken wat er gebeurd is, en dat ze veel te overdreven reageren. 1 Palestijnse jongere wordt dood gevonden en de hele zooi staat te rellen.Die dubbele standaard is wel zo verschrikkelijk irritant..
quote:
quote:Yesterday night, I noticed several Israeli Facebook users infecting my feed with false claims that Mohamed Abu Khdeir, the 16 year-old who was murdered by suspected Jewish terrorists, was killed in an honor crime because he was gay. With the help of an Israeli friend, I traced the rumor to, of all places, the Israeli police. They leaked (Hebrew) this false information to the media, which dutifully reported it as if it was true (it wasn’t). The police claim (made anonymously of course) that it had “information” Abu Khdeir was gay was false. But this calumny spread like the wind, and a credulous Israeli public eager to believe the worst of Palestinians and refusing to take any responsibility for their own brethren spilling the blood of a Palestinian, took to social media like a raging plague and spread this bile everywhere.
Dank je!quote:
Wel aardig. Drie Israelische jonge kolonisten worden ontvoerd en gelijk staat het hele Israelische machtsapparaat op scherp. Niet alleen worden de daders gezocht, maar op voorhand worden alvast de huizen van de verdachten (NB: ze zijn wel verdacht, maar nog lang niet veroordeeld!!) opgeblazen. Ook wordt al rondverteld dat Hamas het gedaan zou hebben, hoewel dat in alle toonaarden ontkent. Toch worden honderden Hamasleden opgepakt. En dan wordt nog gezegd dat de verdachten berecht zullen worden. Een hele serie tegenstrijdige beweringen en daden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:18 schreef Intrepidity het volgende:
Toch mooi. 3 Israelische jongeren worden ontvoerd en de Palestijnen spreken er schande van dat het leger komt uitzoeken wat er gebeurd is, en dat ze veel te overdreven reageren. 1 Palestijnse jongere wordt dood gevonden en de hele zooi staat te rellen.Die dubbele standaard is wel zo verschrikkelijk irritant..
En er is al aangekondigd dat er in naam van de vermoorde jongens een nieuwe nederzetting gebouwd zal worden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:13 schreef JeMoeder het volgende:
Kwam Israël wel zeer goed uit dit keer, de hele wereld zet ze onder druk om vredesbesprekingen te houden. Israël wil echter liever illegale nederzettingen bouwen en Palestijnen pletten en voila, daar zijn in eens 3 handige lijken van Israëlische tieners, en ook nog eens bij Hebron
Publieke opinie kantelt a la minute en nu kan men verder met burgers uitroeien en illegale nederzettingen bouwen.
Ik vermoed een inside job.
Ik probeer terug te klikken, maar kom niet op een post van jou uit. Ach ja, zo gaat het als iedereen een beetje door elkaar heen loopt te schreeuwen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:17 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Kees, ik ben je quote kwijt geraakt in het vorige topic door het gezever
Je bron?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:14 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En er is al aangekondigd dat er in naam van de vermoorde jongens een nieuwe nederzetting gebouwd zal worden.
Ben benieuwd naar je bronnen.quote:In een verklaring noemt minister Ariel van Volkshuisvesting het een reactie op de installatie van de nieuwe Palestijnse regering.
Die tweede zin illustreert nou juist je eigen leugen of onbekendheid met die geschiedenis.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:27 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Of je zit bewust te liegen of je weet gewoon echt niet genoeg van de geschiedenis. De moslim bewoners hebben sinds de opheffing van het ottomaanse rijk altijd steun aan terrorisme en geweld tegen de joden in dat gebied gegeven.
Gewoon, de Gelderlander van eergisteren, pagina 2 of 3.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:25 schreef Jareth het volgende:
[..]
Je bron?
Dit is de mijne
[..]
Ben benieuwd naar je bronnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |