quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:54 schreef Adames het volgende:
[..]
blij dat die voor mij alweer voorbij zijn
Die liggen pas in augustus in de winkel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:54 schreef Dekatria het volgende:
Gaan praten over Origihele wedstrijd geen pepernoot geraakt man.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:54 schreef Momo... het volgende:
Als de belgen dit niet afmaken is het echt faal.
Dat ze moeten verlengen is al een faal, met 30 kansen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:54 schreef Momo... het volgende:
Ze zijn al faalquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:54 schreef Momo... het volgende:
quote:
MAAR ZE HEBBEN BETER VOETBAL LATEN ZIEN DAN DIE OLLANDERS HOOR.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:54 schreef Jivis het volgende:
Schandalig dat ze zo positief zijn in die studio terwijl die Belgjes op schandalige wijze kansen hebben gemist.
15 augustus bij Kruidvatquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die liggen pas in augustus in de winkel.
quote:
Jepquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb 'n domme vraag maar kan dat penalties schieten echt eindeloos doorgaan in theorie?
Lekker vroegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die liggen pas in augustus in de winkel.
Maar dat hebben ze niet...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:56 schreef DinkMonkey het volgende:
Daar heeft Ronald de Boer wel gelijk.
'Als Belgie een Robben of een van Persie hadden zou Belgie allang met twee doelpunten voor staan in dit soort situaties.'
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef Marcoss het volgende:
Keeper heeft z'n voornaam veranderd in Tegen
Komt goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen dat ik je hart niet op de stoep terugvind.
jij bent ook niet volledig objectief denk ik zoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik Wilmots was zou ik Lukaku nog even op de bank houden. Verrassingseffect
Neequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb 'n domme vraag maar kan dat penalties schieten echt eindeloos doorgaan in theorie?
Voelden de duitsers zich zo in 1974?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
MAAR ZE HEBBEN BETER VOETBAL LATEN ZIEN DAN DIE OLLANDERS HOOR.
Toernooi geslaagd.
quote:
Na 10 penalties stoppen ze er mee en gaan ze een muntje opgooien.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef BlueMage het volgende:
dappere uitspraakquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:56 schreef DinkMonkey het volgende:
Daar heeft Ronald de Boer wel gelijk.
'Als Belgie een Robben of een van Persie hadden zou Belgie allang met twee doelpunten voor staan in dit soort situaties.'
Jammer dat iedereen deze goede grap mist.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:55 schreef Marcoss het volgende:
Keeper heeft z'n voornaam veranderd in Tegen
Of 6quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:56 schreef De_Pel het volgende:
Gewaagde opmerking wel van De Boer, dat Van Persie of Robben er toch wel 1 of 2 zouden hebben gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |