Nee je hebt die van m'n moeder nog niet geproefd. Echt wie het ook maakt, ik vind 't niet lekker. Maakt mijn moeder dan is 't echt overheerlijkquote:
Nee zo eten wij 't ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is zo'n Egyptisch gerecht.
[ afbeelding ]
Het ziet er al giftig uit.
Ja, die manier vind je wel minder giftig mag ik hopen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:07 schreef Peunage het volgende:
Maar in Libanon maken ze het anders darkmond.
Met kip toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja, die manier vind je wel minder giftig mag ik hopen?
Ik eet met beiden eigenlijk. Weet niet wat nou echt Libanees is. Maar de blaadjes worden niet genogwat ( woord vergetenquote:
Niet in stukjes gehakt ja. Lijkt op de Syrische variant.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik eet met beiden eigenlijk. Weet niet wat nou echt Libanees is. Maar de blaadjes worden niet genogwat ( woord vergeten) Ma-b'jinfurmo...
Dus je hebt geen kleine stukjes maar juist grotere stukken. En wij eten 't ook met rijst.
En zonder al dat slijm ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niet in stukjes gehakt ja. Lijkt op de Syrische variant.
Respect voor het geloof hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Gossie![]()
![]()
Na de ramadan wel gewoon... Waarom dan niet 's avonds.
Jeugdsentiment....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Voor een zwoele avond en nacht.
oh my.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jeugdsentiment....
Challenge Hoofddorp
zonsondergang en je hoort de bedden al krakenquote:
LOLquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:00 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
zonsondergang en je hoort de bedden al kraken
30-er gespot.quote:
nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
Kan iemand me vertellen of n hbo scriptie in 7 tot 8 weken te doen is?!
IK KAN NIET SLAPEN ZO.
Ah piekeren.
Mag je van de Koran geen relatie op die leeftijd aangaan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ben 15Ik ga nergens voor nu, ook niet voor een moslima. Op deze leeftijd hoor je volgens mij geen relaties/verkeringen aan te gaan.
Serieus, de enige reden dat ik geen ''vriendin'' of wat dan ook heb is mijn geloof. Soms echt moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |