Lekker vloeiend beeld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
De kans:
http://puu.sh/9SIMH/0161d7075e.webm
ik ook nietquote:
Morgen kun je wel weer slapenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Kak, weer verlengen, ik wilde eindelijk eens vroeg naar bed
Dit jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
JUICHEN! Want je ontsnapt aan een nederlaag.
BRAMEXquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Duitsland - Algerije vond ik een mooiere 0-0.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Duitsland - Algerije vond ik een mooiere 0-0.
Jezus, zoveel kansen krijg je niet eens tegen Liechtensteinquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:52 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon knap om dit voor elkaar te krijgen. Zoveel kansen en dan niet scoren.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:52 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon knap om dit voor elkaar te krijgen. Zoveel kansen en dan niet scoren.
Geen dank, JC.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marie30 heeft een hartaanval gehad.
Het niveau ligt het hele WK al niet bijzonder hoog.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:53 schreef CookieSlikker het volgende:
Er word mij iets te veel verlengt?![]()
6 van de 8 wedstrijden of zo?
Alles voor voetbalquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:53 schreef OverRated het volgende:
Tentamen om 9 uur morgenochtend![]()
![]()
Dan maar wat korter slapen
Ik vroeg net ook al of Marie nog leefde, maar nog geen reactiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marie30 heeft een hartaanval gehad.
en dan nog niet scorenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:53 schreef Dekatria het volgende:
29 goalattempts voor België tegen 5 voor de VS
johquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke dag was er een nachtwedstrijd in de groepsfase
vlagde de grensrechter nu wel of niet? wel toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:53 schreef Shreyas het volgende:
Vreselijk balen dat die laatste bal er niet in ging
Ik doel hier ook meer over de dynamiek van het spel, ik kan daar echt van genieten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Met zoveel 100% kansen die verneukt zijn is mooi ook weer niet het goede woord.
blij dat die voor mij alweer voorbij zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:53 schreef OverRated het volgende:
Tentamen om 9 uur morgenochtend![]()
![]()
Dan maar wat korter slapen
Ik raak hier van in de war.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
JOE ES EE - JOE ES EE - JOE ES EE - JOE ES EE -
En Origi.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:54 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan nog niet scoren
heb gehoord dat dat voornamelijk door hazard kwam
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:54 schreef Adames het volgende:
[..]
blij dat die voor mij alweer voorbij zijn
Die liggen pas in augustus in de winkel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:54 schreef Dekatria het volgende:
Gaan praten over Origihele wedstrijd geen pepernoot geraakt man.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:54 schreef Momo... het volgende:
Als de belgen dit niet afmaken is het echt faal.
Dat ze moeten verlengen is al een faal, met 30 kansen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:54 schreef Momo... het volgende:
Ze zijn al faalquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:54 schreef Momo... het volgende:
quote:
MAAR ZE HEBBEN BETER VOETBAL LATEN ZIEN DAN DIE OLLANDERS HOOR.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:54 schreef Jivis het volgende:
Schandalig dat ze zo positief zijn in die studio terwijl die Belgjes op schandalige wijze kansen hebben gemist.
15 augustus bij Kruidvatquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die liggen pas in augustus in de winkel.
quote:
Jepquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb 'n domme vraag maar kan dat penalties schieten echt eindeloos doorgaan in theorie?
Lekker vroegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die liggen pas in augustus in de winkel.
Maar dat hebben ze niet...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:56 schreef DinkMonkey het volgende:
Daar heeft Ronald de Boer wel gelijk.
'Als Belgie een Robben of een van Persie hadden zou Belgie allang met twee doelpunten voor staan in dit soort situaties.'
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef Marcoss het volgende:
Keeper heeft z'n voornaam veranderd in Tegen
Komt goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen dat ik je hart niet op de stoep terugvind.
jij bent ook niet volledig objectief denk ik zoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik Wilmots was zou ik Lukaku nog even op de bank houden. Verrassingseffect
Neequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb 'n domme vraag maar kan dat penalties schieten echt eindeloos doorgaan in theorie?
Voelden de duitsers zich zo in 1974?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
MAAR ZE HEBBEN BETER VOETBAL LATEN ZIEN DAN DIE OLLANDERS HOOR.
Toernooi geslaagd.
quote:
Na 10 penalties stoppen ze er mee en gaan ze een muntje opgooien.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef BlueMage het volgende:
dappere uitspraakquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:56 schreef DinkMonkey het volgende:
Daar heeft Ronald de Boer wel gelijk.
'Als Belgie een Robben of een van Persie hadden zou Belgie allang met twee doelpunten voor staan in dit soort situaties.'
Jammer dat iedereen deze goede grap mist.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef Marcoss het volgende:
Of 6quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:56 schreef De_Pel het volgende:
Gewaagde opmerking wel van De Boer, dat Van Persie of Robben er toch wel 1 of 2 zouden hebben gemaakt
Fantastische wedstrijden!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Resumé van de achtste finales tot dusver:
Brazilië - Chili: strafschoppen nodig
Colombia - Uruguay: al na 50 minuten 2-0 voor Colombia
Nederland - Mexico: winnende treffer in 94 minuut
Costa Rica - Griekenland: strafschoppen nodig
Frankrijk - Nigeria: in 79e minuut 1-0, 91e minuut 2-0
Duitsland - Algerije: verlenging nodig (2-1)
Argentinië - Zwitserland: verlenging, pas in 118e minuut beslist
België - VS: verlening nodig...
Eigenlijk alleen Colombia en in mindere mate Frankrijk beslissen hun wedstrijd voortijdig. Nederland, dat pas in de 94e minuut het duel won, was bij de drie "snelste" winnaars van de acht wedstrijden.
Wat zegt dit over het niveauverschil van de teams? Volgens mij best veel. De ploegen zijn allemaal erg aan elkaar gewaagd.
zeven nrs 2 liggen er al uit. Als VS eruit gaat, gaan alle nrs 1 door.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Wat zegt dit over het niveauverschil van de teams? Volgens mij best veel. De ploegen zijn allemaal erg aan elkaar gewaagd.
Maakt mij eigenlijk echt niet uit wie er wintquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:56 schreef Adames het volgende:
[..]
jij bent ook niet volledig objectief denk ik zo
Dit dus...tegen deze VS niet kunnen scorenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat ze moeten verlengen is al een faal, met 30 kansen.
Ja, als er continu raak of mis wordt geschoten welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef BlueMage het volgende:
godverdommequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef Marcoss het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef BlueMage het volgende:
lol dan zit ik hier morgenvroeg nog.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:57 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja, als er continu raak of mis wordt geschoten wel
maar dit was niet de terechte nr 1quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
zeven nrs 2 liggen er al uit. Als VS eruit gaat, gaan alle nrs 1 door.
Zegt ook best veel
Dat geldt niet voor een WK, alleen voor de Euro.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Na 10 penalties stoppen ze er mee en gaan ze een muntje opgooien.
Kompany speelt ook wel prima.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Vertonghen speelt/speelde wel goed als één van de weinige
Nederland vs Ierland, 2001.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:58 schreef kansichtloos het volgende:
oh belgie als jullie dit verliezen...
gofferdomme wat een negatief rendement uit al dat prachtige spel (deze wedstrijd hé)
waar hebben we dat eerder gezien...
dat waren toch lang niet zo veel kansen? Kan me herinneren dat dat ook een draak van een wedstrijd was, van beide kantenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
we moeten niet te hard zijn voor de aanvallers van Belgie.. heb vaak genoeg gescholden op Robben en RVP als ze weer eens een kans om zeep hielpen. Deze wedstrijd doet me een beetje denken aan Nederland - Denemarken van 2 jaar terug
"The current world record for the longest penalty shoot-out in a first class match is 48 penalties during the 2005 Namibian Cup.[50] when KK Palace beat Civics 17–16[51] However, the record for the highest score in a penalty shoot out was set in the 1988 Argentine Championship, when Argeninos Juniors beat Racing Club 20-19 after 44 penalties.[52]"quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef BlueMage het volgende:
Dat neem je terugquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wedden dat Lukaku weer geen fatsoenlijke ballen krijgt.
Hmmmmmm.....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef plerda het volgende:
Als Belgie die Duitsers maar niet na doen nu wel ineens na 1 minuut scoren
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Net als die Duitsers, vroeg in de verlenging.
Dus welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef plerda het volgende:
Als Belgie die Duitsers maar niet na doen nu wel ineens na 1 minuut scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |