Moet hij volgens jou ervoor gaan of niet?quote:
nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Moet hij volgens jou ervoor gaan of niet?
Oke, nu ben je niet meer grappigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja he? Word niet voor niks Dr. Klinker Love genoemd.
Zegt hij 'geef haar je bami'?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:47 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik heb geen bindingsangst.
Ik krijg nu per DM wijs advies van broeder Bami-Powner. Wat een held
Man man manquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja he? Word niet voor niks Dr. Klinker Love genoemd.
Minder dan een halfuurtje toch?quote:
22:32 of zo iets.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:55 schreef darkmond het volgende:
[..]
Minder dan een halfuurtje toch?
Hoelang heb jij nog? (gezien wij volgens mij zelfde tijden aanhouden)
Ja in het Levant zeggen ze Kibbe(h), in Irak zeggen we Kubbah.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:59 schreef darkmond het volgende:
[..]
Kubbe?
Kibbe? Dat bulgur met vlees en pijnboompitten?
Dat is echt iets wat ik zo graag eet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja in het Levant zeggen ze Kibbe(h), in Irak zeggen we Kubbah.
Ah bah.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dat is echt iets wat ik zo graag eet.
En mlugiye... Niet normaal lekker, als mijn ma 't maakt tenminste.
Nee je hebt die van m'n moeder nog niet geproefd. Echt wie het ook maakt, ik vind 't niet lekker. Maakt mijn moeder dan is 't echt overheerlijkquote:
Nee zo eten wij 't ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is zo'n Egyptisch gerecht.
[ afbeelding ]
Het ziet er al giftig uit.
Ja, die manier vind je wel minder giftig mag ik hopen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:07 schreef Peunage het volgende:
Maar in Libanon maken ze het anders darkmond.
Met kip toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja, die manier vind je wel minder giftig mag ik hopen?
Ik eet met beiden eigenlijk. Weet niet wat nou echt Libanees is. Maar de blaadjes worden niet genogwat ( woord vergetenquote:
Niet in stukjes gehakt ja. Lijkt op de Syrische variant.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik eet met beiden eigenlijk. Weet niet wat nou echt Libanees is. Maar de blaadjes worden niet genogwat ( woord vergeten) Ma-b'jinfurmo...
Dus je hebt geen kleine stukjes maar juist grotere stukken. En wij eten 't ook met rijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |