twitter:KingJames twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 21:53:10Let's Go! Best of luck to USA. #UnitedWeStand #WorldCup2014 reageer retweet
Degenen die er één (of meer) meer in leggen dan de tegenstander.quote:
Precies, en dan gaat Klinsmann klagen dat dat in ons voordeel isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Damn, die hebben nog een appel te schillen met ons, verloren in de poule
Belgie in het rood en Amerika in het wit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:00 schreef Fierce. het volgende:
Welke kleur is Belgie en welke is Amerika?
De rode duivels zijn roodquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:00 schreef Fierce. het volgende:
Amerika is Rood-Wit-Blauw, België is Zwart-Geel-Roodquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:00 schreef Fierce. het volgende:
Ze heeft echt een raar lichaam.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
Geen taille voornamelijk. Maar verder wel een mooie vrouw.
Heeft depay een huisdier?quote:
Je bent zelf een mooie vrouwquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
Geen taille voornamelijk. Maar verder wel een mooie vrouw.
Wellicht als je het voor de tig keeerst zegt, geloof je jezelf nog. Pff, USA gaat er ANAAL aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kunnen er niks van die belgjes
#TEAMUSA
Ik merkte het al, maar thanks!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Belgie in het rood en Amerika in het wit.
Uh. Hij bewijst enkel niet te kunnen afronden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:01 schreef Marie30 het volgende:
Wie zei dat Origi opstellen niet goed was? 41 seconden in de aanval
Vreselijk jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef Dekatria het volgende:
Wat heeft België toch ontieglijk lelijke shirts.
Zo kun je natuurlijk alles naar beneden pratenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh. Hij bewijst enkel niet te kunnen afronden.
Haha watquote:
Als je tegen Mertens praat praat je ook alles naar beneden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Zo kun je natuurlijk alles naar beneden praten
Ik heb het nooit zo op grote borsten, zijn vaak van die dikke hangers ofzo. Maar wel een normaal mooi hoofd heeft ze.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
Maar wel twee pluspunten dus daar maalt niemand om.
Jij houdt van dikke vrouwen?quote:
Hobie? Die van Baywatch zekerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha wat![]()
Wie maakte deze achterlijke fout? Die kan ook een andere hobie zoeken dan internetten.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha wat![]()
Wie maakte deze achterlijke fout? Die kan ook een andere hobie zoeken dan internetten.
Ik ook niet, maar als je dat zegt als vrouw ben je een jaloerse strijkplank.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:03 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op grote borsten, zijn vaak van die dikke hangers ofzo. Maar wel een normaal mooi hoofd heeft ze.
Welke film?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:03 schreef essnhills het volgende:
Ik ga eerst even mijn film afkijken, dus de eerste 20 minuten ben ik afhankelijk van jullie wedstrijdinformatie.
welke?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:03 schreef essnhills het volgende:
Ik ga eerst even mijn film afkijken, dus de eerste 20 minuten ben ik afhankelijk van jullie wedstrijdinformatie.
1-0 heb ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
DaMarcus Beasley
Mrstylo en ik zijn fan van hem.
Tegen Monacoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
DaMarcus Beasley
Mrstylo en ik zijn fan van hem.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:03 schreef essnhills het volgende:
Gezien weersomstandigheden niet echt, denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:04 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, wel leuk hoe ze beginnen maar idd of het verstandig is?
Nou het is al 17:00 geweest daar dus het is niet zo warm meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:04 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, wel leuk hoe ze beginnen maar idd of het verstandig is?
quote:
Step up 2quote:
Daar krijg je misschien wel spijt van.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:03 schreef essnhills het volgende:
Als het toch je eigen film is dan weet je al hoe die eindigt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:03 schreef essnhills het volgende:
Haha, ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bij Bradley moet ik gelijk denken aan onze Braadslee![]()
Wat?? mis ik iets ofzo? Hele nos ligt er iig uitquote:
Ik kan niet in de toekomst kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het toch je eigen film is dan weet je al hoe die eindigt.
Voetbalmoe?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:05 schreef Paul het volgende:
Waarom doen Snoeks en Grueter opeens zo weinig wedstrijden?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Wat?? mis ik iets ofzo? Hele nos ligt er iig uit
Jawel. En hij heeft nog steeds z'n Poortugaal UI.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:04 schreef Caland het volgende:
Geeft iemand eigenlijk al inzanity gespot na de uitschakeling van Portufaal.
Hij scheldt je uit, zou ik niet pikken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:05 schreef bambino het volgende:
[..]
zet er .com achterquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ik ben niet jaloers op zo'n kinderlijk recht figuur zonder heuepen met ineens twee druiptieten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als je dat zegt als vrouw ben je een jaloerse strijkplank.
Save me LR!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf aan. Als je problemen hebt kan je je hart luchten hoor.
Ha die Bambinoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Messi pist wel vaker over de mengpanelen daar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:05 schreef bambino het volgende:
[..]
En je staat in een kroeg in de VS?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:05 schreef Halcon het volgende:
Per Belgische goal geef ik een rondje, dus ze zijn voor België hier.
Pics.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:06 schreef Caland het volgende:
Ik ga denk ik een boterham met pindakaas smeren.
Nee, dat is Grueter die over de mengpanelen komt als gevolg van Messiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:06 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Messi pist wel vaker over de mengpanelen daar.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarvan? Jeetje wat een druk voel ik ineens.
essquote:
Zou belgie winnenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
Snel spel hoor. Hopelijk houden ze het een beetje vol!
Dat is toch ons reservereserveteam?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:07 schreef Fierce. het volgende:
BIJNA. Ik ben voor Belgie, spelen ook Nederlanders toch
"Dit interesseert echt niemand"quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:06 schreef Caland het volgende:
Nederlandse troef om de halve finale zonder moeite door te kunnen komen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:07 schreef Fierce. het volgende:
Gaat USA winnen denk je?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nederlandse troef om de halve finale zonder moeite door te kunnen komen.
Tip: Doe er een beetje brandal op.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:06 schreef Caland het volgende:
quote:
Dank beidenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef superworm het volgende:
[..]
Canadese proxy + http://www.cbc.ca/sports-(...)/video/match/1266306
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:07 schreef Fierce. het volgende:
Waar het hart van vol is....quote:
Het zijn dan ook geen backsquote:
Nee. Individuele kwaliteit > Werklustquote:
quote:
En Fredsj?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:09 schreef lisselotte88 het volgende:
hahahahaa ze kunnen het niet aan. Dit hoge tempo houden de Belgen nooit 90 minuten vol
Daar hebben wij ook last van met Blind en Jan Maat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
België is op de flanken kwetsbaar. Vertonghen en Alderweireld zijn niet snel en Mertens en Hazard hebben een broertje dood aan meeverdedigen.
Als dit zo 90min doorgaat, kan het halve topic aan het zuurstof denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:09 schreef Marie30 het volgende:
Dit is tenminste een match... wat we hiervoor allemaal moeten zien hebben
Bart Veldkamp moet hier om lachen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]het idee achter een nationaal elftal is dat er alleen mensen met die nationaliteit spelen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als dit zo 90min doorgaat, kan het halve topic aan het zuurstof denk ik.
Vrees het ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Cavanda. Maar dat is niet de favoriet van Marc.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:09 schreef Belladonna80 het volgende:
Alderweireld op de back zetten, noooit begrepen, maar ja weinig andere opties volgens mij.
Gezellig toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
* FritsFlits zet alvast Oxygene IV opquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meest overschatte speler ooit, in mijn ogen. En te oud. Maakt vaak fouten. Eruit, heeft zijn tijd gehad.quote:
Daarom altijd leuk om te kijken op het WKquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:11 schreef Belladonna80 het volgende:
LIjkt me niet prettig om tegen de USA te spelen. Weinig kwaliteit, maar die verdomde over mijn lijk mentaliteit he. Die gasten geven nooit op.
De enige die nog snelheid heeft achterin.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Meest overschatte speler ooit, in mijn ogen. En te oud. Maakt vaak fouten. Eruit, heeft zijn tijd gehad.
Ik zei niet dat ze er geboren moeten zijn hè.quote:
Boeien.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:11 schreef Shreyas het volgende:
Het is trouwens wel raar dat de scheidsrechter komt uit een land dat eerder dit WK is verslagen door België
En dat onder aanvoering van een Duitser.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:11 schreef Belladonna80 het volgende:
LIjkt me niet prettig om tegen de USA te spelen. Weinig kwaliteit, maar die verdomde over mijn lijk mentaliteit he. Die gasten geven nooit op.
En dus kunnen er geen Nederlanders in spelen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]het idee achter een nationaal elftal is dat er alleen mensen met die nationaliteit spelen.
Tsja, precies.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef OProg het volgende:
[..]
En dat onder aanvoering van een Duitser.
Liever USA dan Chili, Mexico, Algerije, Nigeria, Zwitserland of Griekenland.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:11 schreef Belladonna80 het volgende:
RIPquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
Als de scheids dit consequent fluit, fluit hij de wedstrijd dood.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Liever USA dan Chili, Mexico, Algerije, Nigeria, Zwitserland of Griekenland.
Als ze genaturaliseerd zijn, maar dan zijn het Belgen geworden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef Fierce. het volgende:
[..]
En dus kunnen er geen Nederlanders in spelen?
VBL / Kapsel toby alderweireldquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel potten gel heeft Toby gebruikt?
Rot gewoon op.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef Fierce. het volgende:
[..]
En dus kunnen er geen Nederlanders in spelen?
Maakt geen reet uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ze genaturaliseerd zijn, maar dan zijn het Belgen geworden.
Eigenlijk niet. Op Zwitserland na.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Liever USA dan Chili, Mexico, Algerije, Nigeria, Zwitserland of Griekenland.
BSquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:13 schreef lisselotte88 het volgende:
NPO en NOS streams werken niet. Willen die Belgen zeker niet zien.
thx!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:06 schreef Belabor het volgende:
Deze stream werkt, geen idee hoever die achter loopt.
Stream link
Ach, kan kennelijk in het internationale voetbal. Nederland kreeg in de halve finale van Euro2004 te maken met een Zweedse scheidsrechter.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:11 schreef Shreyas het volgende:
Het is trouwens wel raar dat de scheidsrechter komt uit een land dat eerder dit WK is verslagen door België
ik las orgiquote:
twitter:CIA twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 22:00:47To today’s #USMNT last line of defense @TimHowardGK, good luck from the Nation’s first line of defense. #USAvBEL #IBelieve #1N1T reageer retweet
Tuurlijk wel, dan zij het toch geen Nederlanders meer.quote:
Waar is het feestje?Hier is het feestje!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:14 schreef essnhills het volgende:
Wat hebben de Belgen eigenlijk voor 'roep' vanuit het publiek?
het vervangen door 'da'quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waar is het feestje?Hier is het feestje!
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Baasquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:14 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:CIA twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 22:00:47To today’s #USMNT last line of defense @TimHowardGK, good luck from the Nation’s first line of defense. #USAvBEL #IBelieve #1N1T reageer retweet
Schei toch uit joh.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:15 schreef JenHermes het volgende:
Is dit Damarcus Beasley? Best een aardig spelertje nog
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:14 schreef Sheepcidus het volgende:
Tous ensemble. Allemaal samen. Toch toen ik BE - Duitsland ging kijken in het Bouwdewijnstadion.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:14 schreef essnhills het volgende:
Wat hebben de Belgen eigenlijk voor 'roep' vanuit het publiek?
dat is zo 2002quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
In het Vlaams of Frans?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |