Inderdaadquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:06 schreef greavy het volgende:
Het lijkt qua functies gewoon erg op Hafas, maar dan in een eigen jasje gestoken.
Eigenlijk IS het gewoon Hafas, maar dan omgetoverd naar de NSI-stijl.
Niks mis met zelf in elkaar knutselen hoor, de gewone ns-app is ook zelf in elkaar geknutseld en dat is ook een prima appquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Inderdaad
Zelfde icoontjes en manier van gegevens presenteren, alleen in een ander jasje. Nouja, stukken beter dan dat ze proberen om zelf iets in elkaar te knutselen.
Van alles mis met zelf knutselen als iets er allang ISquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:11 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Niks mis met zelf in elkaar knutselen hoor, de gewone ns-app is ook zelf in elkaar geknutseld en dat is ook een prima app
5 jaar geleden werd de eerste versie van de NS-app uitgebracht, een traag Java ME-gebaseerd gedrocht dat het allesbehalve goed deed. De later uitgebrachte iOS- en Android-versies hebben ook de nodige ontwikkelingen en bugs gekend.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:11 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Niks mis met zelf in elkaar knutselen hoor, de gewone ns-app is ook zelf in elkaar geknutseld en dat is ook een prima app
Dit dus.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van alles mis met zelf knutselen als iets er allang IS
In de Kamerbrief staat dat er sinds 2013 een Europese verordening is die de spoorwegbedrijven verplicht om samen onderling tot één telematica-oplossing voor internationale treinreizen te komen. Blijkbaar komt dat in de praktijk neer op Hafas.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:06 schreef greavy het volgende:
Het lijkt qua functies gewoon erg op Hafas, maar dan in een eigen jasje gestoken.
Eigenlijk IS het gewoon Hafas, maar dan omgetoverd naar de NSI-stijl.
Wel zo pragmatisch ook, de Duitsers, Oostenrijkers en Zwitsers maken al jaren gebruik van HAFAS en ook de apps van Railteam Mobile en de Belgen draaien op HaCON's software.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:15 schreef Igen het volgende:
[..]
In de Kamerbrief staat dat er sinds 2013 een Europese verordening is die de spoorwegbedrijven verplicht om samen onderling tot één telematica-oplossing voor internationale treinreizen te komen. Blijkbaar komt dat in de praktijk neer op Hafas.
NS heeft een soort van chipkaart. Ze zijn verplicht om in- en uit te checken overal. Praktijk is dat onze stewards de collega's van NS niet controleren wanneer ze in uniform passagieren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:15 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hoe zit het tegenwoordig met vrij reizen (privé) van werknemers van NS en andere vervoerders. Mono?
Ze komen er bij NS achter dat een hoop mensen allang overgestapt zijn naar de DB.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:36 schreef James1988 het volgende:
NS gaat app voor plannen internationale treinreizen maken
Ze gaan HAFAS aanschaffen?
Ik heb een papieren, geplastificeerd Vrijvervoerbewijs van Arriva. Kan daarmee overal bij Arriva gratis reizen. Is geen chipkaart dus.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:15 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hoe zit het tegenwoordig met vrij reizen (privé) van werknemers van NS en andere vervoerders. Mono?
Voor Snackbar Menno natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:23 schreef Monopoly het volgende:
als ik in mijn vrije tijd naar Winschoten zou willen (waarom is een raadsel)
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:23 schreef Monopoly het volgende:
Op de terugweg (als ik bier op heb) dan koop ik wel gewoon een kaartje. Wil niet als machinist in een trein zitten dat ze dat weten terwijl ik naar de kutkloterij ben
Ik heb nog wel eens rangeerdienst in Winschoten, dan loop ik nog wel eens richting die grote supermarkt (C1000), daar rechts heb je nog wel een wat kleinere snackbar waar ik ooit eens 2 jos brink's heb besteld. De satésaus daar is wel erg goed. Geen wijcko meuk, gewoon lekker en zelf gemaakt. Weet niet hoe die snackbar heet. Zal het wel eens opzoeken volgende keer als ik daar een middag rond hang.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor Snackbar Menno natuurlijk![]()
![]()
Met z'n lekkere kippen!
Preciesquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel begrijpen dat ook machinisten vrije tijd hebben, maar ik kan me wel voorstellen dat je je er niet prettig bij voelt.
Deze zit pal tegenover het Hoofdstationquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens rangeerdienst in Winschoten, dan loop ik nog wel eens richting die grote supermarkt (C1000), daar rechts heb je nog wel een wat kleinere snackbar waar ik ooit eens 2 jos brink's heb besteld. De satésaus daar is wel erg goed. Geen wijcko meuk, gewoon lekker en zelf gemaakt. Weet niet hoe die snackbar heet. Zal het wel eens opzoeken volgende keer als ik daar een middag rond hang.
Ah, dan weet ik welke je bedoelt. Die zaak is overigens wel heel vaak dicht. Volgens mij is hij meer dicht dan open.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze zit pal tegenover het Hoofdstation
Weet ik veel, hij was dicht toen ik er was (quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik welke je bedoelt. Die zaak is overigens wel heel vaak dicht. Volgens mij is hij meer dicht dan open.
Laatst had ik op maandag rangeerdienst daar, was hij dicht, de lokale kebabzaak links van hem ook, en die andere snackbar ging net pas open (nog net geen 16.00 uur).
Maar de kippen bij Menno zijn dus fenominaal?
waarschijnlijk omdat het kan. Bij die nieuwe telefoons kun je met een vingerbeweging instellen dat je het in slowmotion wilt opnemenquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
en waarom in slowmotion?Er is geen kut te zien.
Kon met mijn Ixus 4 jaar geleden ook al. En dan zo dat het er in slow motion nog steeds niet schokkerig uit zag.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat het kan. Bij die nieuwe telefoons kun je met een vingerbeweging instellen dat je het in slowmotion wilt opnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |