En zonder al dat slijm ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niet in stukjes gehakt ja. Lijkt op de Syrische variant.
Respect voor het geloof hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Gossie![]()
![]()
Na de ramadan wel gewoon... Waarom dan niet 's avonds.
Jeugdsentiment....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Voor een zwoele avond en nacht.
oh my.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jeugdsentiment....
Challenge Hoofddorp
zonsondergang en je hoort de bedden al krakenquote:
LOLquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:00 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
zonsondergang en je hoort de bedden al kraken
30-er gespot.quote:
nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
Kan iemand me vertellen of n hbo scriptie in 7 tot 8 weken te doen is?!
IK KAN NIET SLAPEN ZO.
Ah piekeren.
Mag je van de Koran geen relatie op die leeftijd aangaan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ben 15Ik ga nergens voor nu, ook niet voor een moslima. Op deze leeftijd hoor je volgens mij geen relaties/verkeringen aan te gaan.
Serieus, de enige reden dat ik geen ''vriendin'' of wat dan ook heb is mijn geloof. Soms echt moeilijk.
scriptie is gewoon afstuderen toch? Krijg je een heel semester voor ? Waarom in 8 weken doen dan?quote:
Heb nieuwe baan moet diploma dit jaar halen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
scriptie is gewoon afstuderen toch? Krijg je een heel semester voor ? Waarom in 8 weken doen dan?
Nou dan ga je ervoor! Huphup, succes!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb nieuwe baan moet diploma dit jaar halen.
School doe ik niet meer, ik zit thuis en op werk aan mn studie...
Wil mn scriptie sws oktober klaar hebben..
Easyquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
Kan iemand me vertellen of n hbo scriptie in 7 tot 8 weken te doen is?!
IK KAN NIET SLAPEN ZO.
Ah piekeren.
Het hoort niet. Volgens mij kun je best wat aangaan, maar wat daarna? Geen seks of wat dan ook... Ik begin er met haar dus ook gewoon maar niet aan. Hoe klote het eigenlijk ook is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Mag je van de Koran geen relatie op die leeftijd aangaan?
Je mag toch wel zoenen? Is toch een stuk beter dan helemaal geen vriendin.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:40 schreef darkmond het volgende:
[..]
Het hoort niet. Volgens mij kun je best wat aangaan, maar wat daarna? Geen seks of wat dan ook... Ik begin er met haar dus ook gewoon maar niet aan. Hoe klote het eigenlijk ook is.
Ik deed net weer extra bot, ze zei dat ze weet dat ik zo doe omdat ik niet wil dat ze me leuk vindtEn blijkbaar helpt zoiets is dus gewoon niet...
Wat doe je btw in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-Turkije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |