of een deur, ook wel te doenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
Geen douche hebben die zo groot is dat je niet eens een douchegordijn nodig hebt
Dat heb ik al opgelost door een magneetje aan een kant te plaatsen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
of een deur, ook wel te doen
douchegordijn trekt altijd naar binnen en gaat dan aan je benen plakken
wat ben je toch een handige jongenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik al opgelost door een magneetje aan een kant te plaatsen.
Deuren zijn nice ja. Maar dan sta je weer vaak op zo'n ondergrond die altijd te glad is als je gezopen hebt de vorige dag. Of die dag.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
of een deur, ook wel te doen
douchegordijn trekt altijd naar binnen en gaat dan aan je benen plakken
Kan me niks voorstellen bij deze postquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Deuren zijn nice ja. Maar dan sta je weer vaak op zo'n ondergrond die altijd te glad is als je gezopen hebt de vorige dag. Of die dag.
In hotels heb je dat vaak. Van die te krappe cabines met een gladde ondergrond.quote:
volgende keer rekening mee houdenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:10 schreef Saind het volgende:
Ik kook altijd veel te pittig als ik Chinees kook
de tering hey
biertjes er bij, niks mis meequote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:10 schreef Saind het volgende:
Ik kook altijd veel te pittig als ik Chinees kook
de tering hey
Ik vind je douchegordijn wel Mondriaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, ok.
Ik had eigenlijk gehoopt dat je iets over m'n douchegordijn zou zeggen.
Johannes wil dat douchegordijn vast wel even uitproberen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
johannes_vermeer
Zo, als hij zichzelf nu weer eens als een onzekere puber sherlockt heeft hij ook gelijk de foto's van mijn nieuwe douchegordijn.
Hopelijk vindt hij ze mooi.
Bij deze ben je uitgenodigd om een keertje te komen douchen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind je douchegordijn wel Mondriaan.
Dit is wel de eerste stap naar betere tijden. Zeker als ze Waterreus nu aantrekken als directeur.quote:
Dankjewel, wat aardig. Kan ik het kunstwerk van dichtbij bewonderenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij deze ben je uitgenodigd om een keertje te komen douchen.
Je bent zelf een heerlijk bakje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
Ik drink een heerlijk bakje koffie momenteel.
quote:
Die gaat zijn carriere ook even professioneel verneukenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:00 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een dikke plofkop heeft die gekregen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |