Maar wij (de opdrachtgevers, niet de posters in dit topic) kunnen het "beter"quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van alles mis met zelf knutselen als iets er allang IS
Zeker, bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:37 schreef James1988 het volgende:
Voor de liefhebber: cijfers over o.a. gebruik en financiën van de Britse spoorwegen sinds de privatisering in 1997, en vergelijkingen met het Europese vasteland (Duitsland, Frankrijk, Nederland). De moeite van het lezen waard, vind ik.
http://www.raildeliverygr(...)-%20with%20cover.pdf
Ik vertel u heus geen indianenverhalen hoor. Maar dat ontdekt u zelf welquote:
hijsfijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:55 schreef b2py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn er sowieso nog niet uit wat het nou moet worden..
En niet alleen bij Arriva: bij Syntus zijn officieel alleen de vrijvervoerbewijzen van Syntus geldig, maar in de praktijk worden ze allemaal gewoon geaccepteerd. Een tijdje terug had ik er nog een van Veolia in Hengelo, wat mij betreft allemaal prima. De eerste die met een pasje van FairytailRail aan komt zetten mag ook gratis meequote:Op woensdag 2 juli 2014 19:23 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ik heb een papieren, geplastificeerd Vrijvervoerbewijs van Arriva. Kan daarmee overal bij Arriva gratis reizen. Is geen chipkaart dus.
Dat wordt constant een kaart van "Badslipper Express Services" trekken dus.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:22 schreef dennistd het volgende:
[..]
En niet alleen bij Arriva: bij Syntus zijn officieel alleen de vrijvervoerbewijzen van Syntus geldig, maar in de praktijk worden ze allemaal gewoon geaccepteerd. Een tijdje terug had ik er nog een van Veolia in Hengelo, wat mij betreft allemaal prima. De eerste die met een pasje van FairytailRail aan komt zetten mag ook gratis mee
Morgen (twee helft middag, begin van de avond) ben je daarmee van harte welkom in Goorquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:37 schreef boriq het volgende:
[..]
Dat wordt constant een kaart van "Badslipper Express Services" trekken dus.
dat kansloze filmpje maken?quote:
omdat het kan inderdaad.. en Youtube verneukt t ook..quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat het kan. Bij die nieuwe telefoons kun je met een vingerbeweging instellen dat je het in slowmotion wilt opnemen
Doe ik!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Okay Monoman, danku! Groetjes aan Kaas.
Nee dit is juist briljant manquote:
Hier zit Badslipper Express Services wel aan de Laan van Puntenburg gezellig naast de NSquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dit is juist briljant manAlsof je zinspeelt op een symbolische stapel airmiles (of dergelijks) waar je toch niks mee kan
Geplastificeerde bedrijfspassen makenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:51 schreef boriq het volgende:
[..]
Hier zit Badslipper Express Services wel aan de Laan van Puntenburg gezellig naast de NS![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jep. Volgende week woensdag om 14:20 vliegen vanaf Schiphol en zit mijzelf nu al op te fucken 'dat ik beter om 4:45 met de trein kan gaan voor de zekerheid want voor hetzelfde geld is er een wissel/seinstoring of nee misschien is slapen in amsterdam wel beter want dan heb ik daar geen last van'quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik ben stiekem echt heel slecht in reizen. Ik maak me weken van tevoren gigantisch druk of alles wel goed gaat en dan dat kutvliegtuig en nu ook nog eens meer dan een maand van huis en jajajaja superleuk allemaal maar ik ben gewoon in paniek rondjes aan het rennen en geen idee hoe en wat. Wat zal ik blij zijn als ik vrijdagavond in mijn hotel op Schiphol zit zodat 'het begint' zoals ik van Fles geleerd heb. Dan heb ik in ieder geval niet meer de zorgen dat ik wat vergeet want /care op dat moment.
Ik ga zaterdag en ik word gebracht want het is teveel bagage voor mijn gehandicaptheid voor zo lang. Hotel werd voor me geregeld dus ja, pas de problem zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:58 schreef boriq het volgende:
[..]
Jep. Volgende week woensdag om 14:20 vliegen vanaf Schiphol en zit mijzelf nu al op te fucken 'dat ik beter om 4:45 met de trein kan gaan voor de zekerheid want voor hetzelfde geld is er een wissel/seinstoring of nee misschien is slapen in amsterdam wel beter want dan heb ik daar geen last van'
Ik arriveer de laatste keren vaak pas anderhalf uur van te voren, weliswaar met enkel carry-on bagage. Ik zal maar even afkloppen, maar tot nu toe geen vertragingen meegemaakt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:58 schreef boriq het volgende:
[..]
Jep. Volgende week woensdag om 14:20 vliegen vanaf Schiphol en zit mijzelf nu al op te fucken 'dat ik beter om 4:45 met de trein kan gaan voor de zekerheid want voor hetzelfde geld is er een wissel/seinstoring of nee misschien is slapen in amsterdam wel beter want dan heb ik daar geen last van'
Wat nou weer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
teveel bagage voor mijn gehandicaptheid
Ik ben een keer op London Luton 30 seconden te laat aangekomen bij de incheckbalie (ook carry-on bagage), omdat er werkzaamheden waren op het spoor. Ik kon mooi 40 pond bijbetalen voor de volgende vlucht die pas 14 uur later zou vertrekkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik arriveer de laatste keren vaak pas anderhalf uur van te voren, weliswaar met enkel carry-on bagage. Ik zal maar even afkloppen, maar tot nu toe geen vertragingen meegemaakt.
Ik zie je morgen dus?quote:
Degene aan de andere kant van de balie zag je zeker aan komen rennen en stond met een grote grijns op zijn/haar gezicht te vertellen 'dat je nu toch echt te laat bent'?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een keer op London Luton 30 seconden te laat aangekomen bij de incheckbalie (ook carry-on bagage), omdat er werkzaamheden waren op het spoor. Ik kon mooi 40 pond bijbetalen voor de volgende vlucht die pas 14 uur later zou vertrekken_!
Dan voel je je in de hel.
Jep. Ineens snapte ik die boze mensen altijd van dat programma vroeger 'Airport'. Wat een ellendig hoopje mens voel je je. Dan zit je op Luton waar alleen een soort van supermarktje zit waar ze geeneens bier verkopen. Ellendig half slapen op van die goedkope kutbankjes waar je nooit comfortabel kan liggen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef James1988 het volgende:
[..]
Degene aan de andere kant van de balie zag je zeker aan komen rennen en stond met een grote grijns op zijn/haar gezicht te vertellen 'dat je nu toch echt te laat bent'?
Nah, Goor is mij iets te ver en heb er (vanzelfsprekend) maar weinig te zoeken. Als je echter de komende week in Enschede op lijn 1, 2 of 8 zit moet je het maar laten weten, dan komt deze vertegenwoordiger wel langs.quote:
maar ja, je moet ergens een grens trekkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben een keer op London Luton 30 seconden te laat aangekomen bij de incheckbalie (ook carry-on bagage), omdat er werkzaamheden waren op het spoor. Ik kon mooi 40 pond bijbetalen voor de volgende vlucht die pas 14 uur later zou vertrekken_!
Waar de middenarmleuningen bestaan met als enige doel te VOORKOMEN dat je er gaat slapen. Laat dat maar aan NS over.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep. Ineens snapte ik die boze mensen altijd van dat programma vroeger 'Airport'. Wat een ellendig hoopje mens voel je je. Dan zit je op Luton waar alleen een soort van supermarktje zit waar ze geeneens bier verkopen. Ellendig half slapen op van die goedkope kutbankjes waar je nooit comfortabel kan liggen.
Zondagmiddag zit ik op 1 en 2quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:15 schreef boriq het volgende:
[..]
Nah, Goor is mij iets te ver en heb er (vanzelfsprekend) maar weinig te zoeken. Als je echter de komende week in Enschede op lijn 1, 2 of 8 zit moet je het maar laten weten, dan komt deze vertegenwoordiger wel langs.
Ik snap het ook wel, nu lach ik er om. Op dat moment kon ik Easyjet wel wurgenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar ja, je moet ergens een grens trekken
Dan konden ze me toch mooi de pestkanker krijgen. Dan kachelde ik rustig naar harwich voor de boot, al kostte het nog 100 pond meer. Tenminste RUSTIG reizenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik kon mooi 40 pond bijbetalen voor de volgende vlucht die pas 14 uur later zou vertrekken_!
1h16m overstaptijd in Minneapolis/St. Paul dus dat heb ik inderdaad geregeld :$quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Sit down, relax, rent a wheelchair and have everybody PUSH you around
Tuurlijk manquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
1h16m overstaptijd in Minneapolis/St. Paul dus dat heb ik inderdaad geregeld :$
Ik had mijn portomonee al leeg gebrast op het vrijgezellenfeest van mijn broer die nacht er voorquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan konden ze me toch mooi de pestkanker krijgen. Dan kachelde ik rustig naar harwich voor de boot, al kostte het nog 100 pond meer. Tenminste RUSTIG reizen
Na een week zei iemand "Mono je hebt nu het alarm 6 nachten op rij af laten gaan, misschien moet je eens naar huis en een bed op zoeken"quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik werkte toen nog in de supermarkt en ik heb daar rond gelopen als een zombie.
Hehehe. Ik heb jaren geleden bij de Jumbo gewerkt. 3 dagen non stop gewerkt met af en toe een uurtje of 3 slaap in de kantine. Kerst, het was echt geweldig. Beuken en rammen als een idioot.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na een week zei iemand "Mono je hebt nu het alarm 6 nachten op rij af laten gaan, misschien moet je eens naar huis en een bed op zoeken"
Daar zeg je me ook wat, Easyjetquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, nu lach ik er om. Op dat moment kon ik Easyjet wel wurgen
Ik had daar een keer een overstap van 55 minuten (Seattle -> Minneapolis -> Amsterdam), maar die heb ik toch mooi gemist omdat het in Seattle begon te ijzelen. "Ladies and gentlemen, this is your captain speaking. We have to return to the gate to get the wings de-iced." Uiteindelijk met +65 vertrokken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
1h16m overstaptijd in Minneapolis/St. Paul dus dat heb ik inderdaad geregeld :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |