Wat bedoel je hiermee?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef Platina het volgende:
Misschien staan je haren anders, als je vooruitstaande implantaten hebt wordt het lastig.
Jij hebt er zo veel verstand van dat je of je haar ook zo hebt zitten of je aanleg hebt om kapper te worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon veel wax (het lijkt meer op gel dan wax) en dan kammen naar achteren, je haar moet gewoon vormen en dat duurt even. Gedurende de eerste week gaat je haar vaak zijn eigen kant kiezen, maar gel erop doen en blijven kammen.
Dit soort reacties... Zo irritant je hebt er niks aan, als je niks zinnigs te melden hebt reageer dan niet aubquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:50 schreef Yi-Long het volgende:
Het is windkracht 9 buiten. Gooi er een lading gel in, kam het omhoog, en ga een uurtje buiten staan.
Oke bedankt! ik ga het proberen, weet jij misschien toevallig nog welke wax / gel hier geschikt voor is?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon veel wax (het lijkt meer op gel dan wax) en dan kammen naar achteren, je haar moet gewoon vormen en dat duurt even. Gedurende de eerste week gaat je haar vaak zijn eigen kant kiezen, maar gel erop doen en blijven kammen.
Geen idee eerlijk gezegd, ik heb zelf niet zo lang haar. Murrays? Maar je kan ook wax met een beetje gel doen, schijnt ook te helpen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:54 schreef jordyvdeem het volgende:
[..]
Oke bedankt! ik ga het proberen, weet jij misschien toevallig nog welke wax / gel hier geschikt voor is?
okay bedankt! Ja murrays vind ik een beetje smerig.. maar je schijnt er ook wax van te hebben?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd, ik heb zelf niet zo lang haar. Murrays? Maar je kan ook wax met een beetje gel doen, schijnt ook te helpen.
Murrays is wax toch?, maar het is idd smerig, om het goed eruit te krijgen kan je bijvoorbeeld dreft proberen. Schijnt goed te werken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:57 schreef jordyvdeem het volgende:
[..]
okay bedankt! Ja murrays vind ik een beetje smerig.. maar je schijnt er ook wax van te hebben?
Doe even normaal ja doublepain is haartips aan het uitwisselenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe even normaal ja doublepain is haartips aan het uitwisselen
Drizzt heeft een Sana kapsel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe even normaal ja doublepain is haartips aan het uitwisselen
Okay bedankt voor de informatie!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Murrays is wax toch?, maar het is idd smerig, om het goed eruit te krijgen kan je bijvoorbeeld dreft proberen. Schijnt goed te werken.
Oh haha en hoe kan ik contact met hem opnemen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:05 schreef Tyron het volgende:
Dit lijkt mij een goede vraag voor kapiteintje.
Hij heeft niet voor niets de CR7 award gewonnen.
Per DM / PM gaat het snelst. Maar hij is ook vaak actief in dit topic: VBL / [VBL Slowchat] #3034 De leven Daar zou je het ook kunnen vragen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:10 schreef jordyvdeem het volgende:
[..]
Oh haha en hoe kan ik contact met hem opnemen?
Aansporen tot topickaap is banquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Per DM / PM gaat het snelst. Maar hij is ook vaak actief in dit topic: VBL / [VBL Slowchat] #3034 De leven Daar zou je het ook kunnen vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |