Die compilatie was wel nice trouwens, Hansie Hansie met zijn Sophie mooi verhaal manquote:
moest een traantje latenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Die compilatie was wel nice trouwens, Hansie Hansie met zijn Sophie mooi verhaal man
Even terugkijken dan maar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Die compilatie was wel nice trouwens, Hansie Hansie met zijn Sophie mooi verhaal man
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:28 schreef Caland het volgende:
Ik ga morgen vroeg in de ochtend meedoen aan een soort van hardcore hindernissenloop. Nu al spijt van
Gay.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:28 schreef Caland het volgende:
Ik ga morgen vroeg in de ochtend meedoen aan een soort van hardcore hindernissenloop. Nu al spijt van
Hoi Stijn. Wil je m'n nieuwe douchegordijn zien?quote:
Johannes vast ook wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi Stijn. Wil je m'n nieuwe douchegordijn zien?
quote:
Ik post momenteel in een SC met onzekere pubers.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
johannes_vermeer
Zo, als hij zichzelf nu weer eens als een onzekere puber sherlockt heeft hij ook gelijk de foto's van mijn nieuwe douchegordijn.
Hopelijk vindt hij ze mooi.
Ben jij onzeker Stijn?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen zijn LR, Jimbo, Elan, Inso, Tjacka en Typisch niet onzeker.
Uh, ok.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik post momenteel in een SC met onzekere pubers.
Half VBL post daar nu ja zelfs Happel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Past prima bij je hokjesgeestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
johannes_vermeer
Zo, als hij zichzelf nu weer eens als een onzekere puber sherlockt heeft hij ook gelijk de foto's van mijn nieuwe douchegordijn.
Ik vind het een schitterend douchegordijn, mooier dan die van mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, ok.
Ik had eigenlijk gehoopt dat je iets over m'n douchegordijn zou zeggen.
stylish hoor renéquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
johannes_vermeer
dat zijn dan ook geen pubersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Schroom niet als je je een keertje vies voelt om langs te komen en de douche een keer te gebruiken.quote:
ik zal amersfoort in mijn lijstje zetten van plaatsen waar ik eventueel kan douchen als dat nodig isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schroom niet als je je een keertje vies voelt om langs te komen en de douche een keer te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |