Dat geldt niet voor een WK, alleen voor de Euro.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Na 10 penalties stoppen ze er mee en gaan ze een muntje opgooien.
Kompany speelt ook wel prima.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Vertonghen speelt/speelde wel goed als één van de weinige
Nederland vs Ierland, 2001.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:58 schreef kansichtloos het volgende:
oh belgie als jullie dit verliezen...
gofferdomme wat een negatief rendement uit al dat prachtige spel (deze wedstrijd hé)
waar hebben we dat eerder gezien...
dat waren toch lang niet zo veel kansen? Kan me herinneren dat dat ook een draak van een wedstrijd was, van beide kantenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:58 schreef Pleun2011 het volgende:
we moeten niet te hard zijn voor de aanvallers van Belgie.. heb vaak genoeg gescholden op Robben en RVP als ze weer eens een kans om zeep hielpen. Deze wedstrijd doet me een beetje denken aan Nederland - Denemarken van 2 jaar terug
"The current world record for the longest penalty shoot-out in a first class match is 48 penalties during the 2005 Namibian Cup.[50] when KK Palace beat Civics 17–16[51] However, the record for the highest score in a penalty shoot out was set in the 1988 Argentine Championship, when Argeninos Juniors beat Racing Club 20-19 after 44 penalties.[52]"quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb 'n domme vraag maar kan dat penalties schieten echt eindeloos doorgaan in theorie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |