Maar wij (de opdrachtgevers, niet de posters in dit topic) kunnen het "beter"quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van alles mis met zelf knutselen als iets er allang IS
Zeker, bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:37 schreef James1988 het volgende:
Voor de liefhebber: cijfers over o.a. gebruik en financiën van de Britse spoorwegen sinds de privatisering in 1997, en vergelijkingen met het Europese vasteland (Duitsland, Frankrijk, Nederland). De moeite van het lezen waard, vind ik.
http://www.raildeliverygr(...)-%20with%20cover.pdf
Ik vertel u heus geen indianenverhalen hoor. Maar dat ontdekt u zelf welquote:
hijsfijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:55 schreef b2py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn er sowieso nog niet uit wat het nou moet worden..
En niet alleen bij Arriva: bij Syntus zijn officieel alleen de vrijvervoerbewijzen van Syntus geldig, maar in de praktijk worden ze allemaal gewoon geaccepteerd. Een tijdje terug had ik er nog een van Veolia in Hengelo, wat mij betreft allemaal prima. De eerste die met een pasje van FairytailRail aan komt zetten mag ook gratis meequote:Op woensdag 2 juli 2014 19:23 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ik heb een papieren, geplastificeerd Vrijvervoerbewijs van Arriva. Kan daarmee overal bij Arriva gratis reizen. Is geen chipkaart dus.
Dat wordt constant een kaart van "Badslipper Express Services" trekken dus.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:22 schreef dennistd het volgende:
[..]
En niet alleen bij Arriva: bij Syntus zijn officieel alleen de vrijvervoerbewijzen van Syntus geldig, maar in de praktijk worden ze allemaal gewoon geaccepteerd. Een tijdje terug had ik er nog een van Veolia in Hengelo, wat mij betreft allemaal prima. De eerste die met een pasje van FairytailRail aan komt zetten mag ook gratis mee
Morgen (twee helft middag, begin van de avond) ben je daarmee van harte welkom in Goorquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:37 schreef boriq het volgende:
[..]
Dat wordt constant een kaart van "Badslipper Express Services" trekken dus.
dat kansloze filmpje maken?quote:
omdat het kan inderdaad.. en Youtube verneukt t ook..quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat het kan. Bij die nieuwe telefoons kun je met een vingerbeweging instellen dat je het in slowmotion wilt opnemen
Doe ik!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Okay Monoman, danku! Groetjes aan Kaas.
Nee dit is juist briljant manquote:
Hier zit Badslipper Express Services wel aan de Laan van Puntenburg gezellig naast de NSquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dit is juist briljant manAlsof je zinspeelt op een symbolische stapel airmiles (of dergelijks) waar je toch niks mee kan
Geplastificeerde bedrijfspassen makenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:51 schreef boriq het volgende:
[..]
Hier zit Badslipper Express Services wel aan de Laan van Puntenburg gezellig naast de NS![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |